Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Voda je můj život, ale ty jsi pro mě vším! - Kapitola 1.

Angel in my mind


Voda je můj život, ale ty jsi pro mě vším! - Kapitola 1.Máte tady první díleček. Nezabíjejte mě, vím je to krátké. Brzo bude snad další. Tak trochu úvod do toho, co Edward dělá na ostrově a tak celkově, jak se Cullenovi baví. Snad se Vám bude aspoň trochu líbit :) Jinak moooooc děkuji za Vaše komentáře, nečekala jsem, že se bude prolog tak líbit ;) Přeji hezké čtení Vaše BadLovelyLucy ♥

Edward:

„Edwarde, kam zase utíkáš? Jsme na tak malém místě a já tě stejně skoro nevidím,“ stěžovala si Esme.

„Nech ho být. Užívá si sluníčka, však mu to prospěje. Je celý bledý,“ zavtipkovala moje oblíbená sestřička Alice. Byla tak nevinná, ale přesto silná a dokázala potrápit každého svými bláznivými kousky nebo koníčky.

Ráda nakupovala, jako správná ženská. Myslím, že by to ale jiný upír nechápal. My jsme byli vždycky jiní. Nejen že se považujeme za vegetariány, ale náš životní styl je celkově jiný. Učíme se lidským znalostem, využíváme elektroniku, nakupujeme a celkově děláme vše, co dělají lidé. Je příjemné nebýt zrůda. Lpíme na svých vztazích. Upřednostňujeme svoji rodinu a to u našeho druhu nebývá zvykem.

Vyplázl jsem jazyk na toho malého diblíka, políbil jsem matku na čelo a zmizel jsem ve dveřích. Přesto, že jsem mohl utíkat velice rychle, nechtěl jsem. Pomalu jsem se šoural bosýma nohama v písku. Nepotkal jsem žádného, ani nejmenšího živočicha. Skrývali se přede mnou. Cítili, že jsem predátor, i když jsem zrovna nebyl na lovu.

Hodně času jsem trávil na pláži nebo v palmovém lese. Měl jsem svoje místo, kam jsem chodil. Ostrov byl celkem malý ale nám stačil. Nebyl dost velký na hotel s letoviskem ale prozkoumat ho nebylo jednoduché. Za vetchou skálou byla malá pláž. Tam jsem chodil. Byl jsem tam sám a to mi vyhovovalo.

Sice jsem byl smutný, že jsem osamělý, ale mohl jsem v klidu přemýšlet a byl jsem tam hlavně sám i myslí. To ticho bylo kouzelné. Vlastně tam nebylo ticho. Vlny oceánu šplouchali o pobřeží a papoušci si povídali v palmových listech.

Dalo se tam dostat jen malou jeskyní, která byla ukrytá za velkým balvanem. Nikomu jsem o svém místě neřekl. Alice věděla, že nějaké takové místečko mám, ale nikdy jsem jí sem nevzal. Pomalu jsem došel k balvanu. Odstrčil jsem ho bez nějaké velké vynaložené síly a vešel jsem dovnitř. Byli tam netopýři. Rovnováha mezi námi byla zvláštní. Já si nevšímal jich a oni mě. Prošel jsem kolem lázně z horkého pramene a úzkou cestičkou jsem došel k východu, který byl zakryt několika keři. Proklouzl jsem se za nimi a byl jsem tam.

Krásná písečná pláž plná mušlí a barevných kamínků. Veliké balvany, které připomínali pohoří v horách a slunce. Zářilo jako o život. Cítil jsem na svém ledovém těle horké pohlazení. Vítr si pohrával s mými vlasy. Nemělo cenu je nějak upravovat. Posadil jsem se na jeden plochý balvan. Oblíbil jsem si ho a sedával jsem na něm každý den.

Každý den byl stejný. Přišel jsem sem a kochal se tím překrásným výhledem. Často jsme cestovali po státech i po Evropě. Nikde jsme nemohli být moc dlouho, bylo poznat, že nestárneme. Po čase to přestane bavit. Vyhýbat se a předstírat lidem. Rose s Emmetem byli zrovna v Evropě. Užívali si svoje třicáté líbánky. Alespoň myslím, už jsem to přestal počítat.

Když mě přestalo bavit koukat do dálky, vysvlékl jsem si triko a skočil jsem do té krásné průzračné vody. Miloval jsem plavání. Jiná realita světa. Tolik života. Jako upír nepotřebuji vzduch, tak se mohu potápět několik hodin bez nadechnutí. Prozkoumával jsem dno, ale bohužel všechny krásy moře přede mnou utíkaly. Byl jsem horší jak žralok.

Prostě jsem byl sám, ať jsem vešel kamkoliv.

Také jsem si četl. V jeskyni jsem měl nějaké věci. Přinesl jsem si je z domu. Básně a dobrodružné příběhy. Některé i o lásce. Začínal jsem být posedlí.


Těším se na Vaše komentáře :) moooc a děkuji

 

 

Prolog

Moje Shrnutí

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Voda je můj život, ale ty jsi pro mě vším! - Kapitola 1.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!