Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » When everything collapses - 2. díl

Edward+ Bella


When everything collapses - 2. díl

Dopsán, spíš dosesmolen, další díl.
Jak dlouho se dá tvářít jako "Já určitě nejsem upír, ani na to nemyslete"?
Spoluautorky: Ishka, Crystal

2. díl “Kaktus aneb Michael Jackson žije!“

HUDBA

Edwardův pohled:

Je druhý den od odhalení naší existence.

Snažím se řídit podle Carlisleova názoru, že o nás nikdo neví. Což se mi ovšem zdá velmi nepravděpodobné…

 

Vyčkávám do příchodu učitelky a snažím se tvářit jako ostatní – jako kdyby mi řekli, že medvídek Pú neexistuje (on určitě existuje, jak taky jinak. Už jsem s ním viděl všechny filmy a na základě vědeckých údajů v titulcích jsem přišel na místo jeho pobytu!).

 

Bella seděla vedle mě a držela mě za ruku, ve snaze mě uklidnit. Ne, že by to pomáhalo, ale nemám to srdce ji říct, že je to úplně na prd…

 

A tu… vchází učitelka a na krku se jí houpá velký dřevěný kříž. Když to Bella uviděla, měla co dělat, aby se neskácela smíchem pod lavici. Okřížovaná učitelka dělala, že je v klidu, ale stejně vypadá, jako kdyby měla omdlít. Typická ženská…

 

Drazí řáci… totiž, žáci. Dnes se možná vidíme naposledy. V našem malém, deštivém, ale přesto překrásném městečku totiž řádí krvelačný upír. V okolních městech už pozabíjel několik desítek, možná i stovek lidí,“ špitla roztřeseným hlasem, když si stoupla před tabuli.

 

Třídou se rozlehlo ticho a na tvářích spolužáků se objevil výraz naprostého zděšení. A pak si učitelka prdla, ale nikdo se tomu nesmál, kromě Emmetta, samozřejmě.

Moc se omlouvám,“ zašeptala a z oka jí vypadla krokodýlí slza. „Kdybych se náhodou stala obětí těchto vražd, chci vám říct, že jste byli mojí oblíbenci, přestože nikoho jiného neučím.“

Z očí se jí začaly řinout slzy.

Chtěla bych vás všechny požádat, abyste na sebe dávali pozor, nezdržovali se v přítomnosti cizích lidí a tím myslím i spolužáky, abyste nechodili po setmění ven, nosili u sebe kříže, po kapsách kůly a lahvičky se svěcenou vodou. Není ani na škodu se vybavit památným stříbrným řetízkem po babičce.

Není vyloučeno, že upíři jsou jediné mýtické bytosti. Dávejte pozor na vlkodlaky, bludičky, hejkaly, baby Jagy, gnomy, Harry Pottery, mořské panny, ohnivé mužíky, pegase, jednorožce, kentaury, draky, leprikony, Sněhurku se 7 trpaslíky, džiny z lahve, zlaté rybičky, kouzelné dědečky a babičky, vodníky, čerty, fénixy, harpyje, elfy, skřety, anděly, zombie, sudičky, Červenou Karkulku s vlkem, zlé černokněžníky, čarodějky W.I.T.C.H., driády, najády, smrtky a hlavně na Voldemorta,“ poslední mýtickou bytost zašeptala, jakoby věřila, že jeho jméno je tabu a že když ho vysloví moc nahlas tak “prásk“, přemístí se sem sympaťák Voldy a zaadakedavruje ji do jiného a velmi vzdáleného světa.

 

Téééda. Ta má, ale vyřídilku,“ užasl jsem v duchu. Až budu velký, chci být jako ona, nebo radši ne.

Emmett, mimochodem, už zase ležel pod lavicí a dávil se smíchy. Nikdo si ho, ale nevšiml, protože všichni nevěřícně hleděli na učitelku.

Páánčitéélkó,“ osmělil se zrzek v první lavici.

CO JE!“ štěkla a kříž se jí trefil rovnou do oka. Začala znovu brečet. Vypadala, jakoby jí umřela oblíbená učebnice angličtiny.

A viděl někdo toho upíra?“

Ano. Od šerifa Swana se mi doneslo, že se ho pokoušeli zastřelit, ale on sprostě tančil mezi kulkami a i přes velké úsilí přítomných utekl.“

Podíval jsem se nevěřícně na Emmetta. Myslel jsem, že ho zabiju.

Klídek, brácha. Nasadil jsem si kuklu, aby mě nikdo nepoznal,“ řval na mě Emmett v myšlenkách.

A ví se, jak vypadá?“ zeptal se znovu ten zrzek.

Bo – hu – žel,“ slabikovala až příliš srozumitelně učitelka. Dál pokračovala nepříčetným tónem. „Ten parchant si nasadil lyžařskou kuklu ze Sportisíííma!!!“

Třída ztuhla, jako když stopnete video.

 

A teď si to, zlatíčka, zapíšeme do žákovské knížečky, aby rodiče mohli být stejně opatrní jako vy,“ zacukrovala a začala psát zápis na tabuli. „Dejte to podepsat rodičům, já si to zítra vysbírám a překontroluji. Tak a teď máte přestávečku,“ pípla a odešla…

 

Já jsem Jackson. Michael Jackson,“ ozvalo se z davu u okna, který se po odchodu učitelky nashromáždil u okna. Bože…

Vyhodit, vyhodit,“ skandoval dav, ke kterému se Emm s nadšením přidal…

 

Dožral mě.

Prodral jsem se skrz dav a zahlédl kaktus, který se nebezpečně houpal na okraji okna.

A co to? Emmett svým nenechavým pařátem strčil do kaktusu, který vypadl z okna.

Probudily se ve mně mé zvířecí pudy (bože, nesnáším slovo 'pudy').

Emmette, já tě zabiju!!!“ křikl jsem a poslal Emmetta za kaktusem.

Všichni vyděšeně čuměli a těkali pohledem mezi mnou a oknem.

Upííír!“ vykřikla hystericky jedna blondýna a ukázala na mě prstem. Nikdo ji nenaučil, že se prstem neukazuje? Co kdybych jí ten prst ukousl, možná by si to pro příští setkání s upírem zapamatovala.

Přesně v tu chvíli jsem pozornost všech upoutal já. Tak to jsem pěkně zvoral…

Blondýna z kapsy vytasila dřevěný kolík a mně se začaly cukat koutky. Ona na mě vytasila kůl. Směšné.

Ani jsem se nepohnul a ta holka taky ne. Mezi tím se pár odvážlivců přiblížilo k oknu, už chtěli vyhlédnout, když v tom Emmett drze vyskočil zpátky do okna.

Další upír!“ vykřikla zděšeně.

Emmett s velice vážnou tváří seskočil z parapetu a se vztyčenou hlavou odcházel ze třídy pryč. Podle jeho myšlenek si to mířil na pánské záchody. Po chvilce jsem já i všichni přítomní zjistili proč. Na jeho, ehm… pozadí byl zelený rozmazaný flek, kolem toho hlína a kousky květináče. Zřejmě dopadl přímo na onen kaktus.

To si odskáčeš!!“ uslyšel jsem jeho myšlenky.

 


 

Ishka

Crystal



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek When everything collapses - 2. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!