Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí srdce - 35. kapitola

Bella


Vlčí srdce - 35. kapitolaTak, a je tu další kapitola. Chtěla bych se omluvit za tu velkou časovou pomlku. A jak charakterizovat tuto kapitolu? Narozeniny! Hezké čtení přejí Pegas99 a Kacennnka.

Sarah

Od toho útoku uběhl už měsíc. Kate byla naprosto v pořádku (jen stále nemohla psát) a užívala si plnou Paulovu společnost. Elektřinu měli už opravenou, a ten svinčík - co jsme nadělali hlavně já a Paul, když jsme se měnili - byl uklizený. Alec - který se vůbec nevzrušoval z toho, že jeho sestra umřela a sám hodil její ostatky do ohně - nyní byl jako můj starší bratr, který by mě měl rád a byl to takový ten ochránce a člověk, ke kterému se poběžíte vybrečet, když se vám něco stane.

Zítra mám narozeniny, ale Kate, která je má až za týden, bude mít oslavu také.

„Sar, těšíš se na zítra?" zeptal se Jacob. Ležela jsem mu v náručí a chystala jsem se spát.

„Nevím, mám smýšené pocity," odpověděla jsem mu. Alice přetékala vzrušením. Pokaždé, když jsem tam šla za Alecem - a to bylo až přehnaně často -, tak na mě vychrlila tolik slov, jako například narozeniny, oslava, super, dárky, zábava, hudba, balónky, dort, že mi šla hlava kolem a potom se mi o tom dokonce i zdálo.

„Já mám dobré pocity a dobrý dárek," řekl samolibě.

„O dárcích mi radší ani nic neříkej," oznámila jsem mu.

„Ale Sarah... dárky ti přece nic neudělají. Nekoušou, nevrčí."

„Ale já jo, takže si dej bacha," odsekla jsem a zavřela jsem oči.

„Dobře, ale já to taky umím... Dobrou noc a... miluju tě," zašeptal a já jsem mu schovala hlavu ke klíční kosti.

-Ráno-

„Sar, vstávej," řekl Jacob, který byl už na nohou a právě se oblékal. Líně jsem pozorovala jeho vypracované tělo a přetáhla jsem si deku přes uši.

„Proč prostě ještě nemůžeš jít ke mně a být tu chvíli se mnou hezky v teplíčku a klídku?" zeptala jsem se.

„Protože ke Cullenům s Bellou přijede Charlie - pro tebe pan nebo náčelník Swan - a bude vás chtít poznat. Musíme tam být, abychom ho zaměstnali, a aby nebylo divné, že tam nikdo nejí. A také musíme představit Aleca," vypočítával mi Jacob na prstech.

„Myslím, že stejně nikam nejdu," řekla jsem a přetáhla jsem si polštář přes hlavu.

„Sar, vstaň nebo na tebe pošlu Alice," pohrozil mi a popadl mobil.

„Už jdu, už jdu," řekla jsem a odsunula jsem se do naší koupelny. Před zrdcadlem jsem si rozčesala moje vlasy, které mi sahaly až na ramena, a potom jsem hupsla do vany. Jen jsem se osprchla a umyla jsem si vlasy. Teď už jen stačilo obléct se a udělat ze sebe hodnou holčičku místo divoké vlčice. Zabalila jsem se do obrovské osušky, vlasy jsem si stáhla do turbanu a vklouzla jsem do ložnice.

Šla jsem ke skříni a vytáhla jsem černý top, červenou sukni, červené sáčko a černé balerínky. Se svou kořistí jsem se protáhla zpátky do koupelny, oblékla jsem se, vyfoukala jsem si hlavu a vlasy jsem si stáhla do dvou culíků. Oči jsem si obtáhla tužkou, namalovala jsem černé stíny a přidala jsem řasenku.

Došla jsem dolů do kuchyně, odkud jsem cítila čerstvé palačinky.

„Ty vaříš?" zeptala jsem se, přešla jsem k němu a vlepila jsem mu polibek na tvář.

„Ne, ale bral jsem lekce od Paula," řekl a na stůl mi položil talíř s několika desítkami palačinek. Posadil mě za stůl a sám šel pro dva talíře. Usmál se a nandal si první palačinku. Kousnul do ní a já poznala, že jsou snad poživatelné, a také jsem si nandala.

