Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov - 46. kapitola

Jacob/ Wolf


Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov - 46. kapitolaOtvorím ústa v nemom výkriku, keď sa dvere otvoria a ja zbadám šokovanú, zmrznutú Jane, ako na nás pozerá v nemom úžase a ohromením sa nedokáže ani nadýchnuť.
Asi desať sekúnd na seba len nehybne pozeráme. Jane sa nadýchne, akoby chcela niečo povedať, no nakoniec zmĺkne a mrkne na Felixa. Prekvapí ma, ako vražedne ju sleduje.
O to viac som užasnutá, keď sa odrazu na tú malú, nevinnú upírku vrhne.



„Felix," šepnem slabým, vydeseným tónom, ako nepríčetná natiahnem ruku k obrovskej a masívnej jazve, ktorá mu vykúka spod trička a tiahne sa až po jeho čeľusť. Brada mi poklesne dolu. Keď sa dotknem jeho pokožky na mieste jazvy, prejdem po hrubom, hlbokom výčnelku, ktorý musel ostať ako následok niečoho neuveriteľne bolestivého. Mlčky prejdem prstom i pohľadom po línii šrámov. Potom mlčky dvihnem pohľad a stretnem sa s jeho zronenými očami.

„Čo sa to tu, preboha, stalo?"

Trochu skloní hlavu, zachmúri sa a prey zovrie k sebe, akoby mi odmietal odpovedať. Zvýrazní sa mu tak jazva nad obočím, no nevšímam si to. Potom sa zhlboka nadýchne a pozrie mi do očí.

Felix, kde je Alec?" Po tej otázke sa jeho mimika opäť stiahne. Chvíľu neodpovedá a vo mne narastá zlé tušenie, že Alecovi sa stalo niečo hrozné. Prečo by sa inak Felix tak tváril?

Bella," začne váhavo, „musíš ostať silná. Nemáme na seba veľa času, a ty tu nesmieš ostať. Keby si nebola z gardy, mal by som zákaz hovoriť o tom. Jane nás zradila. Caius ju nejakým spôsobom spracoval tak, aby sa voči nám postavila a ja netuším prečo."

Nie," preruším ho, „pred chvíľou som ju počula. Caius ju..."

To je trik!" vykríkne až príliš nahlas, a okamžite si naštvane zapchá ústa, akoby sa trestal. Stuhnem, keď sa na chodbe ozvú kroky. Sú jemné a ľahké, no znejú naliehavo.

Otvorím ústa v nemom výkriku, keď sa dvere otvoria a ja zbadám šokovanú, zmrznutú Jane, ako na nás pozerá v nemom úžase a ohromením sa nedokáže ani nadýchnuť.

Asi desať sekúnd na seba len nehybne pozeráme. Jane sa nadýchne, akoby chcela niečo povedať, no nakoniec zmĺkne a mrkne na Felixa. Prekvapí ma, ako vražedne ju sleduje.

O to viac som užasnutá, keď sa odrazu na tú malú, nevinnú upírku vrhne. Možno sa snažil pomôcť situácii, keď v nej nemá dôveru, no vzápätí sa od jeho nárazu na jej telo ozve chodbou taká rana, že to musí počuť ešte aj recepčná. Cez to, že Jane sa pod ťarchou jeho tela nemôže pohnúť a ísť Caiovi o mne povedať – pričom sama neverím, že by to spravila – hluk, ktorý spravíme, je dosť.

Stačí niekoľko sekúnd na to, aby sem vpadli strážci a Felixa od nej odtrhli. Felix sa okamžite natiahne a prvého z nich bez váhania zničí, pričom mu na ruke visí druhý a ďalší traja sa snažia spútať ho. Jane sa okamžite postaví a zachmúrene to sleduje. Potom jej oči trhnú mojim smerom.

V tejto chvíli by som odprisahala, že v jej pohľade je usadený nemý výkrik o pomoc, ktorý tam má určite nejakú dobu. Chcem sa rozbehnúť a pomôcť Felixovi s jeho súpermi, keď sa na konci chodby zjavia dve postavy.

