Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčice: Kapitola 4. - Žije!

,.


Vlčice: Kapitola 4. -  Žije!Ták lidi, je tu čtvrtý díl Vlčice! dalo by se to shrnout pod dva názvy: Žije! a Setkání. Tak si to přečtěte, ať víte, co tím myslím. Vaše wg. :D

(Pohled Edwarda)

Letěli jsme do Forks, zase. Seděl jsem u okna a vedle mě byla Lexi. Před námi seděli Jasper a Alice, za námi Kathrine a Ian. Letěli jsme druhou třídou. Protože jsme nemohli tvrdit, že Kathrine, Lexi a Ian jsou naši sourozenci, byli to sestřenice a bratranec.

Jedna moje sestřenka je fakt kus. Co to kecám? Miluji Bellu a tak to i zůstane. Z úvah mě vytrhl zvuk, jakoby někdo psal. Taky že jo. Lexi. Nepsala. Na klíně měla desky s papíry a na jeden z nich pevnou rukou malovala keře růží.

„Proč zrovna růže?“ ptal jsem se nechápavě.

„Nevím. Růže znázorňují vášeň a cit. Asi proto.“ Ian ji zaštítil. Poznal jsem to, protože jsem neslyšel její myšlenky. Najednou jsem si uvědomil, že má nádherné oči. Jako by před nedávnem přešla na vegetariánství. Zlatě jantarové s červenými tečkami.

„Já asi… jen mě za to nezabij jo? Mohli bychom si promluvit mezi čtyřma očima?“

„Ale jak?“ zeptal jsem se nechápavě.

„Ian to zařídí.“

„Tak jo. Už?“

„Víš… já… asi… asi jsem se zamilovala.“

„To je ale super! Jenže to má háček, co?“ Jen kývla na souhlas.

„Do koho?“

„Do tebe.“

„Já do tebe taky.“ Fakt? Hmm… asi jo. Pak jsme se po celou dobu letu drželi za ruce. Let byl nádherný, ale po přistání to šlo z kopce. Alice je bez svých vizí neuvěřitelně otravná. Napadlo mě, že by byl dobrý nápad zajít za Jacobem. Přece jen měl Bellu moc rád. Rozhodnuto. Jelo se do La Push. No jo, jenže my nesmíme překročit hranice. V tom se můj mobil rozvibroval, jak jsem dostal sms.

(Pohled Belly)

Je tady. Jake dostal sms od nějakého známého z letiště, že Cullenovi se vrátili. Napsal Edwardovi, aby čekal u hranic na útesu. My jsme tam samozřejmě už byli připraveni. Otočila jsem se směrem k moři a vdechovala jsem čistý mořský vzduch. Jacob byl pro, abych se jim ukázala hned. Pak se ozvaly lehoučké kroky příchozí rodiny.

„Je mi to líto, Jacobe.“ Ten hlas byl tak důvěrně známý a přitom tak strašně moc cizí.

„Co? To, že jsi tu Bellu nechal samotnou, nebo co se jí stalo?“

„Obojí.“ Mluvil tak klidně, až mi z toho naskakovala husí kůže. Neviděl mi do tváře a něco mi říkalo, abych ještě zůstala otočená zády. Začínaly mi těžknout nohy, tak jsem si sedla do tureckého sedu. Vítr jemně zafoukal a přinesl mi k nosu zápach tří nových upírů. Říkala jsem si, že je jich nějak moc. Musela jsem bojovat s nutkáním se otočit a pohlédnout těm neznámým do tváří. Vyhrála jsem.

„Mrzí mě, že musela umřít.“ Teď jsem bojovala zas, jenom to bylo se smíchem a vztekem.

„Mrzí? Hmm… to ses rychle oklepal.“ Slyšela jsem, jak Jacob bojuje se smíchem.

„Co je tu k smíchu?“ promluvil hlas neznámé. Postavila jsem se a otočila.

„Tohle.“ V mém hlase po tom, co jsem viděla, zbyla jen čirá nenávist a vztek. Vítr se mi opřel do tváře, až se mi rozevlály vlasy. Jako by tomu mohl dodat na dramatičnosti. Edward se na mě díval mírně zaraženě a překvapeně. Ostatní z rodiny na tom nebyli jinak. Jen ti tři noví se dívali na mou smečku opovržlivě. Vedle Edwarda stála vysoká štíhlá upíří holka a držela ho láskyplně za ruku.

„Ale copak? Zrovna do tebe bych neřekla, Edwarde, že se tak snadno vzdáš naděje.“

„Bello,“ odpověděl nevěřícně a chtěl se ke mně rozběhnout.

„To bych nedělala, Edwarde, mohl bys přijít o hlavu,“ upozornila jsem ho.

„Jak…?“ věděla jsem, jakou větu má na mysli, ale i přesto jsem mu odpověděla na úplně jinou otázku.

„Jak? Lehce. Už teď potlačuju dost silně svoje pudy tě zabít a ta zábrana, která je drží zkrátka, by se mohla prolomit. Potom bych ti tu hlavu mohla jednoduše utrhnout… a nejen tobě,“ s těmi slovy jsem se rozhlédla po ostatních členech Cullenovic rodiny, mezi které už patřili asi i ti noví.

„Já… chtěl bych ti představit svou přítelkyni Lexi, Kathrine a Iana,“ představil mi neznámé upíry. Jenže já nelhala. Nechtěla jsem jim ublížit, ale vážně jsem potlačovala ty pudy zvířete ve mně, které jsem se ještě nenaučila ovládat až moc silně.

„Jděte! Běžte pryč!“ procedila jsem skrz zuby zaťaté úsilím. Ani jsem si to neuvědomila, ale můj třes před proměnou kontroloval a na nohou mě držel už jen Jake.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčice: Kapitola 4. - Žije!:

 1
31.08.2011 [19:14]

wolfgirlfantomas: Rozpracované povídky? Jasně! Mám jich tucty, ale jsou jen rozpracované. Postupně je dopisuju, takže snad se někdy dostanu k jejich vydání Emoticon .

1. fantomas
31.08.2011 [15:41]

Taky se mi moc nelibi, ze se Edwar zamiloval do Lexi. Po tom co, jsem o nem cetla, mi to moc nesedi. Ale na druhou stranu... Bella je vlkodlak. :) Konecne nekoho napadlo napsat povidku o vlcich, kde ma sve misto i Bella. Pises mc pekne, mela bys pokracovat. Jsem na tomhle webu prvne, ale premyslim, ze si ho dam do oblibenych a budu tady sledovat pribehy talentovanych lidi, jako jsi Ty. Nektere tyhle povidky nemaji chybu a ta tva je jednou z nich. Moc si cenim a obdivuju lidi jako Ty. Povidka se ti povedla a co jeste ze sebe vykloipit, nez pujdu cist dalsi? No co treba tohle: Pokracuj, jsi v tom nesmirne dobra! Uz se tesim na dalsi Tve povidky.
P.S.: mas ted rozpracovanou nejakou povidku? Urcite bych si ji precetla. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!