Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vysněná - 10. kapitola - Pěvkyně a pěvec

gsgljvbdvnm


Vysněná - 10. kapitola - Pěvkyně a pěvecAhojky lidičky. Ptáte se, co vás čeká? Jak jsem v minulé kapitole psala, Bella zjistí něco, co jí objasní všechny své myšlenky a problémy týkající se Edwarda. Bude to poznání pro ni dobré? A nezkomplikuje se všechno úkolem, který jí zadá profesor na biologii?

 Vysněná

10. kapitola

Bella pomalým krokem kráčela k učebně a přemýšlela. Studenti na chodbě ji zdravili a vesele mávali, ale ona nevnímala. Byla zabraná do svých myšlenek, které se týkaly pouze jednoho jediného člověka nebo spíše upíra. Nechápala, proč ji tak rozhodila slova, která jí Jessica řekla.

„Holky. On je tak skvělý a umí tak nádherně líbat.”

Přehrávala si v mysli větu, která ji nejvíce naštvala. Ale proč? Přece by nežárlila? Ne, určitě ne. To není možné. Znala ho jen pár dní. Spíše to bylo zapříčiněné tím, koho si vybral, protože co si budeme povídat, Jessica není dobrá partie.

Probrala se ve chvíli, kdy vstoupila do třídy a uviděla ve své lavici jeho. Edwarda. Zapomněla, že má biologii a celou hodinu bude sedět vedle něho. Podívala se mu do očí, které měl karamelové. Sama pro sebe se usmála, protože jeho pohled značil klid, alespoň prozatím. Udělala první krok ke své lavici a do nosu ji praštila opět ta nádherná, nepoddajná vůně, kterou cítila i minule. Strnula, protože i jeho pohled se změnil do černo-černé tmy, která ji lákala. Něco se mezi nimi dělo a ona nevěděla co, dokud neupadla do jedné vzpomínky z dětství.

Jako roční holčička seděla na klíně své tety, která jí vyprávěla o upírech. Měla na sobě fialové šatičky a vlásky měla sčesané do dvou copánků. Napjatě hltala každé slovo, které jí povídala.

„Víš, Bello, jen výjimečně se stane, že upírovi voní některý člověk lépe. Ten dotyčný to na první pohled pozná. Mysl mu zakalí opar, který se nesoustředí na nic jiného než na toho dotyčného a v jeho přítomnosti se nedokáže ovládat. Potom je jen na upírovi, jestli toho člověka zabije nebo ne, protože jeho krev ho vábí a zpívá mu,” vyprávěla jí teta a hladila Bellu po vláskách.

„Ale neboj, ty jsi jiná. Pokud se ti to stane, nebude tě chtít zabít, protože tvá krev ho lákat nebude, i když ho bude přitahovat tím nejsilnějším kouzlem na světě,” dovyprávěla teta a mlha v její mysli se rozprostřela.

Pomalým krokem došla k lavici a posadila se. Celou dobu byla jako v mrákotách, protože přemýšlela nad vzpomínkou, která zmizela tak rychle, jak se objevila. Všechno jí najednou dávalo smysl. Ona Edwardovi zpívala tak jako on jí. Vylekaně nasála vzduch do plic. To byla příčina toho, proč se minule choval tak divně. Pamatovala si jejich první hodinu jasně, jako by to bylo včera. Křečovitě svíral pěsti na hrudi a oči měl černé jako noc. Nelákala ho její krev, nýbrž mu pouze zpívala ty nejkrásnější melodie, tak jako zpívá on jí.

Žádný upír ji takhle nepřitahoval. Měla hodinu s Alicí i s Emmettem, ale necítila nic. Jen u něj ty emoce neuměla popsat. Přesně jak říkala teta, mysl se jí zakalila a v jeho přítomnosti se neuměla ovládat. I když to u ni bylo o něco snesitelnější než u Edwarda. Když se pořádně soustředila, přitahoval ji pořád stejně, ale dokázala myslet i na jiné věci.

„Bože, to není možné.”

Zašeptala a Edward se otočil jejím směrem. Cítil překvapení, které ji z čista jasna zasáhlo, i napětí, které bylo cítit ve vzduchu. Zaposlouchal se do jejích myšlenek, ale stále nic. Byl frustrovaný. Tak strašně chtěl číst v její mysli, ale nemohl. Prohlížel si ji tak jako minule a stále nacházel nové křivky na jejím těle, které musel obdivovat. Tak strašně toužil se jí dotknout a hladit ji. Toužil po ní a nevěděl proč.

Učitel vešel do třídy a pozdravil třídu, která se v zápětí utišila. Edward s Bellou strnule seděli na svých židlích a koukali dopředu na učitele. Na první pohled se zdálo, že ani nedýchají.

„Je pátek a já jsem si pro vás připravil úkol, který mi vypracujete o víkendu. V pondělí ráno mi ho odevzdáte. Bude to esej na pět stran a budete ji psát ve dvojicích. Každý se podívejte na svého souseda v lavici, protože to bude váš kolega, s kterým ji budete psát,” řekl učitel a pokračoval, ale to už Bella nevnímala, protože upírala zrak na chlapce s bronzovými vlasy.

Koukali si navzájem do očí a Bella naprázdno polkla. Na mysl jí přišel víkend strávený s Edwadem. V jeho domě. S jeho rodinou. S upíry. Nemohla ho vzít k sobě domů, už kvůli tetě. Nemá ráda upíry a už vůbec by je nesnesla v domě. Zhluboka se nadechla, aby se uklidnila. Bála se. Ne jich - upírů, ale sebe samé. Nevěděla, co v jeho přítomnosti udělá. Jeho vůně ji až moc rozptylovala.

Otočila se zpět a zkoušela se uklidnit. Soustředila se na učitele, který jim dával další pokyny k domácímu úkolu, a potom se její mysl konečně upokojila. Napjatě ho poslouchala, aby nevyšla z koncentrace, když zazvonilo na konec hodiny.

Podívala se na Edwarda, který psal něco na malý papírek, který jí v zápětí podával.

„Tohle je má adresa. Přijeď, kdy budeš chtít, a napíšeme tu esej,” řekl a pokoušel se usmát, ale vyšel z toho jen úšklebek.

 


Ahojky lidičky.

Tak prvních deset kapitol je za námi a dalších deset před námi.

Určitě se těšíte na další a tak jako vždy vám něco málo k ní píšu.

Příští kapitola se jmenuje Jessica vs. Bella.

Myslím, že už jen ten název napovídá všechno.

Jediné, co vám ještě povím je, že jejich přestřelka bude v domě Cullenů.

Máte se na co těšit.

Vaše Baroslava.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vysněná - 10. kapitola - Pěvkyně a pěvec:

 1
10. LauraKalen
06.12.2012 [18:49]

jessika já ji nesnášim ....vrrrrrrrrrrr Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
co si o sobě myslí já ji snad zabiju Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. martty555
22.11.2012 [23:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Lucka
22.11.2012 [23:16]

páni tak na to se tedy opavdu těším. Co se tam bude odehrávat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. monika
22.11.2012 [21:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon neni co dodat superEmoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Niki
22.11.2012 [18:03]

Oooo :D

5. DAlice
22.11.2012 [17:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. BellaEdward
22.11.2012 [17:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.11.2012 [16:32]

Pavla777začínám milovat tuhle povídku Emoticon jen by mě zajímalo, co je Bella přesně zač Emoticon

2. AngieCullen
22.11.2012 [16:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jana
22.11.2012 [16:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!