Čo sa tu deje?!" Zvrieskne Caius naštvane. Zazdalo sa mi, že Jane sebou pri jeho výkriku škubla, ale to môže byť pokojne len môj dojem. Spolu s druhou postavou prejde až ku nám, a ja zbadám, ako sa im v tme lesknú náhrdelníky. Tie, ktoré patria vládcom, sú o čosi menšie a elegantnejšie. Potom mi dôjde, že Jane má na krku ten istý, dokonca aj jej plášť, upravený v nádhernom, zložitom strihu, je tej najtmavšej čiernej, aká existuje, a podšitý je tmavou červenou. Plášť stráže sa od ich troch výraznejšie líši. Ich náhrdelník je hrubší, rubín menší, plášte majú tmavosivé a podšitie je menej výraznou červenou, pretkané fialovými a zlatými niťami. Čeľusť mi poklesne.

Akým spôsobom sa stala Jane vládkyňou?!

Ešte stále stojím v tieni a nie som schopná pohybu, keď obaja prídu až k nám a zastanú si pri Jane, ktorá pohľadom prebodáva zem. Felixa zatiaľ znehybneli, ruky má skrútené za chrbtom a tvári sa, akoby mu bolo zle.

Caius chvíľu naštvane zazerá do jeho tváre, keď trhne pohľadom ku mne.

Kto to je?" zavrčí na Felixa a pokynie stráži, aby ma chytila. Okolo paží sa mi v tom momente obmotajú silné paže a mňa prekvapí, ako je možné, že Felix sa im dokáže brániť. Keď mi do tváre zasvieti svetlo, každý, kto ma pozná, stuhne.

To nie je možné," precedí medzi zuby Caius zaskočene, „ty si bola mŕtva!"

Niečo nevychádza podľa tvojich plánov?" Do tváre ma odrazu zasiahne tvrdý úder a ucítim, ako mi v krku krupne.

Nehovor s vládcom ako so seberovným!" Trhnem hlavou, by som z očí dostala vlasy, a pozriem Caiovi priamo do očí. So škodoradostným úsmevom mrkne smerom k Jane. Ona sa tvári neisto, no nakoniec sa nadýchne a pozrie k Felixovi.

Bolesť," vydýchne cez zaťaté zuby a s jasným pohľadom sleduje, ako sa Felix zrúti v bolestiach k zemi. Caius sleduje môj šokovaný a zúfalý pohľad, priam sa vyžíva v našej bolesti a s úsmevom pohladí Jane po chrbte. Jane má stále rovnaký, hypnotizovaný pohľad, ani na chvíľu nezaváha a v mojom vnútri sa objavia pochybnosti, či Felix nemal pravdu. Potom, čo skončí, ustúpi o pol kroka vzad a dovolí Caiovi, nech ju objíme okolo pása. Nato jej druhou dlaňou upraví rozcuchané vlasy a periférne pritom sleduje moju reakciu.

Jane, čo to s tebou je?!" Neudržím v sebe napätie a vykríknem to, čo sa v duchu naozaj pýtam. Ani na mňa nepozrie.

Vezmite Isabellu dolu, a ty, Felix -," Ten mu nevenoval jediný pohľad, no on to ignoroval, „máš dvojtýždnový útrum s krvou." V tom momente ho traja strážci vezmú za paže a vlečú kdesi preč. Hoci sa nebráni, podchvíľou je počuť, ako ho niektorý z nich stisne tak pevne, až mu zapraští v tele, alebo mu ďalší ťahaním natrhne kožu v mieste oblého svalu ramena.

Potom, čo zmiznú za rohom, ma ďalší strážcovia drapia pevne za paže a začnú ťahať smerom do druhej strany. Všetci traja sa za mnou pozerajú, akoby som bola hlavnou atrakciou.

Takto mám šancu prezrieť si tretieho upíra. Bol o niečo starší ako Caius, ale nemohol byť premený vo veku viac, ako dvadsaťosem rokov. Tvár má rovnako príťažlivú, ako každý upír, jeho oči svietia istou divokosťou a nespútanosťou. Vlasy má krátke, no tie tri centimetre majú farbu špinavého blondu. Jeho rysy sú ostré a symetrické, a hoci postavu má mužnú, počas ľudského života nebol nijak zvlášť pekný. Odený je rovnako ako Caius, v čiernom plášti s burgunsky červenou podšívkou. Kto to je?
Možno to Caius spravil naschvál, alebo mu to len vyšlo čistou náhodou. V poslednej sekunde, tesne predtým, než mi zmiznú za rohom, totiž zbadám, ako odrazu zovrie Jane pod krkom a dvihne pol metra do vzduchu. Ona sýpavo zachmáta po jeho ruke, no nedokáže sa vyprostiť z jeho pazúrov. Myseľ mi na chvíľu ovládne panika, mám chuť sa rozbehnúť za nimi a pomôcť jej.

