Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí srdce - 33. kapitola

Volturi In Black... bože :D


Vlčí srdce - 33. kapitolaJane zaútočila, a tím nám narušila rodinnou atmosféru. Je do toho namočený Alec? Nebo není? Přežije to vůbec Kate? Jak zareaguje Sar? Hezké čtení přejí Pegas99 a Kacennnka.

Sarah

„Kate? Kate!!!" slyšela jsem Paula, jak křičí u svého domu. Líně jsem změnila směr cesty - Jacob, Alec a Seth ho změnili se mnou.

Rozprostřel se mi pohled na jejich dům a já strnula hrůzou. Dům byl zahalený do tmy a naprosto nedobytný.

„Zavolám rodině," řekl Alec a už vytahoval mobil.

„Paule, co se stalo?" zeptala jsem se, ale už předem jsem věděla, co odpoví.

„Kate je tam uvnitř." Ramenem prudce narážel chvílemi do dveří, chvílemi do oken, ale nic se nedělo. Připojila jsem se k němu, ale nepomohlo to.

Náhle jsem uviděla naději - otevřené půdní okno.

„Jacobe, nastav mi ruku," řekla jsem mu a ukázala na okno. Jacob mi ji teda nastavil a já jsem prudce vyskočila. Chytila jsem se okna v prvním patře a potom okapu. Chtěla jsem se přetáhnout, ale okap mi zůstal v ruce, a tak jsem visela jen za jednu ruku. Rozkmitala jsem se a už jsem byla na střeše. Už stačilo jen proskočit oknem a neslyšně přistát na půdě. Byla tu naprostá tma, až na pruh světla z okna.

„Sar, uhni!" křikl Jacob a za chvíli přistál vedle mě. S úlevou jsem zjistila, že za ním k nám skočil Emm a za ním Carlisle.

„Jdeme," naznačila jsem ústy. Ostatní přikývli a já jsem otevřela dveře a pomalu jsem našlapovala po schodech.

V prvním patře jsem zjistila, že nejsme sami - přímo přede mnou se objevil obří upír, který mi okamžitě zastoupil světlo. Už, už se po mně natahoval, ale Edward ho chytil za paži a ta najednou uletěla do kouta. Já jsem se zastavila a pomáhala jsem trhat spolu s Edwardem, Alecem a Jacobem, ale viděla jsem, jak Alice, Carlisle a Paul běželi po schodech.

„K-kate!" slyšela jsem žalostné zařvání, které jsem vůbec nepoznala. Až pozdě mi došlo, že to byl Paul. Slyšela jsem rupnutí a větu, kterou jsem nechtěla slyšet:

„Jed jí pronikl do krve!"

Zaječela jsem, jedinou ránou jsem obřímu upírovi urvala hlavu a běžela jsem do přízemí. Carlisle se skláněl nad Kate, Alice držel nějáký velký upír a Paul se kroutil na zemi ve své vlčí podobě. Můj pohled zabloudil na tu malou osůbku v rohu. Jane, proběhlo mi hlavou. Rychle jsem se podívala na Kate a už jsem nemohla odvrátit pohled. Bezvládně ležela na zemi a Carlisle držel její ruku, kde byla rána v srbkovitém tvaru. Najednou mnou zalomcoval hrozný vztek a já jsem se přeměnila.

Skrz zuby se mi dostalo hrozivé zavrčení a já jsem se rozběhla k té malé svini. Trvalo to přesně malou chvíli, než se její hrozivý pohled obrátil ke mně a další, než jsem se zhroutila k zemi a cítila nesnesitelná muka.

To už mě přeskočil Paul, zastínil mi pohled na ni a já jsem zase byla volná. Vstala jsem a běžela jsem mu na pomoc. Zhroutil se k zemi, ale teď jsem ho pro změnu přeskočila já a běžela jsem k ní. Stačilo mi jedno trhnutí a bylo po všem - její hlava se pomalu odkutálela do kouta.

Otočila jsem se a výjev, který jsem viděla, mě překvapil natolik, že jsem se proměnila. Alec seděl nad Kate a usilovně jí sál krev v místě, kde jí Jane kousla. Díky příběhům, které mi Cullenovi říkali, jsem věděla, že to už jednou udělal Edward u Belly, ale Alecovi musela být Kateina krev šíleně nechutná. To je to samé, jako kdybych ho já musela kousnut a pomalu přežvykovat.

„Už je čistá," řekl Alec. „Teď se musíme modlit, aby to vyšlo."

Váhavě jsem přešla tu vzdálenost mezi mnou a Alecem.

„Díky," zašeptala jsem do ticha. A potom jsem ho objala a zabořila jsem mu hlavu do podpaždí.

„Navždycky tě budu mít ráda. Jsi můj nejlepší přítel. Děkuju ti," řekla jsem a rozplakala jsem se. Nehorázně mi smrděl, ale nechtěla jsem ho pustit.

„Vy dvě jste pro mě víc, než moje sestra. Vždycky tu pro vás budu," odpověděl mi a každé jeho slovo bylo prolnuté takovými emocemi, že jsem nemohla popírat pravdivost jeho slov.

„Paule?" ozvalo se chraplavě a já jsem se Alecovi okamžitě vytrhla a otočila jsem se. Viděla jsem Kate, která se natahovala pro Paula.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí srdce - 33. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!