Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » White Swan - 6. kapitola


White Swan - 6. kapitolaAhojky, tak je tady opět na vaše přání další kapitolka! Doufáme, že jsme Vás z minulé kapitolky napnuly a jste plní očekávání. A kdo že tam bude? Doufáme, že nás za to neukamenujete. Když ono to jinak nešlo... v povídce musí být i drama:) Hezké čtení! Vaše MyLS a Misppule:)

6. kapitola

 

Tam byly veverky, ty ze školy a praly se o oříšek. Hned jak mě uviděli se ke mě rozběhli, klekla jsme si a nastavila ruku. Každá si vylezla do jedné dlaně a spokojeně se tam uvelebily. 

Ano. Jsem zvíře. Ony taky, proto se mě nebojí.

Vzala jsem tedy veverky a vydala se do školy.

Sakra! Do školy? A co tam budu dělat? Bez věcí? Mám je u Edwarda v autě.

No co udělám si takový oddechový den. Vydala jsem se domů. Cestou jsem si přihodila i pár zranění a puchýřů – pořídila jsem si nové boty. Když jsem dorazila domů, udělala jsem si něco k jídlu, veverkám jsem dala pár vlašských ořechů a zapnula si televizi. Nic zajímavého tam nebylo.
Televizi jsme tedy vypnula a šla nahoru do pokoje, kde jsem se převlékla do pohodlných jean, trika, vzala si knížku, lehla si na postel, pustila hi-fi a začetla se do knihy. Asi jsem usnula.

Probralo mě šustění dole. Vzala jsem baseballovou pálku, plížila se podél zdi dolů a uviděla veverky Chipa a Dale, jak mi vybrakovali celou kuchyňskou linku. Na stole se válely okousané sušenky a ohlodaný domácí úkol!

„Co to tady vyvádíte? ‚Člověk‘ vás chvíli nechá bez dohledu a vy jsme schopné zbořit mu dům. To jste zvířata?“ smála jsem se.

„Zvířata se chovají lépe než lidé,“ řekla jsem, když jsem to začala uklízet a pomyslela při tom na Edwarda.

Ozvalo se zaklepání, podívala jsme se na hodinky. Kdo to může být? Vydala jsem se otevřít s veverkami, každá se mi uvelebila na jednom rameni. 

Otevřela jsme dveře a tam stála dívka, nebyla vysoká spíše naopak. Krátce střižené vlasy úsměv od ucha k uchu. Vzhledově mi připomínala elfa. 

„Ahoj,“ usmála se.

„Můžu dovnitř?“ usměv se jí ještě víc rozšířil. 

Veverky mi seskočily z ramene, asi šli zase něco vyrabovat, potvůrky.

„Jistě,“ vykoktala jsme a otevřela víc dveře.

Byla jsem jako v transu. Znám ji sotva minutu – ani to ne – a už si ji pouštím do domu. Začala se procházet po místnosti a já za ní. Pak se najednou otočila.

„Edward ti posílá věci, je mu líto že tě nemohl odvést, ale spěchá,“ vybalila na mě.

„Jo jasně, to je dobrý,“ usmála jsme se.

„Promiň mi ten binec, ale to Chip a Dále se asi nudily, tak se mi rozhodli zpestřit den,“ smála jsme se.

„V pořádku. Mimochodem, jsem Alice. Edwardova sestra,“ podávala mi ruku.

„Bella,“ tak, teď ji znám 5 minut a je mi velmi sympatická – jako bych ji znala celý život. 

„Něco bych ti nabídla, ale ty dvě potvůrky všechno stihly sníst. Zítra budu muset nakoupit,“ smála jsem se a poukázala na tu spoušť tady.

„To je v pořádku, držím dietu,“ zazubila se.

„Tak to už jsi druhá,“ zamumlala jsme si spíš pro sebe, ale Alice to slyšela.

„Copak?“ usmála se.

„Jen tak, Edward taky drží dietu,“ přemýšlela jsem na hlas a přitom sklidila rozházené sušenky ze stolu.

„No já budu muset jít,“ usmála se Alice.

„Dobře a díky za ten batoh,“ odpověděla jsem.

„Není zač, jen jsme se ještě chtěla zeptat,“ otočila se váhavě ve dveřích, „nechtěla by jsi se mnou jít na nákupy? Dnes? Večer?“ vybalila na mě. Večer? Ne, to ne.

„Alice promiň, ale já se večer bojím chodit ven, někdy jindy ano?“ ptala jsem se a doufala že odejde a nebude se vyptávat.

„Dobře, ale slib mi, že někdy jindy si na nákupy zajdeme,“ odpověděla, ale stále se na mě podezřívavě dívala.

„Slibuji,“ usmála jsem se. Bože! Dělám to zase!


myls miška:)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek White Swan - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!