Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » White Swan - 3. kapitola

Twilight bella & edward by bettyy


White Swan - 3. kapitolaTak je tady další kapitola - už 3.:D Společně s Mishele Volturi Vám přejeme hezké čtení a prosíme o komenty - ať už je to kritika, připomínka, nebo pochvala. Taky doufáme, že až dojdete ve čtení ke konci, tak že nám neukamenujete:) Nezapomeňte! Pak bych už nebyla žádná další kapitolka:) Vaše MyLS a Mishele Volturi:)

3. KAPITOLA



Co ten tady dělá?

„Co tady chceš?“ ptala jsem se podrážděně, ten šmejd má ještě tu drzost. Já jsem mu jasně řekla, ať už mě nechá nepokoji.

„Jen mi dej ještě šanci, jedu za tebou přes půlku států,“ rukou mě chtěl pohladit po tváři, ale já ucukla.

„Thomasi nech mě a vypadni!“ zakřičela jsem a on mě chytl za ruku. Snažila jsem se mu vytrhnout, ale nešlo to.

„Pusť mě! Budu křičet!“ do hlasu se mi drala hysterie.

On však nereagoval, opřel mě zády o dveře a hrubě mě políbil. Vší silou jsem se ho snažila odstrčit, ale byl silnější. Nevím, co se stalo, ale najednou odletěl dva metry ode mě a z obočí mu tekla krev.
Přede mnou stál Edward, byl shrbený a tvářil se jako kdyby si sedl na kaktus.

„E-Edwarde?“ vykoktala jsem a pomalu se k němu blížila.

„Jsi v pořádku?“ pomalu se otočil a zahleděl jsem mi do očí.

„Už jsi mě dnes podruhé zachránil. Nechceš mi dělat ochranku?“ smála jsem se. Ale Edward se tvářil vážně.

„Mohl ti něco udělat,“ odpověděl zcela vážně. Cože? Zná mě sotva pár hodin a už se stará, o to, jestli se mi něco stane?

„Ale nestalo,“ odsekla jsem.

„Co tady vůbec chceš.“ Nevím proč, ale děsně mě tím vytočil, až teď jsem si všimla, že Thomas už se odplazil na druhou stranu ulice, do příkopy. Škoda, že nejelo auto. Bylo by pěkné pozorovat, jak z něho vylétávají střeva.

„Přinesl jsem ti tašku. Zapomněla jsi si ji ve třídě…“ myslím, že chtěl ještě něco říct, ale na to už nebyl čas. Slunce začalo zacházet.

Čapla jsem tašku a chtěla mu zavřít před nosem, ale on dal nohu mezi dveře a tak jsem nemohla zavřít.

„Sakra Edwarde, okamžitě ji oddělej, já musím.“

„A kam?“ nechápal.

„Prostě musím, uvidíme se zítra,“ zabouchla jsem dveře a utíkala do zahrady.


Už jsem neměla moc času, musela jsem se co nejrychleji dostat alespoň do lesa, aby mě nikdo neviděl. Cestou jsem zakopávala, padala, ale nakonec jsem stihla doběhnou až k jezeru.

Doběhla jsem na kraj jezera zrovna kdy se slunce dotýkalo hladiny, skrz mě pronikla slabá záře. Cítila jsem, jak mnou probíhá teplo a ruce se mi mění na křídla. Pak se začaly měnit i nohy, zmenšovala jsem se a mě tělo začalo pokrývat peří, když byla proměna dokončena, skončila jsem pod hromadou oblečení, které jsem ještě před chvíli měla na sobě.

Tak a teď musím najít bezpečné místo.

Letěla jsem těsně nad hladinou a snažila se najít něco útulného, břichem jsem čeřila vodu na hladině a našla útulnou podvodní jeskyň, do které už pěknou řádku let nevkročila lidská noha a asi dlouho nevstoupí. Vplula jsem dovnitř a dívala se na tu nádheru kolem. 
Všude byly krápníky, které osvětlovala klidná hladina vody v malém jezírku. Všude bylo ticho a byl slyšet jen nádherný zvuk vody, která stékala v malých potůčcích do jezírka. Byla to nádhera, ještě nikdy jsem nic takového neviděla. Snad jen Edwarda.

Doplula jsem na kraj jezírka a čechrala si peří, po chvíli jsem usnula. Probudilo mě střílení a hlasy mužů zvedla jsem hlavu a uviděla...




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek White Swan - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!