Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » White Swan - 5. kapitola

78995


White Swan - 5. kapitolaA je tady ve slavnostní premiéře další kapitolka! Buďte rádi! Uvažovala jsem, že zavřu Mišku do ZOO:D Už to nebudu okecávat a přejí i za Misppuli hezké čtení! Vaše MyLS a Misppule.

5. kapitola

 

Emmett začal vrčet.

„No a co? Počkej, až naštveš ji a ona nepustí do postele tebe!“ zavrčel a ukázal na mě.

„Tak za 1. ONA, má jméno! Za 2. nemyslím, že by se to mohlo stát, mojí postele se totiž ani jeden nedotkne! Nikdy! A za 3. kdo je Rose?“

„Rose je naše sestra, teda moje vlastní sestra a Emmettova nevlastní. Chodí spolu,“ Odpověděl Edward a v hlavně mu pořád dokola určitě ještě běhala má předchozí věta. 

Počkat! Řekl, že Emmett chodí se svou sestrou. Vlastně je nevlastní, ale stále si nejsem jistá, jestli je to legální…

„Vy máte sestru?“ vykulila jsem oči. Nikdy se o nikom nezmiňovali. To asi bude tím, že je znám sotva dva dny.

„Ano, máme dvě sestry – Alice a Rose a ještě bratra – Jaspera,“ odpovědět opět Edward. Tak to už je moc! Dost!

Čapla jsem Edwarda za ruku a táhla jej do auta. Emmetta jsme tam nechala jen tak stát.

„Tak kam pojedeme?“ ptala jsem se Edwarda.

„Nech se překvapit,“ zazubil se a dupl na plyn. Za chvíli jsme zastavovali před jedinou restaurací, co v téhle díře najdete.

Obešel auto a galantně mi z něj pomohl. Zamkl ho a ruku v ruce jsme vešli dovnitř. Nebylo to tu tak špatné na to, že to tu byla taková díra.

Stoly byly rozmístěné daleko od sebe a všude bylo plno kytek. Sedli jsme si až úplně do zadu, po chvíli k nám přišla číšnice. Hned jak uviděla Edwarda se začala upravovat a culit jak panenka Barbie.

„Čím můžu posloužit,“ ptala se a přitom koukala na Edwarda.

„Já si nedám nic, ale tady Bell by si něco dala. Viď zlato,“ uculil se a na to poslední slovo kladl velký důraz.

„Tak co si dáš?“ otočila se na mě otráveně.

„Dám si vodu a kuřecí salát,“ odpověděla jsem jí s křečovitým úsměvem. Poté se servírky sebrala a odešla.  

„Copak? Držíš dietu?“ vyzvídal Edward.

„Jo a ty?“

„Já?“

„No, nic sis nedal," vyzvídala jsme a čekala co z něj vypadne.

„No, něco na ten způsob,“ krásně se na mě usmál, naklonil se ke mně a chtěl mě políbit, ale přišla servírka a náhodou na mě vylila vodu.  

„Neumíte dávat pozor?“ vykřikla jsem.

„Jejda, promiňte,“ provinile se na mě koukala, ale bylo mi jasné, že to jen hraje.

Triko, co jsme měla na sobě se na mě přilepilo a dokonale mi obrýsovalo postavu. Zdálo se mi to, nebo mu trochu ztmavly oči?

„Omluv mě prosím,“ omluvně jsem se podívala na Edwarda a vydala se na toalety.

Když jsem tam byla, vysvlékla jsem se z trička a oblékla si jen mikinu. Triko hodila do koše a vydala se zpět, ale Edward už u stolu neseděl.

„Promiňte, nevíte kde je ten kluk co tu byl se mnou?“ ptala jsem se číšnice a ta co nás obsluhovala, tady nebyla.
Šla jsme k autu, ale Edward tady taky nebyl.

Blbec! Tak První mě vytáhne na snídani a pak musím jít ještě pěšky domů a co víc, nestihnu školu.
Vydala jsem se po cestě domů. Když jsem ušla asi 20 metrů, něco zašustilo. Otočila jsem se a…




mysl * mispulle



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek White Swan - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!