Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Volterovi ženy - 21. kapitola


Volterovi ženy - 21. kapitola Je středa a s ní další kapitola!xD Myslela jsem, že už se na to vybodnu, ale neudělala jsem to!xD Příjemné počtení a zanechte hodně komentářů, aby jste mě znovu dokopali k psaní!:D

Zítra!

 

Nicole:

 

„Esme ví, kde bydlím, takže vezmi sourozence, jeďte domů. Vezměte Carlislea a Esme a okamžitě k nám!“ zavelela jsem a Edward na mě celkem chápavě kývnul, když v tom zazvonilo. Vzala jsem si věci do ruky, rychlým krokem došla k Belle, lapla za ruku a tahala jí ven z učebny.

„Co se děje?“ zeptala se mě otráveně Bella.

„Máme problém, takže jedeme domů!“ znovu jsem zavelela, ale Bella mě hned utnula.

„Já nikam nejedu.“ Zaprotestovala.

„Proč ne?“ zeptala jsem se a překvapeně jsem na ní zírala.

„Budeme mít matiku a já ji chci pochopit.“ Řekla celkem namyšleně a málem si dupla, jako malá holka. Trochu mě to naštvalo, a tak jsem jí znovu popadla a vedla na záchody. Když už jsem jí tam dovlékla, tak jsem zabouchla dveře a spustila:

„Bello, pokud nechceš přijít o život a zničit tak život Arovi, Marcovi a mně, tak koukej dokopat ten tvůj zadek k autu!“ štěkala jsem po ní.

„A co když ne?“ znovu se mě namyšleně zeptala.

„Co to do tebe vjelo? Nějaká poloupírská nemoc nebo co?“ dobírala jsem si jí naštvaně.

„Kdybys mi aspoň řekla, o co jde, tak by to se mnou bylo trochu lepší, nemyslíš?“ uraženě vyštěkla.

„Fajn, ale pokud mi nebudeš rozumnět, je to tvoje věc a okamžitě se mnou nasedneš do auta, jasné?“ ustoupila jsem naštvaně a Bella jenom kývla. „Učitel dějepisu je lovec, který zabíjí všechno, kromě lidí. Je silnější než upír, ale jinak stejně lidský. Víc už nepotřebuješ vědět.“ Vyhrkla jsem, už potřetí jí chytla za ruku a velmi, velmi rychlým tempem jsme vyrazily k autu.

Co nejrychleji jsme nasedly, nastartovala jsem a dupla na plyn. Tou největší rychlostí, kterou naše auto dosáhlo, jsme vyjely z parkoviště. Cesta ubíhala potichu. Bella se dívala ven z okna a já přemýšlela, jak toho signore bastardo, zabít. Cullenů je sedm a společně s námi devět.

Obklíčit ho nemůžeme, protože by využil své síly. Sakra! Ale co, jsme přece všichni nesmrtelní.

V mojí hlavě to šrotilo a šrotilo. Uvažovala jsem, jak to šlo. Když jsme přijížděli domů, uviděla jsem už u cesty auta a Bella si toho zřejmě taky všimla.

„Kdo to je?“ zeptala se podezřívavě.

„Cullenovi přijeli, pomůžou nám zabít toho lovce.“ Vysvětlila jsem rychle, když jsem už zastavovala. Nebyli tady, takže se dostali dovnitř. Můj odhad se potvrdil, když vyšli ze dveří. Sakra, nezamkla jsem! Nadávala jsem si v duchu, ale i přesto jsem nasadila úsměv a vylezla z auta.

„Mysleli jsme, že už jste doma.“ Vysvětloval omluvným tónem Edward.

„V pohodě.“ Řekly jsme jednohlasně s Bellou jako vždy, a jako vždy se na sebe vesele usmály. Zkoumala jsem celou rodinu.

Veselý hromotluk a zákeřná blondýna – jak dokonalý pár -, malý elfík a zvláštně tvářící se voják – vzájemně se doplňují -, Esme a blonďatá hollywoodská hvězda – krásný pár -, ti všichni se na nás dívali.

„Nevím, jestli mě znáte, ale já jsem Nicole Giampilis the Volturi.“ Začala jsem mluvit a potom jsem se podívala na Bellu.

„A já jsem Isabella Marie Volturi, rády Vás poznáváme.“ Představila se milým hlasem později i Bella.

„Těší mě, jsem Carlisle, tohle je moje žena Esme, kterou už myslím znáte,“ představil první sebe a svojí manželku, pak ukázal na toho veselého elfa. „Tohle je Alice a Jasper,“ potom ukázal na zákeřnou blondýnu. „To je Rosalie a Emmet, mimochodem z jeho vtípků si nic nedělejte,“ Emmet se omluvně usmál, pod přísným Carlieslovým pohledem. „A tohle je Edward, ale toho už znáte.“ Řekl posledního člena početné rodiny. Potom se Carlisle znovu nadechoval, že něco řekne, ale já ho nenechala.

„Plán není žádný.“ Pronesla jsem na jeho nevyslovenou otázku a všichni se na mě nevěřícně koukali.

„Jak to myslíš žádný?“ zeptal se mě nevěřícně Jasper.

„Jednoduše. Najednou se všichni na něho vrhneme, ale nalákat ho, budeme muset do lesa, abychom nebyli slyšet.“ Vysvětlila jsem, abychom se toho lovce co nejrychleji zbavili. Pořád však na mě nevěřícně hleděli.

„Neboj, to kanče padne, hned jak tam přijdu.“ Usmál se Emmet.

„Uvidíme, jak budeš vypadat, až poletíš dva kilometry přes les.“ Vzala jsem jeho poznámku s humorem.

„My dva si budeme rozumnět.“ Zamrkal na mě Emmet a Rosalie zavrčela. Podívala jsem se s úsměvem na kraji na Bellu, které koutky úst směřovaly nahoru taky.

„To budeme.“ Mrkla jsem na něho a tím si vysloužila vražedný pohled od Rosalie.

„Kdy to provedeme?“ Snažil se změnit téma Carlisle.

„Zítra.“ Řekla jsem s Bellou, Edwardem a Alice současně.

„Myslím, že si budeme i my perfektně rozumnět.“ Znovu jsme všichni pronesli a ostatní se začali smát společně s náma.

22. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Volterovi ženy - 21. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!