Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Volterra's Prodigy - 10. kapitola

a hOp!xD


Volterra's Prodigy - 10. kapitolaDodávám další, tentokrát desátý díl Volterra's Prodigy. Celá kapitola je psaná z Alecova pohledu, a dozvíte se, co se stane po přečtení dopisu Alecem. Co se stane, když se to dozví Aro ?

S láskou, tvá milující sestra

Chelsea.

Dopis neslyšně dopadl na podlahu.

 

Tohle nemůže být pravda. Chelsea je do toho zapletená, a chce to použít i na nás. Bože. Ta svatba se nesmí konat! Musím tomu zabránit, a to ihned.

Popadl jsem dopis a zastrčil si ho do kapsy. Nejrychleji jak umím jsem se rozběhl za Demetrim. Rozrazil jsem dveře jeho pokoje a našel jsem ho ve velmi těsném obětí s mou sestrou. Oba najednou na mě vrhli zlý pohled, ale já se nenechal odradit.

„Promiňte, ale mám tu něco opravdu, opravdu důležitého. Jde o tu svatbu, a taky o celou Volterru!“ vykřikl jsem. Oba se posadili na postel. Nahlas jsem jim přečetl celý dopis. Když jsem skončil, zavládlo v místnosti hrobové ticho.

Demetri se ihned ujal organizace.

„Takže tak:  Já najdu Ara a Chelsea. Alec a já to vyřídíme s Arem, Jane, ty a Felix zmáčknete Chelsea. Přivedeme k ní Ara a všechno bude v pořádku. Musíme ale jednat rychle,“ začal vysvětlovat plán.

Jane a já jsme přikývli a mohlo se začít. Nejprve jsme vše vysvětlili Felixovi, který dostal přímo vražednou náladu, a pak jsme našli Ara.

Byl s Luc a Stellou uprostřed vzrušené debaty.

„Aro, máme něco velmi důležitého. Jde o bezpečnost Volterry,“ řekl jsem a sotva jsem dopověděl větu, Aro mi stál po boku. Vyšli jsme z místnosti a hledali jsme Chlesea. Nakonec jsme ji našli s jedním členem gardy.

Felix byl v bojovné náladě a přitlačil ji ke zdi. Její společník vyděšeně sledoval Felixe, ale Demetri ho poslal pryč.

Aro nechápavě zíral, s prominutím, spíš čuměl jako puk. Vytáhl jsem z kapsy dopis a zamával jím Chelsea pod nosem. Zorničky se jí rozšířily strachem.

„Poznáváš to, Chelsea?“ zeptal jsem se jí klidným tónem. Mírně přikývla, což šlo těžce, protože ji Felix svíral pod krkem.

„Felixi, pusť ji. Ta už neuteče, já se o to postarám,“ pronesla Jane a Felix Chelsea pustil. Svezla se na podlahu a tělo se jí roztřáslo vzlyky.

Aro ke mně přistoupil a poklepal mi na rameno.

„Alecu, co se tady sakra děle? Já nic nechápu,“ řekl mi.

Začal jsem mu celou situaci vysvětlovat:

„Aro, máme důkaz o tom, že Chelsea celou dobu manipuluje s celou Volterrou k prospěchu Torresových. Zmanipulovala všechny kromě mě, Jane a Felixe s Demetrim, aby měli rádi Alexandera. Alexander je totiž její bratr. Chtějí se zmocnit Volterry. Ta svatba se nesmí uskutečnit, Lucia Alexandera nemiluje, je to jen Chelsein dar!“ Ke konci věty jsem skoro křičel.

Aro vypadal, že tomu nemůže uvěřit. Pak rezignovaně vzdychl a poručil:

„Jane, postarej se o to, maličká.“

Jane se krutě usmála a otočila se k Chelsea. Ta se roztřásla ještě víc, ale v zápětí se v bolestech zkroutila na zemi a křičela.

„Zruš dar, Chelsea. Zruš to!“ křičela na ní.

Chelsea se svíjela v agónii, ale pak přestala. Jane povolila dar a Chelsea vydechovala na podlaze.

„Zrušíš svůj dar?“ zeptala se Jane a Chelsea jen lehce kývla. Soustředěně zavřela oči a po chvíli kývla.

„Je to pryč,“ řekla jen, „můžu odejít?“

Aro kývl a posadil se na výklenek ve zdi.

„To není možné, že zrovna Chelsea. Nemůžu tomu uvěřit. Nemůžu,“ řekl a pak se zvedl.

„Musíme za Luciou, tohle bude zlé,“ řekl a všichni jsme se vydali k ní. Demetri nás navigoval. Dostali jsme se do Arovy pracovny, kde seděla Luc na zemi v objetí své matky.

„Lucio, jsi v pořádku ?“ zeptal se ji Aro a ona zavrtěla hlavou.

„Co se tady sakra děje? Vysvětlí mi někdo, proč chystám svatbu s tím idiotem? A proč jsem z toho měla radost?“ ptala se Luc rozhořčeně.

Vysvětlil jsem jí celou historii, která se odehrávala posledních pár měsíců, a nezapomněl jsem dodat, jak mě odkopla, stejně tak i Jane a Felixe s Demetrim.

„Bože, to jsem nechtěla, odpusť mi, prosím,“ řekla, a skoro žadonila.

Pak přišla k Jane.

„Jane, prosím, odpusť mi to. Prosím,“ řekla a Jane se usmála. Padly si do náruče a objímaly se. Stejně to dopadlo s Demetrim a Felixem.

Pak přišla ke mně.

„Můžeš mi to někdy odpustit, Alecu?“ zeptala se mě s štěněčím výrazem v očích. Něžně jsem se na ni díval.

„Já ti to odpustil už dávno, ty můj blázínku,“ zašeptal jsem jemně a ona se sladce usmála. Možná to vyčetla v mých očích, nebo na to přišla sama, ale políbila mě. Před zraky všech lidí, před svým otcem i matkou.

Když mě přestala líbat, položila si hlavu na mé rameno.

„Miluju tě,“ zašeptala mi do ucho a já ji políbil do vlasů.

Oba jsme se současně podívali na Ara, který si pro sebe povzdechl.

„No, co se dá dělat,“ řekl a pousmál se. Oba jsme se rozesmáli a znovu políbili.

Zrovna v tu chvíli se otevřely dveře a dovnitř vstoupil Alexander a spatřil nás v objetí. Údivem vykulil oči a chystal se něco říct, když promluvil Aro:

„Felixi, Demetri,“ pokynul rukou k Alexanderovi. Ti byli v mžiku u něj a každý ho chytil za jednu ruku.

Aro mu řekl, z čeho je obviněn, a on se zhroutil. Pak k němu přistoupila Luc.

„Zlato, něco tu pro tebe mám,“ řekla sladce, a pak ho kopla do… intimních partií.

Felix, Demetri, já a dokonce i Aro jsme zkroutili obličej.

Felix s Demetrim odvedli Alexandera dolů do kobek, které tam byly opravdu hodně dlouho. Stejně tak se postarali o Antonia a Adelaide.

Nakonec promluvila Stella:

„A co bude se svatbou?“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Volterra's Prodigy - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!