V tom istom momente sa mi stratí pohľad na nich za rohom.

Upíri ma ťahajú stále hlbšie a hlbšie. Prejdeme okolo dverí, ktoré sú východ, a zamierime dolu. Jeden z nich kopom otvorí dvere, ktoré vedú schodisko smerom do temnoty. Druhý ma postrčí dolu, a ja som príliš šokovaná na to, aby som bola schopná racionálne uvažovať, čiže sa nechám viesť. Cítim sa, ako dezorientovaná, keď prechádzame dlhými chodbami. Hoci som upír, pripadá mi to ako dlhé a nekončiace bludisko. Prechádzame okolo hromád strážcov v čiernom oblečení, ktorí si ma obzerajú lačným pohľadom. Okolo nás sú stovky dverí, väčšina z nich ale pravdepodobne vedie do rôznych miestností, od krvných skladov, cez knižnice, miestnosti plné oblečenia a šperkov, častí, v ktorých sú stovky šperkov a zlata, až zájdeme k druhému, menšiemu schodisku, ktoré je také nenápadné, až sa zdá, že by ho normálny smrteľník prehliadol. Vzduch je ešte vlhkejší a po prvý raz pocítim zápach plesne, zoškvareného upírieho mäsa a starej, zoschnutes krvi, ktorá isto-iste nevonia najlákavejšie.

Hoci vyzerá byť aj toto podlažie obrovské, odrazu stojíme v malej miestnosti, ktorá sa zdá byť predsieň. Dolu vedie ďalšie schodisko, ktorému ale nevenujeme pozornosť. Jeden z nich ma pustí a poklope na ťažké, pevné a tvrdé dvere, ktoré sú vyrobené z divného materiálu. Keď sa prizriem bližšie, v hrôze zistím, že celé steny, všetko, čo by vedel upír z normálneho materiálu zničiť, sú vyrobené z hmoty, ktorá je zlúčenie upírieho mäsa a čohosi ďalšieho, čo však neviem bližšie určiť.

Potom, čo dvere otvorí mohutné zloženie svalov a obrovskej telovej stavby, ma jeden z nich postrčí dopredu a vedie ďalej. Ocitneme sa v ďalšej miestnosti, tentoraz o trošičku väčšej, než bola tá predtým. Vyzerá to, ako policajná kanceláreň na väznici, no všetko pôsobí strohejším a prísnejším dojmom. Odtiaľto vedie niekoľko dverí. Jedny sú označené, ako sklad so zbraňami, a hoci netuším, načo sú upírom zbrane, nechám to tak. Ďalej je čosi, na čom je nápis sklad s mučiacimi zbraňami. Toto sa mi páči oveľa menej. Oni dvaja ma však vedú poslednými dverami, ktoré sú na stene samé. Potom, čo otvoria dvere, vojdeme do ďalšej chodby, označenej ako cely. Tie sú rozčlenené do dvoch častí, predpokladám, že jedna je na tých normálnych previnilcov, čo čakajú na trest, pretože po tom, čo vojdeme do druhých, označených nápisom cela + mučiareň pre špeciálne prípady, zbadám, že celá miestnosť je zariadená v tom duchu. Celú stenu na ľavo pokrývajú rôzne druhy nožov, mečov, divných vecí, ktoré vyzerajú ako vrtáky, slučky, reťaze, paste, tyče, ostnaté drôty a obdobné predmety. Vedľa nich je na stene pripevnený pracovný stôl, ktorý pokrýva ďalšie druhy zbraní. Na stene vedľa je ohnisko vsadené do steny, ktoré pravdepodobne nikdy nevyhasína. V strede miestnosti je položený pohár s čerstvou, voňavou, teplou krvou. Celé je to oddelené ťažkou mrežou, ktorá je opäť spracovaná upírim materiálom. Za stenou je jediný upír. Nevidím na neho poriadne. Kým ma vedú k mrežiam, začne mi to pomaličky dochádzať a až v tejto chvíli sebou začínam trhať. Teraz je to už zbytočné. Bez váhania otvoria neviditeľné dvere v mreži, čímsi ju zaistia a tvrdo ma hodia dnu. Narazím do steny a udriem si o nezničiteľný materiál hlavu, no teraz mi na tom nezáleží. Okamžite som pri kraji mreži, to už však dvere zabuchnú a ostanem v miestnosti takmer sama.

