Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vysněná - 1. kapitola - Začátek

Stephenie Meyer


Vysněná - 1. kapitola - ZačátekAlice začne vídat ve svých vizích hnědovlasou dívku, která se neustále objevuje po boku jejího bratra Edwarda. I když nikdy neviděla její tvář, přestěhují se, aby tu neznámou dívku našli. Cullenovi nastoupí do místní školy, kde je královnou školy Isabella Swanová, která je ovšem blondýna, která je všechno možné, jen ne obyčejná. I když na Edwarda zapůsobí svým osobitým kouzlem, začne Edward chodit s Jessicou. Jak to celé dopadne? A jaká tajemství ukrývá blonďatá diva s tváří anděla? To se dočtete níže.

Nečekejte nějaký závratný děj, protože toto je má první oddechová povídka.

Přeji příjemné čtení.

Vysněná

1. kapitola - Začátek


Slunce zapadlo za bílý pahorek a pomalu se začalo stmívat. Z našedlého mraku, který pohltil oblohu, začaly padat první vločky tohoto dne. Okolí bylo pokryto vrstvou prašanu, který se držel už několik měsíců. Zelené stromy se ukrývaly pod sněhovou pokrývkou a ve vzduchu byla cítit vůně jehličí a šišek. Tvorové žijící v lese se skryli do svých obydlí a vyčkávali na příznivější počasí.

Černovlasá dívka stála několik metrů před svým domem s nataženou rukou před sebe. Pár vloček jí dopadlo na dlaň a ona si se zájmem prohlížela každou z nich. Byly jedinečné a svým způsobem dokonalé. Každá z nich házela stříbrné odlesky, které dávaly pocit přepychu na její bledé kůži. Vločky se jí držely na dlani do chvíle, než si otřela ruku do huňatého černého kabátu, který měla na sobě. I když ho nepotřebovala, protože jí nebyla zima, cítila se v něm lidštěji.

Chyběl jí pocit zimy, která by jí prostupovala tělem. Chyběl jí pocit brnění končetin, které by si přály zahřát. Chyběl jí šálek horké čokolády, který by zahřál celé její tělo. Jenže to už se nikdy nestane. Jedním jediným dnem se změnilo vše a ona přišla o to nejcennější, co měla. O svou lidskost. Už nikdy ji nebudou hřát sluneční paprsky na tváři. Už nikdy se jí nebudou klepat kolena z nervozity. Už nikdy nebude moct plakat, když se bude cítit smutná. Už na věky bude jen kus kamene, který nedokáže rozehřát vůbec nic.

I přesto byla šťastná. Měla manžela, který ji miloval a rozuměl. Vždy věděl, co má udělat, aby ji rozesmál. Svým způsobem si ho vysnila. Byl to její princ na bílém koni, který ji zachránil před samotou. Milovala jeho úsměvy a doteky. Milovala jeho zvláštní humor i jeho životní chyby. Milovala jeho samotného jen proto, jaký je. Měla i velkou rodinu, kterou našla před třiceti lety s manželem. Každý člen její rodiny byl jedinečný a každý jí časem přirostl k srdci.

I když byla jen kus kamene, byla šťastnější, než když byla pouhý člověk. Její skutečná lidská rodina jí provedla neodpustitelnou věc. Jako dítě byla zvláštní a vždy vyčnívala z davu - nebo si to alespoň myslela. Postupem času se myšlenka uskutečnila a ona se začala stranit svého okolí. Měla předtuchy nebo živé barvité sny, které se skoro vždy vyplnily a jejichž načasování se nedalo předvídat. Dívka ale nezůstávala zticha a svěřila se svým rodičům. Nezdálo se jim to v pořádku a tak svou dceru poslali do psychiatrické léčebny, odkud za několik let plných hrůzy uprchla.

Na tváři se jí rozlil úsměv, když vzpomínala na den, kdy vyhledala svého vyvoleného. Dlouhé měsíce ho vídala ve svých vizích. Na den, kdy ho poprvé viděla na vlastní oči, nikdy nezapomene. Na první pohled věděla, že tento muž je pro ni ten pravý. Se zájmem si prohlížela jeho tvář, když se otočil. Pohodil svou blonďatou hřívou a ona měla pocit, jako by se poprvé rozbušilo její kamenné srdce. Byla očarovaná jeho krásou i jizvami, které měl po celém těle. Zvláštními odlesky se třpytily a uchovávaly jeho podstatu duše. Potom se pousmál a jí se v břiše rozletělo nespočet motýlků, které ji šimrali. Na ten pocit nikdy nezapomene. Byla dokonalá. Ta chvíle, která jí změnila celý život ve věčnost s pocitem být někým milovaná.

Vzhlédla k nebi a sněhové vločky jí zahalily tvář. Stále se usmívala, když ji přepadla jedna z jejích vizí. Oči zabodla do jednoho opěrného bodu a soustředila se na děj své vize.

Byl slunečný den a ona stála na malé loučce uprostřed lesa. Okolo ní rostlo nespočet rozkvetlých pestrobarevných květin, které tak nádherně voněly. Ptáci cvrlikali a prozpěvovali své ódy k nádhernému dni. Vál slabý větřík, který jí pročesával vlasy a šimral na těle. Soustředila se na postavy sedící asi sto metrů před ní na bavlněné dece. Na první pohled rozeznala svého bratra Edwarda. Jako vždy měl své bronzové vlasy rozcuchané do všech stran a svými zlatými panenkami se láskyplně díval na dívku, která seděla k ní zády. Dívka měla hnědé vlnité vlasy, které jí přes tvář spadaly do půli zad. Její hříva ve slunečních paprscích házela různé kaštanové odstíny. Edward ji tiše hladil po ruce a prohlížel si vrásky na její dlani, které se pokoušel palcem vyhladit.

Vize jako mávnutím čarovného proutku zmizela a ona se ocitla zpět v pusté zasněžené krajině u lesa.

 


Doufám, že se vám první kapitola líbila, i když to byl takový úvod do děje.

Příště vás čeká válka mezi Alicí a sněhulákem a také se něco málo dozvíte o Esmé.

Máte se na co těšit.

Vaše Baroslava


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vysněná - 1. kapitola - Začátek:

 1 2   Další »
12. Jana S
18.11.2014 [0:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.12.2012 [21:10]

ElenaCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. mmonik
29.10.2012 [14:22]

mmonik Emoticon Emoticon Emoticon

9. Sárčík
25.10.2012 [12:51]

Fakt to bylo hezký... Emoticon

8. Mell
25.10.2012 [12:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.10.2012 [7:32]

baroslavaSamozřejmě, že existují barvy na vlasy, ale Bella to nemá v životě lehké a není blondýna z vlastní vůle. Má svá tajemství, které se časem odkryjí, takže se určitě máte na co těšit. Emoticon Emoticon

6. martty555
24.10.2012 [23:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.10.2012 [20:19]

LendaNo začíná to zajímavě, otevřený konec je vždycky nejlepší Emoticon Povedlo se. Emoticon

24.10.2012 [20:12]

ada1987no a čo ze mala bella svetle vlasy, ked ma mat vo vizií tmavé?! ved existujú aj farby na vlasy! kazdopadne sa tesím na pokracko. som zvedavá, ako sa to vyvinie. Emoticon Emoticon

3. Jana
24.10.2012 [20:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!