Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vysněná - 5. kapitola - Vize

arolikesbunn


Vysněná - 5. kapitola - VizeTak a máme tu další kapitolu, ve které se dějově o něco málo posuneme. Doufám, že jste napnutí, protože Cullenovi se brzo budou stěhovat. Přeji příjemné čtení

Vysněná

5. kapitola - Vize

 

Pomalu se rozednívalo a do oken začaly prosvítat první paprsky slunce tohoto dne. Alice ležela ve velké manželské posteli se svým manželem Jasperem. Hladila ho svými malými, tenkými bledými prstíky po jeho nahé a mužné hrudi. Hlavu měla opřenou o jeho rameno a vytvářela mu ukazováčkem různé obrazce na kůži.

„Lásko, jak se Edward cítí?” zeptala se potichu, aby vyslovenou otázku slyšel pouze její milovaný.

„Je zmatený, ale na něco se strašně těší,” řekl polohlasem se zaujetím.

Sama byla velmi zvědavá a zasypávala samu sebe otázkami, na které neznala odpověď. Na jednu stranu nesnášela tu nejistotu, ale na druhou se velmi těšila. Těšila se na dalšího člena rodiny. A pokud se doopravdy Edward zamiluje, bude to skvělé.

„Proč se ptáš?” přerušil ji v přemýšlení její manžel.

„Vše se včas dozvíš,” odpověděla s úsměvem a vtiskla mu na tvář polibek.

Ještě chvíli jen tak leželi v posteli a mazlili se, než si Alice šla dát sprchu. Stoupla si nahá pod ni a pustila na sebe proud teplé vody, pod kterým se uvolnila, a všechny myšlenky byly rázem pryč. Snažila se na nic nemyslet, když ji přepadla další vize.

Stála na obrovském parkovišti, kterému dominovala velká zděná stavba. Už na první pohled byla několik desítek let stará. Měla velký, dvoukřídlový vchod, kde byli vyvěšeny různé nástěnky s papíry, a ze zdí odpadávala omítka, která dopadala na keře, které lemovaly půdorys stavby. Některá dřevěná okna byla otevřena. Rozhlédla se kolem sebe a spíše se soustředila na své okolí. Kolem ní se hemžilo plno mladých lidí s taškami přes rameno, kteří tvořili hloučky a hlasitě si povídali. Všimla si své rodiny, která postávala u velkého zeleného Jeepu, ale přeci jen jeden člen rodiny chyběl. Edward. Pročesávala pohledem okolí, až ho zahlédla u vchodu. Zrovna vcházel do budovy po boku své tajemné hnědovlásky, kterou majetnicky držel okolo pasu.

Vize skončila a Alice vpadla do reality. Zmáčené vlasy se jí lepily na obličej a mezi obočím se jí utvořila malá vráska, jak horlivě se snažila rozběhnout mozek na tisíc otáček. To místo znala. Přemýšlela, kde všude jejich rodina bydlela a přiřazovala si v mysli k těm místům různé obrazy.

„Forks,” vydechla, když jí do koupelny vpadl nedočkavý Edward.

„Ježíš, Edwarde. Jsem ve sprše. Vypal!” hulákala a zakrývala si partie, které zrovna nemusel vidět.

„Promiň,” vykoktal a ihned za sebou zavřel dveře.

Alice vypnula vodu a usušila se ručníkem. Oblékla si župan a šla za Edwardem, který nedočkavě přecházel z jednoho kouta pokoje do druhého.

„Takže se stěhujeme,” vydechl Edward a tázavě se podíval Alice do očí.

„Jsi si jistý? Stále jsem jí neviděla do tváře!” řekla zmateně Alice, ale svým způsobem ho chápala.

Poprvé za celou věčnost má šanci najít svou spřízněnou duši. Někoho, koho bude milovat za všech okolností, a hýčkat si lásku, která se v něm bude probouzet. Někoho, kdo mu bude rozumět, i když nebude nic říkat a nenechá ho na pochybách. Někoho, kdo bude součástí jeho věčnosti. Takovou šanci si přece nemůže nechat ujít.

