Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Wedding paradise Prolog + 1. kapitola

22


Wedding paradise Prolog + 1. kapitolaBella pracuje jako úspěšná svatební agentka v Seattlu. Připravila už tucet svateb a vždy s úspěchem. S Cullenovými už se Bella setkala jak na střední škole, kdy byla Edwardova přítelkyně, tak na svatbě Emmetta s Rosalie. Teď je pozvaná, aby připravila dvojsvatbu pro Alice s Jasperem a Edwarda s Jessicou. Jak se zachová Bella, když má připravovat svatbu svému bývalému příteli a nejlepší kamarádce? Co si pro Bellu svatba přichystá? Nechte se překvapit.
Je to moje první povídka, tak se omlouvám za nedostatky. Budu moc ráda za všechny komentáře. Vaše eMCullen

 

Prolog

Dnes jsem se do práce opravdu těšila. Teď zařizuji jen jednu svatbu a tu už mám téměř hotovou. Jsou to velmi mladí lidé. Nechápu, proč se všichni tak hrnou do manželství.

Když jsem vyšla z mého malého, útulného bytečku na 5th Avenue, který vypadal asi takhle, nastoupila jsem si do svého vysněného auta Audi TT a rozjela se do Wedding paradise (Svatebního ráje), na který jsem byla opravdu pyšná. Měla jsem svou práci ráda. Nikdy bych ji za nic nevyměnila, ale teď se trošku nudím. Chtělo by to nějakou změnu. Něco neobvyklého. Jak jsem se začala blížit ke kanceláři, začínala jsem se do práce těšit čím dál tím víc. Tušila jsem, že něco příjde. A stalo se.

 

1. kapitola

„Dobrý den. Kancelář Isabelly Swanové. Jak vám můžeme pomoci?“ zaslechla jsem, když jsem vcházela do své kanceláře.

„Ano, jistě. Právě přišla,“ mluvila dál moje sekretářka Rachel Brisbaneová. Zakryla sluchátko a promluvila ke mně: „Bello? Volá nějaká Alice Cullenová, že prý se znáte. Chtěla by s tebou mluvit.“ A podala mi sluchátko.

„Dobře, tak mi ji dej,“ odpověděla jsem a vzala si od ní sluchátko.

„Ahoj, Alice. Moc ráda tě slyším. Co pro tebe můžu udělat?“ promluvila jsem k Alice radostným tónem. Opravdu jsem byla ráda, že ji slyším. Naposledy jsme se viděly na svatbě Emma s Rose, a to už přece jen nějaký ten pátek bylo.

„Ahoj, Bello,“ ozvalo se ze sluchátka. „Co ty na to, kdybych Ti řekla, že bys mohla uspořádat dvojsvatbu?“ Zaraženě jsem se podívala na Rachel. Copak si takové věci nezařizuje Alice sama? A v tom pokračovala: „Budu se vdávat! Já bych si to klidně zařídila sama, ale Edward s Jessicou chtějí, abys jim svatbu připravila ty. A já, jako dobrá kamarádka, jsem se rozhodla, že ti i mou svatbu nechám na starosti a nechám se překvapit.“ Slyšela jsem, jak se zasmála a já se k ní přidala. Alici překvapit byl opravdu tvrdý oříšek.

Cože? Jessica? Ta Jessica Stanleyová? To nemůže být pravda. Vždyť na střední se s Edwardem nemohli ani cítit, a tak jsem se Alice zeptala: „Jaká Jessica?“

„No, Jessica Stanleyová. Určitě ji znáš. Byly jste na střední docela dobré kamarádky,“ ozvala se Alice.

Tak ano, byla to ona. Chvíli jsem jen tak seděla na židli s otevřenou pusou a upřeně jsem hleděla do neznáma, a pak pokračovala: „Aha. A kdy byste chtěli mít svatbu? Už máte vymyšlený nějaký termín?“ ptala jsem se dál, zatímco jsem si bezmyšlenkovitě malovala po okrajích svého diáře.

