Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » White Swan - 7. kapitola

2555464


White Swan - 7. kapitolaPo dvaceti komentech konečně přibyla další kapitolka. Máme napsané ještě TŘI dopředu, ale dokud nebudou komenty, nebude kapitola, takže... Mno nic, nebudu to okecávat. Hezké čtení vám přeje MyLS a Misppule:)

Proč já husa, pardon, labuť dávám všem falešnou naději, akorát je tím trápím.

Jen co jsem za Alicí zavřela dveře, jsem se po nich svezla dolů. Hlavu jsem si položila na kolena, chtělo se mi plakat. Chip a Dale ke mě přiběhli a sedli si mi na ramena.

„Oh, alespoň někdo mě má rád. A taky Vám nemusím lhát,“ usmála jsem se a vzala si je do náruče. Najednou můj zrak spočinul na hodinách.

Vyděšeně jsem se podívala z okna, venku byla tma. Rychle jsem vyběhla ven, ale nestihla jsem to, než jsem se nadála, místo mě stála na zahradě labuť. Takhle jít do lesa nemůžu. Někdo by mě mohl vidět, obzvlášť, když mám peří, které ve tmě doslova září.
Budu muset zůstat doma.

Otočila jsme se tedy a nepozorovaně jsem se snažila dostat do domu, když se mi to podařilo, jen jsem mohla doufat, že mě nikdo neviděl.

Pak jsem se nějak dostala do přízemí, kde byl bazén, ve kterém jsem za nedlouho plavala. Užívala jsem si to, že tady nejsem nijak ohrožená. Zrovna jsem ležela na zemi na osušce, když se ozval zvonek.

Hlava mi vystřelila ke dveřím, kdo to může být takhle pozdě? Nebudu si toho zvonku všímat, třeba odejdou.

 
„Bell! Otevři, my víme, že jsi tam!“ křičel někdo.

Nikam nejdu, ani mě nehne, položila jsem si hlavu na osušku a přemýšlela o tom, kam odpoledne zmizel Edward.

„Isabello Swan, okamžitě vylez! My víme že jsi tam!“

„Jess, třeba tam není," domlouvala jí Angela.

„Je, svítí se tam!“ odbyla jí Jessica. Od které doby je trestné nechat svítit světlo, sakra.

„Ang, dej mi ty klíče, co ti dala Bell pro případ nouze,“ slyšela jsem.

Sakra! Sakra! Nic lepšího, než jim dát klíče od domu mě nenapadlo?

„Ale já nevím jestli…“ odporovala Ang.

Jo Angelo! Nedávej jí je! Nedávej! Soukromý majetek, opovaž se jí je dát! Bože, za co mě trestáš, ať jí je nedává!

„Angelo, svítí se tam, co když se jí něco stalo a ona tam leží na zemi a my jí nepomůžeme jen kvůli tomu, že mi nechceš dát ty klíče?!“

Sakra! Lidi! Já žiju!

Rychle jsem vstala a uklouzla na mokré podlaze, dokulhala jsem ke dveřím na terasu a snažila se vzlétnout. Jenže se mi to nepodařilo, kvůli nějaké rybářské síti, co tady leží snad už 100 let a do které se mi zamotala noha.
Snažila jsme se tady zůstat co nejvíc u zdi a potichu.
Slyšela jsem jen klíče v zámku, cvaknutí kliky a kroky.

„Byla tady! Ta osuška je mokrá!“ křičela Jess z přízemí, kde jsme ještě před chvílí byla.

„Ale tady nikde není, měly bychom jít,“ ozvala se Angela, předpokládám, že z mého pokoje.

„Podíváme se ještě na terasu!“ rozhodla Jess.

Bože! Ne! Jen to ne, prosím!

„Jess, pojď pryč, není tady.“ Angela ji naštěstí odtáhla pryč, slyšela jsem opět klíče a pak bylo ticho.

Vymotala jsem se z sítě a zamířila opět do přízemí, kde jsem se uvelebila na osušce a vyčerpáním usnula. Ráno mě probudilo ostré světlo, které mi mířilo do očí a něco chladného na mé pokožce. Počkat! Pokožce?!


MyLS Misppule

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek White Swan - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!