Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vysněná - 31. kapitola - Miluj, budeš milován

tracyhale


Vysněná - 31. kapitola - Miluj, budeš milovánA je tu konec tohoto příběhu. Jak vše dopadne? Budou nakonec Edward a Bella spolu? Chtěla bych poděkovat všem, co tuto povídku četli a vydrželi u ní dokonce. Doufám, že se vám poslední kapitola bude líbit.

Vysněná

31. kapitola

Zůstali jsme sami. Sami v domě, ve kterém bylo slyšet jen mé třepotající se srdce. Byla jsem napjatá, protože jsem věděla, že tím, co mi řekne, se změní naprosto vše. Měla jsem takový zvláštní pocit, který mi to naznačoval. Nikdy jsem Edwarda neviděla tak nervozního jako teď. Několikrát naprázdno otevřel ústa. Vzhluboka se nadechl a přivřel oči. Já jsem seděla a zkoumala jeho pohled a analizovala jeho pohyby.

„Ještě než jsme se sem přistěhovali, dostala Alice několik vizí. V každé jsem byl já s nějakou hnědovlasou dívkou. Alice nikdy neviděla její tvář, ale já jsem ji musel najít. Přestěhovali jsme se sem a já začal chodit s Jessicou. Přišla mi nejpodobnější té dívce, ale zmílil jsem se, protože ta dívka jsi ty,” dořekl a konečně se mi podíval do očí svým hlubokým pohledem.

Nechápala jsem to. Prostě jsem tomu nerozumněla. Proč pro něj bylo tak důležité mě najít? Zklopila jsem oči a přemýšlela, ale na nic jsem nepřišla, a tak jsem se prostě musela zeptat. Vzhlédla jsem do těch jeho překrásných očí, které jsem tak milovala.

„Proč pro tebe bylo tak důležité mě najít?” zeptala jsem se a Edward se nervózně ošil. Bylo to tu. Měla jsem pocit, že teď příjde to finále. Teď to řekne. Prosím.

„Protože v těch vizích jsem byl zamilovaný,” vydechl a šáhl si nervozně do vlasů.

„A jsi?” zeptala jsem se na to nejdůležitější, co mě zajímalo.

„Ano,” vydechl a já věděla, že je to pravda, protože mi to říkaly jeho oči.

Najednou vztal a přešel ke mně. Podal mi ruku, abych vstala, a hned jsem se ocitla naproti němu. Jeho oči mě propalovaly upřímností a láskou. Najednou jsem přesně věděla, co říct, protože to ze mě vyšlo samo. Nemusela jsem přemýšlet, protože jsem si byla konečně stoprocentně jistá.

„Taky tě miluju,” vydechla jsem a on se tak nádherně usmál, že jsem měla pocit, že omdlím.

„Vážně?” chtěl se ujistit.

„Víc než můžu vyjádřit slovy,” řekla jsem jistě a dívala se do těch karamelových studánek něžností.

Oba nás to k sobě přitahovalo a já se poprvé podvolila. Nechala jsem se utápět ve svých emocích a pomalu se přibližovala k jeho rtům, po kterých jsem šílela. Edward si mě pomalu přitahoval za pas a hypnotizoval mé rty jako já jeho. Jemně se o ně otřel svými a mě vybuchl v hlavě ohňostroj všech barech a citů. Ruce jsem mu položila na zátylek a přidala na intenzitě. Tak dlouho jsem skrývala své city, že jsem potřebovala víc, a jemu to absolutně nedělalo žádné potíže.

Hladově jsme se líbali a já mu náruživě vzdychla do úst. Jeho tělo začalo vybrovat a z jeho úst bylo slyšet tlumené vrčení, jako by předl. Tak jako já se nemohl nabažit našich polibků. Byla jsem šťastná. V té chvíli existoval jen on a nikdo jiný. Už jsem věděla, co chci. Byl to on. To on mi dával smysl bytí a přesně jsem věděla, jak mu to dokážu.