Zúrivo začnem trieskať do steny a kričať pritom.

Nič som nespravila!!!" zvriesknem nahlas a pokúsim sa ten dementný materiál zničiť. Keď do steny tresnem z plnej sily oboma rukami, chrbátom dlane mi pretne ostrá bolesť. Je mi to jedno, ďalej trieskam a mlátim, kým sa mi z hánkov nezodiera koža a opäť sa hojí.

Bella, to nemá zmysel," ozve sa odrazu mužský hlas. Od prekvapenia zabudnem na predošlú činnosť. Ruky mi spadnú k telu a opäť sa otočím.

Neraz som sa o to pokúšal. Len sa tým vyčerpávaš."

Väzeň je spútaný, ruky má zviazané a dvihnuté hore čímsi, čo nedokážem identifikovať, hoci sa mi zdá, že by sa to dalo ľahko rozviazať. Je bez trička a vidím, ako sa mu na svalnatom chrbte črtá nespočítateľné množstvo jaziev. Jedna sa mieša s druhou a spolu tvoria zmes neuveriteľnej bolesti, ktorú si musel prežiť. V oblasti deltového smeru ich má toľko, až mu nevidno na normálnu pokožku. Celé ruky sú spleť ďalších, hoci nie až tak hrozne vyzerajúcich. Hlavu má spadnutú dopredu, a nedrží sa na nohách. Jediné, čo ho drží v stoji, je reťaz, ktorou má spútané paže k sebe.

Bože," šepnem vyjavene, keď spoznám ten hlas, tvar jeho tela, pár prameňov blonďavých vlasov, ktoré vidím cez to, že má sklonenú hlavu.

Okamžite prekonám priestor, ktorý nás delí, a rozklepanými dlaňami mu začnem rozvezovať reťaze, ktorými je spútaný. Keď povolia, takmer sa zvalí na zem, no v rýchlosti ho zachytím a dotiahnem k stene. Pomôžem mu, nech si pomaly ľahne na chrbát, a potom pozriem do jeho tváre.

Hruď a brucho má taktiež plný šrámov, nie je to ale také hrozné, ako chrbát. Vidím, ako zatína zuby, a tým sa mu zvýrazňujú lícne kosti. Hoci by som prisahala, že to nie je možné, rovnako, ako Jane, aj on vyzerá vychudnutejšie, ako predtým. Asi to je len výplod mojej fantázie, pretože normálny upír proste schudnúť nemôže, no tu sa tomu dá ťažko uveriť. Jeho oči a líca sú oveľa prepadnutejšie, kruhy na viečkach vyzerajú, akoby boli namaľované vodovými farbami. Oči má samé o sebe v tak temnom odtieni čiernej, až sa zdá, že stratil dúhovky a teraz sa zmenili na obrovské zreničky.

Vyčerpane na mňa pozrie a potom sa slabo usmeje, akoby sa snažil dokázať, že na tom nie je až tak zle. Jamky v lícach vyzerajú príliš schradnuto a neprirodzene. Celý vyzerá, že každú chvíľu umrie od hladu.

Demetri,.." Na viac sa nezmôžem. Hlasivky mi zlyhajú. Moji priatelia, moja druhá rodina... Čo sa to s nimi stalo?


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov - 46. kapitola:

 1
4. bara
12.09.2014 [19:56]

super tesim se na dalsi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.09.2014 [17:14]

Bellinka1234NO tak to je bomba :OO strašne sa teším na ďalšiu časť :)ň Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. :D
10.09.2014 [14:41]

No, doufám, že někdo (třeba Cullenovi, nebo jen Bella) už to konečně zachrání Emoticon to je hrůza Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.09.2014 [23:26]

NatalieVolturiOch Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon vypulené oči a debilný vyraz Emoticon Emoticon Emoticon tak takto teraz vyzerám Emoticon Emoticon Emoticon Wau ♥ ♥ ♥ No úžas ♥ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!