Za pár chvil bylo nádobí na svém místě a mi u Cullenů před domem. Usoudila jsem, že náčelník Swan je už uvnitř, protože na příjezdové cestě stálo jeho auto.

„Jak vypadám?" zašeptala jsem a uhladila jsem si sukni.

„Šíleně ti to sluší. Mělo by to být až trestné... musím to vydržet až do večera," řekl. Nebyla jsem si jistá, jestli tu poslední část řekl.

„Jdeme?" zeptala jsem se s trémou.

„Hele, Charlieho se bát nemusíš. On je v pohodě. Možná bude mít profesionální otázky ohledně Matta, ale neber si to osobně - to on má vždycky. Měla jsi vidět, jak sjel Edwarda, když začínal chodit s Bellou. Sar, dýchej!" říkal, a mně se udělalo mírně nevolno.

„Tak to je gól - před mým tátou chodíš i jen ve spodním prádle, ale před tím Belliným jsi šíleně nervózní."

„Máš pravdu," řekla jsem mu a usmála jsem se.

Popadl mě za ruku a táhl mě k domu. Částečně jsem se za něj schovala, zatímco otvíral dveře. Okamžitě jsem si toho muže všimla. Byl skoro stejně vysoký jako já, ale o hodně menší než Jake nebo Edward a o Emmovi ani nemluvě. Měl havraní vlasy s nějákou tou šedinou a byl oblečený v lehké bundě a klasických džínách.

„Dobrý den," špitla jsem jeho směrem a zaryla jsem Jakovi nehty do kůže na paži.

„Á, dobrý den. Ty jsi Sarah, že jo? Ahoj Jaku... Právě jsem se seznámil s tvojí sestrou a musím říct, že jste obě kouzelné a roztomilé. Od Belly jsem o vás toho tolik slyšel... A Sar, je to už lepší?" říkal, a na té poslední větě se zakabonil. Asi začnu Jacoba podezírat, že je to převlečená Alice.

„Jistě, že už je to lepší. Ráda vás poznávám. Mně toho Bella zase říkala mnoho o vás. Říkala, že jste senzační táta a že vás rozhodně musím poznat. Moc mě těší," řekla jsem a nabídla jsem mu ruku.

Stisk měl pevný, ale já jsem ho ochotně a zcela ráda vyměnila za ten Jacobův. Jacob si sednul na pohovku a já jsem se mu zkroutila na klíně a objala jsem ho oběma rukama.

„Bells," slyšela jsem Charlieho, který netušil, že ho poslouchám, „ta holka se mi líbí. Konečně někdo pro Jaka. Myslím, že jsou šťastní a ona vypadá vážně roztomile."

Charlie tam byl až do oběda a potom odjel do práce. Mně i Kate nechal malé taštičky s tím, že je máme rozbalit, až budeme rozbalovat i ty ostatní, které jsme kvůli Alicinu plánu měli rozbalovat až odpoledne. A rozbalování přišlo právě teď na řadu. Věděla jsem, že celá smečka i všichni Cullenovi vědí, co dostanu, ale všichni to přede mnou tajili.

„Tady Sar. Je to hlavně od Edwarda, Kate, Aleca, Jaspera a mě," řekl Jacob a podával mi maličký balíček zabalený v ozdobném papíru.

„Ehm, dík," řekla jsem a už jsem jemně trhala tenký papír. Vytáhla jsem kompletní doklady - pas, rodný list, řidičák, občanku a dokonce i kartičku do knihovny, ale nevěděla jsem, na co to mám. Až když jsem si prohlížela pas, mi to došlo.

„Proč tam je, že mi je osmnáct?" zeptala jsem se.

„No, Kate, Edward, Alec a především já jsme si mysleli, že by to mohla být dvojitá svatba, a proto ty doklady..." řekl Jake.

„Počkat! Svatba? Já se budu vdávat?! My se budeme brát?" blábolila jsem.

„Ehm, jo..." souhlasil Jacob.

„No ty vole," vyklouzlo mi a já jsem se sesunula na pohovku, kterou jsem měla hned za sebou. Alec se štěkavě zasmál.

„Všechno nejlepší k narozeninám, sestřičky," řekl nám - mně a Kate - Alec, který si osvojil nazývat nás jako jeho mladší sestřičky. Rodinnou atmosféru jsem cítila, a to jsem ani nepotřebovala být Jasper.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí srdce - 35. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!