„Ne. Ještě jsme nic neplánovali. Ani já, ani Edward, pokud vím. Měla bys čas někdy tento týden? Mohli bychom se všichni někde sejít. Nebo bys mohla zajet k nám domů, jestli by ti nevadila cesta do Forks. Bydlíme pořád na tom stejném místě,“ ozvala se Alice.

No, jasně. Proč bych si nemohla udělat výlet do Forks? Aspoň se zastavím u Charlieho a Jacoba.

„Jasně. Klidně přijedu za vámi. Stavila bych se u Charlieho a Jakea. Jestli by vám to nevadilo, tak bych přijela hned zítra. Teď mám jen jednu svatbu, a tam už jsem skoro u konce. A že jste to zrovna vy, co bych pro vás neudělala,“ řekla jsem a usmála se na své umělecké dílo v diáři.

„Dobře, tak domluveno. Budeme se těšit. Zatím ahoj.“ A zavěsila.

Chvíli jsem jen tak seděla ve své pracovně. Otočila jsem se na židli, abych viděla z okna do ulice a pozorovala jsem slunce, jak se prodírá zkrz mraky. Chápu, že už jsme se s Jessicou dlouho neviděly, ale ona věděla, že jsem na střední Edwarda milovala, a co já vím, jestli někdy přestanu. Ne, na to nesmím myslet. Ona byla moje kamarádka, možná dokonce nejlepší, a teď jim mám chystat svatbu? To ne. To po mně nemůžou chtít. Ani jeden. Alice svatbu klidně udělám, ale jim ne. Copak si na mě Jessica vůbec nevzpomněla?

„Jsi v pořádku?“ zeptala se mě Rachel a její hlas zněl starostlivě.

„Co? A-ano. Jsem v pořádku. Jen jsem si na něco vzpomněla.“ A smutně jsem se na ni usmála. Copak jsem jí mohla říct o Alice a její rodině?

Dál jsem se zabývala svými vzpomínkami na Edwarda. Kdo všechno věděl o tom, že jsme se milovali? Myslím, že akorát Edwardova rodina, Jacob a jeho kamarádi. A co jejich tajemství? O tom jsem věděla jen já. Ale já jim slíbila, že to nikomu neřeknu. Neměla bych aspoň varovat Jessicu? Je vůbec ještě člověk? Nebo ji už Edward nebo někdo jiný změnil? Ne, to nemohla být pravda. Když jsem já chtěla, aby mě změnili a mohla být jednou z nich, neudělali to. Proč by to s Jessicou mělo být jinak?

Nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, proč jsme se s Edwardem rozešli. A teď, když nad tím tak přemýšlím, nenacházím jediný důvod. Proč? Bylo to kvůli Jakeovi?

V práci už jsem to nějak přečkala až do konce své pracovní doby. Všimla jsem si, že se na mě Rachel několikrát starostlivě podívala, ale jakmile jsem zvedla hlavu, odvrátila pohled.

„Tak se uvidíme zítra, Rachel. A už jeď také domů. Zítra budeš mít času dost. Ahoj.“ Mezi dveřmi jsem se rozloučila s Rachel a vyšla ke svému autu.

Když jsem přijela domů, udělala jsem si dobrou večeři, lehla si na pohovku a dívala se na televizi. V tom mi začal na stolku zvonit mobil. Lekla jsem se tak, že jsem málem vypískla. Kdo mi může volat o půl desáté? Unaveně jsem se posadila a zadívala na displej. Neznámé číslo. Nechala jsem mobil zvonit dál. Po chvíli přestal, ale za 10 minut znovu. Znovu jsem se posadila, teď už hbitěji a zmáčkla zelené tlačítko.

„Ano?“ zeptala jsem se nabroušeně.

„Bello? Jsi to ty?“ uslyšela jsem ze sluchátka známý hlas.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Wedding paradise Prolog + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!