Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Wedding paradise - 18. kapitola

honeymoon


Wedding paradise - 18. kapitolaTahle povídka se stala spoluautorskou. eMCullen mi dovolila, abych napsala tuhle kapitolu.
Doufám, že se vám tato povídka bude líbit i když budu také součástí...
Předem děkuji za komentáře. :) DeninaLove

Alice, která měla plnou náruč desek snad s miliónem šatů uvnitř, šla za mnou a já jsme jí přidržela dveře. Kluci uvnitř už dávno nebyli ale zůstala tam Esmé a Rose. Pomoc!

„Dobře. Musíme najít šaty, kytici, oblek pro ženicha, květinovou výzdobu, ubrusy, doplňky, boty…“ A dál jsem neposlouchala. Tohle jsem dřív říkala já!

„Brzdi, Alice! Začneme popořadě, ano? Nejdřív šaty a oblek – to je nejdůležitější. Potom květiny a nakonec věci ohledně hostů, ano?“ začala jsem to všechno řídit zase já.

„Dobře, Bello, ty jsi odborník,“ uznala Alice. Otevřela první desky se všemi těmi šaty.

„Díky,“ usmály jsem se na sebe. Náš výběr byl opravdu velký. Nakonec jsem vybraly asi deset.

První byly jednoduché ale elegantní a krásně zdobené. Neměly výstřih a to jsem přesně chtěla. Sice by mi nevadil, ale jistota je jistota.

Druhé byly zdobenější. Navrchu korzetu byla krajka jako u těch prvních. Neměly vlečku ale měly sukni, která byla řasená a celkově byly moc krásné.

Třetí byly také jednoduché a byly vhodné i pro těhotné – naštěstí tohle nebyl můj problém. Měly jemný srdcovitý výstřih a točený pas. Na boku byla jemná květina. Tyhle se mi líbily zatím nejvíce.

Čtvrté šaty byly opravdu princeznovské. Byly krásné, ale já jsem hledala jednoduché. Na tady těch byl všude samý volán a velká, výrazná mašle na boku.

Páté byly také nádherné. Byly bez výstřihu a nahoře byly zdobené krajkou. Pod prsy měly bílou a malou mašličku. Sukně byla jednoduchá přesto krásná.

Šesté byly také nádherně. Vlastně všechny byly nádherné, ale tady záleží na vkusu nevěsty. A tady jsem nevěsta já. Jak krásně to zní! Já a nevěsta. Edwardova nevěsta. Šesté šaty měly jemný výstřih a pod prsy stuhu, která byla lemovaný korálkovým zdobením. Od stuhy se šaty jemně rozšiřovaly do široké sukně.

Sedmé byly krásné a opravdu hodně zdobené. Byly samá krajka, ale přesto vypadaly jednoduše a nevinně. Měly jedno ramínko, které bylo spadlé a od něho se krajka táhla kolem celého pasu. Sukně byla u země na jedné straně zvednutá a na boku měla jemný květ.

Poslední šaty, které by se nám hodily, byly řasené a vyřešené jako bokovky. Sukně byla celá krajková a na boku byl výrazný krajkový květ, od kterého se táhly dvě stuhy.

S výběrem jsem byla nadmíru spokojená. Výběr těch jediných šatů ale Alice nechala na příště. Vybrat oblek pro Edwarda tak těžké nebylo. Chtělo to jenom sladit barvu kravaty s barvou mé kytice a proto jsme nejdřív vybraly tu.

Na výběr nám zůstaly pouze dvě. Fialova a růžová. Rozhodli jsme se, že já budu mít fialovou a družičky – Rose a Alice – budou mít růžovou. Růžová také ladila k jejich ‚družičkovským‘ šatům.

Edwardovi jsme vybraly jednoduchý černý oblek, bílou košili a jemně fialovou kravatu.

Nakonec jsme zvládly všechno zařídit. I doplňky. Ozdoby do vlasů, dokonce i podvazky, které si Alice umanula – byl modrý, takže mám něco modrého a nového, noční košilku na svatební cestu (bílou a růžovou), jemný závoj a chtěla jsem vybrat i snubní prsteny ale to Alice zakázala s tím, že to si musí odbýt Edward. Nakonec jsme vybraly i jemnou bižuterii.

Chtěla jsem ještě vybrat věci, které se týkaly hostů, a tak ale Alice řekla, že o to se postarají družičky. Takže jsem to nechala být. Já jsem tedy měla svůj výběr hotový a až do svatby jsme měla volno. Tedy až na to, že jsme museli oznámit tu – pro něj hroznou – novinu. To tedy bude…

Když se začalo stmívat a Alice se pořád nemohla rozhodnou jakou hudbu zvolit, jsem dostala hlad. Můj žaludek bylo možné slyšet snad až v Seattlu. Toho se hned chytla Esmé a utíkala do kuchyně připravit večeři.

