Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí srdce - 25. kapitola

Sraz Ostrava!!! 06


Vlčí srdce - 25. kapitolaVšichni si jistě vzpomínáte na ten trapný okamžik - nahý Jacob se Sar a Kate, která na ně kouká, celá vyvedená z míry. Co když se to všechno zvrhne v hluboké zranění citů jednoho člena smečky? Co když ten někdo je Paul? A co když ho zraní Jacob a to jen nevinnou narážkou? Uvědomuji si, že to je krátké, ale je tam všechno, co tam má být - Kacennnka vám donese krásný, dlouhý díl... Hezké čtení přejí Pegas99 a Kacennnka.

Sarah


„Kate?" zeptala jsem se a vůbec jsem nevěděla, co si mám sakra počít. Jacob se nás oba pokoušel něják zakrýt, ale moje strnulost mu v tom trošku - dobře, trošku víc - bránila.
Takhle jsme stáli a nekonečně dlouho na sebe zírali.
„Kate?" No bezva! Ještě Paul nám tu chyběl. Slyšela jsem jeho kroky... buch, buch o prašnou cestu. Co teď? Jak taktně zmizet?
„Kde jsi takovou dobu? Už jsem si myslel, že mi tě sežrali vlci!" chtěl vtipkovat - nikomu nebylo do smíchu.
Kate se nervózně uchichtla.
„Oni... ehm... dělali něco... vlastně nic. Jdeme, pojď. Pan Newton tam za chvíli bude. Šup, šup," říkala to podivně klidně - pohled měla pořád vytřeštěný a upřený na nás.
„Ale ty jsi zapoměla...? Vazelína!" řekl a já si skoro přesně dokázala představit, jak se usmál, poklepal si na čelo a vydal se blíž ke dveřím.
„Paule," zavrčel Jacob, „stůj!"
„Nebo co?" z hlasu jsem poznala, že se usmívá.
„Nebo ti urvu hlavu!" zavrčela jsem dřív, než to stihl Jacob. Cítila jsem, jak mě ovládá třes. Rychle jsem se od Jacoba odpojila a utíkala jsem k zadním dveřím. Slyšela jsem, jak všichni tři běží za mnou. Někdo skopnul boty - buď Paul nebo Kate.
„Fajn! Asi potřebuji vlastní pokoj!" křikla jsem a přeměnila jsem se  ve vlkodlaka. Toužila jsem, aby se ani Paul a ani Kate neproměnili. Bylo mi trapně před Kate, co potom teprve před Paulem!? Bože můj.
Paul okamžitě začal číst v našich myslích, protože ho nebavilo, když nebyl v obraze. Zapomněla jsem na kluky na hlídce! Sam se nejprve smál a potom nás naprosto chápal, Leah se urazila, protože jsem zapomněla na kluky - nezapomněla jsem na kluky a Leah - a Jared začal vzpomínat na svůj vlastní zážitek s Kim a začal to porovnávat s tím mým.
Vy asi neznáte takt, že jo? zeptala jsem se a cítila jsem, jak se pod modrobílou srstí červenám.
Bacha, Sar - zachvíli budeš mít kůži stejné barvy, jako má Jacob kožich. Ach jo, jednou si užijete a ty ho, chudáka, hned musíš napodobovat, Sar! řehtal se Paul.
Paule, zaprvé - nebylo to jednou. A za druhé - to, že ty nám to závidíš a sám si - když nepočítáš Setha, Leah a Kate - jako jediný neužíváš, ještě neznamená, že budeš urážet mou holku. Asi by si si měl Kate líp ochočit - to aby jsi mi nemusel závidět Sar, víš. Jacob ho v mysli bombardoval svými pocity a tím, že on to v životě mít nebude. Já jsem ho kousala všude, kam jsem dosáhla. Věděla jsem, že to je jak pro Kate, tak pro Paula velmi bolestivé téma a Jacob to v nich ještě umocní.
Jacobe! okřikli jsme ho já, Kate, Sam i Leah - jen Paul nebyl schopen slova a ani se nedokázal pohnout. Čumák měl pár setin milimetru nad zemí a tupě zíral přimo před sebe.

***

Na mojí i Jacobovu příhodu všichni zapomněli. To proto, že si pamatovali jen to, jak potom Jacob hluboce zasáhl Paula. Věděla jsem, že Paul už teď u Kate škemral o to, jestli by to nemohli alspoň zkusit, protože si přišel ošizený a málo chlapský. Věděla jsem i to, že už to dělal, ale nikdy ne se svým otiskem a to ho žralo nejvíc.  
Jacob zastával postoj, že mu to patří a že si za to může sám. Mně bylo líto, jak Paula, tak Kate. Zároveň jsem byla totálně šťastná - Jacob už věděl, že si vybral dobře. Už nebyl na pochybách.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí srdce - 25. kapitola:

 1
1. Ceola
31.03.2012 [22:59]

Dokonalý! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!