„Ano, jsem,” oznámil nesporně s tvrdým výrazem ve tváři.

„Dobře. Obléknu se a oznámíme to rodině,” řekla a šla do šatny, kde si vzala na sebe modré džíny s topem a obula si boty na vysokém podpatku.

Edward mezi tím šel do obývacího pokoje, kde už všichni seděli na pohovkách a netrpělivě očekávali, co se bude dít. Edward zůstal stát před nimi a nedočkavě vzhlížel na schody, odkud se každou chvíli měla objevit jeho sestra.

Alice si sedla vedle svého manžela a pokynula Edwardovi, aby začal s vysvětlováním. Opřela se o opěradlo a chytila za ruku Jaspera. Na tváři jí hrál příjemný úsměv, kterým se pokoušela odlehčit situaci. Edward přemýšlel, kde začít, ale bylo to celé zmatené. Usoudil, že nejlepší by bylo začít od začátku.

„Asi před pěti dny Alice dostala první vizi. Během těch posledních dnů se jí objevovaly stále častěji a častěji. Odehrávaly se vždy na jiném místě, ale něco měli společné. Mě. V těch vizích jsem vždy byl ve společnosti jedné a té samé dívky. Myslím, že to má nějaký důvod. Alice poznala to místo, kde se ty vize odehrávaly. Bylo to ve Forks. Rád bych se tam přestěhoval a byl bych neskutečně šťastný, kdybyste jeli se mnou, ale do ničeho vás nenutím,” vyklopil to ze sebe a čekal na odezvu.

„Myslím, že bychom měli hlasovat, a já jsem pro. Chci pro tebe jen to nejlepší, a pokud jsem viděla, že se tam zamiluješ, chci u toho být,” promluvila jako první Alice a usmála se.

„Je pravda, že ve Forks je hezky a mohli bychom tam nastoupit do školy. Tady je hrozná nuda a ten sníh mi už leze na nervy,” přemýšlela Rose nahlas.

„Že by si náš Edík konečně vrznul? To si nenechám ujít,” smál se Emmett a Jasper souhlasně přikyvoval.

„Zavolám do tamější nemocnice, jestli nehledají doktora,” rozhodl Carlisle a podíval se na svou ženu, která zářila štěstím, protože její syn bude konečně šťastný.

„Zítra odletím a podívám se na dům. Po těch letech z něj určitě zbyla ruina,“ řekla Esme a Edward se vítězně usmál.

„Mockrát vám všem děkuju,” řekl vděčně na závěr.

Všichni se rozešli do pokojů a Esme si sedla k počítači a zarezervovala letenku na ranní let do Port Angeles.

Forks je malé městečko ve státě Washington, kde slunce svítí jen párkrát do roka. Převážně ho pokrývají lesy, ve kterých žije nespočet živočichů, kteří se dají lovit. Celé město je zahalené do zeleného baldachýnu, který se nachází na každém kroku. Žije tam jen hrstka obyvatel, ale od většího města Port Angeles to není daleko.


 


Ahojky lidičky.

Všem bych vám strašně moc chtěla poděkovat za komentáře, které mi sem píšete. Je to skvělé vidět, že se to někomu líbí a čte si moje povídky. Takže z celého srdce děkuju.

Jinak příště vás čeká rekonstrukce domu ve Forks a následné stěhování.

Máte se na co těšit, protože se blíží Edwardův vysněný den a tím je škola.

Vaše Baroslava

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vysněná - 5. kapitola - Vize:

 1
9. AngieCullen
02.11.2012 [22:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.11.2012 [21:22]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.11.2012 [20:53]

AlisonDLNo sláááááává :-D Už se stěhujou :-D
Jsem zvědavá na první zážitky ze školy... hehe. Honem další! Emoticon

6. Jana
02.11.2012 [20:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. BellaEdward
02.11.2012 [19:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. bara
02.11.2012 [18:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.11.2012 [14:40]

KristenPattinsonTwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. monika
02.11.2012 [13:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon noEmoticon Emoticon no prostě super a těším se na pokračováníííííí Emoticon Emoticon Emoticon

02.11.2012 [13:26]

ada1987 Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!