Kolem deváté se vrátili kluci. Když viděli, že jsme ještě neskončily, tak se Emmett pokusil o útěk zpět do lesa, ale Edward a Carlisle mu v tom zabránili.

„Když budeme trpět my, tak ty taky!“ řekl mu Jasper.

„Nechápu proč musím mít manželku, která plánuje svatbu a bude ji plánovat ještě dlouho a já budu trpět!“ řekl Emmett a vypadal u toho jako malý kluk. Ostatní chlapi samozřejmě přikyvovali.

„No, já už nic neplánuji, Edwarde, já a ty máme volno,“ usmála jsme se na svého snoubence, potom co jsem dojedla. Ten si vydechl, vrhl výsměšný úsměv na ostatní kluky a přišel ke mně. Políbili jsme se a pevně jsem ho objala. Tolik mi chyběl.

„Myslím, že si půjdu lehnout, dnes toho bylo moc…“ řekla jsem, ale pak mi došlo, že vlastně nevím, kam si mám jít lehnout.

„Ehm, jen tak na okraj – kde budu spát?“ zeptala jsem se a svůj pohled stočila na Esmé, která akorát porovnávala dva vzorky barev.

„U Edwarda, zlatíčko. Nevadí ti to? Můžu ti jít upravit pokoj pro hosty,“ usmála se na mě mile.

„Samozřejmě, že jí to nevadí,“ řekl Edward a už mě bral do náručí. Ještě jsem ostatním popřála dobrou noc a už jsme byli u Edwarda v pokoji. Vzala jsem si svou tašku, když mě položil na zem a šla se do koupelny převléct.

Unaveně jsem ulehla k Edwardovi do postele, kde už jmenovaný ležel. Naposledy mě políbil a já jsme ulehla do jeho náruče. Nechala jsme se unášet lehkými tóny mé ukolébavky, kterou mi Edward broukal. Zítra je náročný den, musím se vyspat, abych nevypadala jako mumie.

 


 

Tahle povídka se stala spoluautorskou. eMCullen mi dovolila, abych napsala tuhle kapitolu. Doufám, že se ti líbí a jsi spokojená s výběrem šatů. :)

No, snad si ji aspoň někdo přečte protože poslední kapitolu sem eMCullen dala před dvěmi měsíci...

A jako poslední. Chtěla bych vás požádat jestli byste vybrali svatební šaty pro Bellu. Já a asi i eMCullen chceme vybrat nějaké, které se vám, čtenářům, budou líbit. Tak hlasujte a šaty, které budou mít nejvíc hlasů budou svatební. :))

 

Shrnutí eMCullen - Zde


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Wedding paradise - 18. kapitola:

 1 2 3   Další »
06.01.2012 [20:44]

navratilovaverusaNádhera, vážně úžasné! Emoticon Emoticon a šaty rozhedoně ty šesté, jsou nádherné!

27.09.2011 [17:26]

Sima777č 6 jednoznačne!!! teším na další diel....pišeš pekne!!! co najskor!!!! Emoticon

19. Ariana
10.09.2011 [17:26]

Ariana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. xxx
17.08.2011 [14:07]

Emoticon Emoticon Emoticon rozhodně jsem pro č. 6 Emoticon

04.08.2011 [19:01]

lelientunkaNádherný!!!
A jednoznačně bych jí navlékla šaty č. 6...

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. leelee
29.07.2011 [22:55]

povídka pokračuje dobře kapitola v pohodě,
ale (jo máte právo mě umlátit všichni)ty kytky by měly taky ladit, asi to nepotřebuješ vědět, což chápu,
buď "luční" fialová, nebo "biedermeier" růžová aby k sobě patřily, neni to rejpání jenom je to moje práce

15. Nosska
28.07.2011 [23:51]

NosskaWow, tuhle povídku jsem přečetla za večer a celou dobu jsem áchala, jak malá holka u stromečku Emoticon Emoticon
Jednoznačně lobuju za šaty číslo 6 a mysli, že by byly nejlepší úplně bez závoje Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.07.2011 [21:40]

NessieCarliehlasuju pro šesté šaty, jinak krásná kapitolka Emoticon Emoticon

13. Domik
28.07.2011 [18:35]

Domikty první...moc se těším na další!

12. Annie
28.07.2011 [18:13]

Já osobně bych vybrala první,druhé nebo šesté... Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!