Pomalu jsem se od něj odtáhla a opřela si čelo o to jeho. Vydýchávala jsem naše polibky, když mě vzal do náručí a sedl si se mnou na pohovku. Opřela jsem si hlavu o jeho rameno a stáhla štít tak, aby mi viděl do hlavy. Začala jsem myslet na naši první hodinu biologie a jak mě neskutečně přitahovala jeho vůně. Další myšlenka byla ta, když k nám přišla Jessica a vytahovala se, jak je úžasný a já žárlila. Ano, žárlila. Už jsem si to přiznala. Nakonec jsem myslela na naše všechny polibky a co jsem při nich cítila.

Trvalo to asi pět minut, a když jsem mu ukázala vše, štít jsem zase natáhla. Zvedla jsem hlavu a podívala jsem se mu do očí. Vypadal, jako by byl v tranzu. Koukal do jednoho bodu a nemrkal.

„Jak?” vydechl omráčeně.

„Teď víš, jak moc tě miluju,” řekla jsem a pohladila ho po tváři.

„To bylo neuvěřitelný. Uděláš to znovu?” zeptal se hypnotizovaně.

Stáhla jsem štít a poslala mu myšlenku, která mě najednou napadla. Něco, co změní naše životy a já chtěla jít o krok vpřed.

Díval se na mě užasle a horlivě přikyvoval. „Ano, ano, ano,” říkal rychle a políbil mě tak horlivě, že jsem se musela usmívat.

Najednout si někdo odkašlal. „Nechci vás rušit, ale venku je vážně nuda. Předpokládám, že vy jste se tu nenudili,” zazubil se Emmett a já si všimla zbytku rodiny, který se usmíval.

Vstala jsem z Edwarda a šla ke své nové rodině po boku svého nádherného přítele. Bože, jak krásně se to říká. Zastavili jsme před nimi a chytili se okolo pasu.

„Máme pro vás novinku,” začal Edward a já se usmála a opřela jsem se o něj.

„Tak povídej,” pobídla ho Esme.

„Mami, měla bys v tom domečku Belly ještě místo na pracovnu?” zeptal se s tím svým pokřiveným úsměvem.

„Myslím, že ano. Proč?” zeptala se nechápavě.

„Protože jsme se rozhodli, že po rekonstrukci se tam nastěhujeme spolu,” dodal a já na něm viděla, jak je nesmírně šťastný.

Najednou vypukli všichni v neuvěřitelný jásot a všichni nám nadšeně gratulovali. A to je konec mého příběhu. Edward si vysnil brunetu, ale nikdo nečekal, že to budu já, Isabella Swanová. Poloupírka, která se bláznivě zamilovala do upíra.

 

KONEC

 

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vysněná - 31. kapitola - Miluj, budeš milován:

 1
10. Kačka
10.11.2015 [9:38]

Musím říct, že to byla moc pěkná povídka :) přečetla jsem jí jedním dechem. Četla jsem i tvoje další dvě dokončené povídky, i ty byly dobré, ale tahle nejlepší. Líbil se mi styl psaní i téma :)
Tleskám Emoticon Emoticon Emoticon

9. Jana S
18.11.2014 [18:18]

Úžasná povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Lucka
16.03.2014 [23:45]

skvělá povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Camilla
16.03.2014 [14:48]

Super povídka! Emoticon Můžu se jen zeptat, když už jsi tenhle příběh dopsala, dokončíš i poslední díl Osudu neujdeš? Moc prosím.... Emoticon Emoticon Emoticon

6. Veronika
15.03.2014 [22:19]

Nádhera

5. Izza
15.03.2014 [22:16]

Super:33 ale koniec som nečakala :O no krásna poviedka, určite sa k nej vrátim ^^ dokonalosť :))* <3 tlieskam, obrovský obdiv :) :3

4. tina
15.03.2014 [22:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. BabčaS
15.03.2014 [21:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Jana
15.03.2014 [20:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.03.2014 [20:37]

SundanceAhoj, článek jsem ti opravila, ale dej si, prosím, pozor na čárky a dělení slov. Také nezapomeň zaškrtnout u první kapitoly Dokončená povídková řada. Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!