Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » What about now? 4. kapitola

Dakota


What about now? 4. kapitolaVážne sa veľmi ospravedňujem, že pokračovanie dosť mešká, ale tu ho máte. Dúfam, že na mňa za to nezanevriete a splní vaše očakávania. Za komentíky vopred veľká vďaka.:-)

Slnko im žiarilo priamo do tváre a ak by ich videl smrteľník, určite by si myslel, že vidí bohov. Všetci sme však vedeli, že tu nie sú v poslaní bohov, ale  sudcov. V tú chvíľu som si bola stopercentne istá štyrmi vecami. Chcú Nessie súdiť za to, čo neurobila a nemusím im ani vedieť čítať myšlienky, aby som vedela, že prišli súdiť aj ostatných. Prišli brať a dávať. Brať a dávať životy, naše malé existencie, ktoré aj tak bez našich milovaných nemajú zmysel. Každú chvíľu sem pripláva Aro s úsmevom na tvári, za ním ten blbec Caius a nakoniec Marcus. Vedela som, že už niet cesty späť. Museli sme dúfať, že sem príde včas aspoň Tanya s rodinou, ktorým ešte Carlisle stihol zavolať a vysvetliť situáciu. A hlavne som si bola istá tým, že tento deň naše životy určite zmení.

Ako som správne dúfala, ani nie za minútu ladne vkĺzol  do miestnosti Aro aj so svojou gardou. Musím uznať, že si vybral iba tých najlepších ako Felixa a Demetriho a ostatných nechal vonku. Všetci z rodiny, spolu so mnou, boli ako na ihlách. Videla som na Edwardovi, akú má chuť namieste Ara zabiť. Avšak ten si z našich pohľadov očividne nič nerobil a s úsmevom na tvári si to namieril rovno ku Carlislovi.

,,Carlisle, drahý priateľu, aký som rád, že sa opäť stretávame.“

A akoby nič si s ním šiel potriasť rukou. Ten však neprejavil žiadne nadšenie z toho, že vidí starého priateľa (patrične mi odľahlo).

Namiesto toho sa ho spýtal: ,,Načo si sem prišiel, Aro? Aby si znovu obviňoval nevinných? Nemal by si veriť nepodloženým dôkazom, tak ako to bolo minule...“

,,Hahaha, že nepodloženým dôkazom, priateľu? Nie, nie, my ich máme podložené. Vieme, že turisti videli Renesmee, ako lovila a tým porušila zákon o anonymite,“ hrubo ho prerušil Caius.

Ach, ako ich nenávidím. Uveria svojim ,,najlepším mužom" aj keby im povedali, že videli ufo. A v mysli o tom budú úplne presvedčení.

,,Veď kto by už zabudol na to, ako videl krásne dievča loviť medveďa?“ pokračoval vo svojom výklade a akoby mimochodom spočinul svojím víťazoslávnym pohľadom na mne.

V momente  sme ja, Carlisle a Edward úplne zmeraveli. Dobre som si pamätala na noc, kedy pred devätnástimi rokmi povedal niečo podobné a mal presne tento víťazný pohľad. Ako viem, bolo to jediný raz, kedy Carlisle opustil svoju rodinu. Po tom, čo si Volturiovci nezmyselne vymysleli, že turisti videli nejaké zviera loviť, sme veľmi potrebovali jeho lekársku pomoc. Turisti si už zvykli na to, že na Kilimandžáre, tam kde žijeme, je veľká populácia vlkov. Avšak oni vraj nevideli vlka, ale človeka. Človeka s tmavými očami, vycerenými zubami. Človeka tak podobného zvieraťu, až to v skutočnosti nebolo možné. V tej chvíli mal loviť, avšak aj vtedy ho nezazreli iba vďaka tomu, že som ho stihla stiahnuť do krovia. Podľa nich (teda hlavne podľa Caiusa, keďže Aro mal s nami dovtedy dobré vzťahy) išlo o jasné odhalenie. Ale nemohli mať žiaden dôkaz, aspoň podľa nás. Oni však mali niečo, vďaka čomu im ostatní upíry uverili. Pamätám si, ako Caius prišiel, vtedy ešte k videu, zapol pásku a spustil sa film...

Nebola som schopná predstaviť si to, čo na nej bolo nahrané, no spôsobilo to veľkú, krvavú bitku. Bojovali sme proti sebe - upíry a vlkolaci a každý bojoval za svoju pravdu. Hoci sme bitku vyhrali, zomrela polovica nášho klanu. Mnohí z nás boli zranení a hoci sa hojíme veľmi rýchlo, po upírích uhryznutiach je to oveľa horšie.

Nachvíľu som zabudla na okolitý svet.

Veľmi ma teda vyľakalo, až som nadskočila, keď sa chladným hlasom ozval Aro: ,,Carlisle máte DVD-prehrávač?“

Carlisle na neho pozeral akoby neveril vlastným očiam. Bolo mi jasné, že aj on si na to, čo nám spravili, veľmi dobre spomína. Aj keď nevidel, čo bolo na onej páske, pretože som ju spálila, Lucian mu vyrozprával jej obsah.

Edward si to samozrejme prečítal v jeho myšlienkach a aj preto sa ozval skôr: ,,Pravdaže, máme. Chceli by ste nám niečo pustiť?“

Z jeho tónu nebolo vôbec počuť prekvapenie. Práve naopak. Hovoril tak, aby im tým dal jasne najavo, že nás nemôžu ničím prekvapiť. Caius zamával rukou a v momente bol pri ňom Demetri. Keď podával Edwardovi DVD, bola na ňom vidieť nedočkavosť z prichádzajúceho boja. Vtedy som sa pozrela na ostatných. Carlisle stál nehybne a pripomínal antickú sochu. Cítila som, ako prebodáva Ara pohľadom. Vedľa neho stála Esme, ktorá vôbec nechápala, o čo ide, no napriek tomu vyzerala ako matka strachujúca sa o svoje deti. Emmet s Rosalie sedeli na pohovke spolu s Alice a Jasperom, no nepozerali sa na Ara, ale na Nessie. Tá stála medzi Jacobom a Bellou, triasla sa a z očí sa jej hrnuli slzy. Na Jacobovi bolo vidieť, že nech sa bude diať čokoľvek, nepohne sa od nej ani na krok. Objal ju ešte tuhšie. Bella bola na pokraji nervového zrútenia.

Ako Edward pristupoval k prehrávaču, z môjho zamyslenia ma vytrhol Jacobov hlas.

,,Čo je toto za maškarádu? Čo sa vám zase zrodilo v hlavách? Ako môžete mať nejaký dôkaz, keď žiadny neexistuje?! Čo keby ste sa láskavo otočili na svojich podpätkoch a odkráčali si to do vášho bunkra?“ kričal Jake a už sa triasol aj on.

,,Jake...“ zašepkala Nessie.

No Jacob sa postavil pred ňu a vyzeral, že zaútočí na Caiusa, čo by som mu v inej situácii aj dovolila. Edward duchaplne stlačil PLAY,  čím zmaril Demetriho útok na Jacoba. V duchu som si však želala, aby sa toho PLAY nikdy nedotkol.

 

3. kapitola zhrnutie poviedok 5. kapitola




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek What about now? 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!