Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí srdce - 21. kapitola

Twilight ústav pro choromyslné


Vlčí srdce - 21. kapitolaDalší kapitolka Vlčího srdce. Tuto povídku moc ráda píšu a myslím, že Kacennnka je na tom stejně. Jak se dívky dostanou domů, když je Alec nechá v neznámém lese a jen s balíčkem sušenek a lahví vody? Hezké čtení přejí Pegas99 a Kacennnka.

Sarah


„Bylo mu ctí nás poznat. Pche, ani nám neřekl, kde jsme! A to jídlo? Vždyť to je porce jako pro malé dítě!" šeptala Kate, která nebyla schopná mluvit hlasitěji.


„Hele, mohl nás také zabít," řekla jsem a šáhla jsem po jednom balíčku sušenek a lahvi limonády.

„No, to na tom ale nic nemění!"


Také popadla balíček sušenek, otevřela ho a do jedné se zakousla. Musím uznat, že hlad jsem měla obrovský. Nejedla jsem už několik... vlastně ani nevím jak dlouho a jako vlkodlak jsem byla schopná sníst i několik kilo jídla denně.


„Ale mění," řekla jsem s plnou pusou, „on pro nás dvě - naprosto cizí vlčí holky - málem obětoval život. Udělala bys to pro cizího upíra? Já myslím, že ne. Já bych to také neudělala. A navíc - jak jsi teď mohla slyšet - opustil svojí sestru. Sestru, sestru, rozumíš? Sestru!"


Kate si do pusy natlačila všech šest sušenek a teď se na mě mračila a bylo na ní vidět, že usilovně přemýšlí. V takových chvílích vždy vypadala, jako by cítila soustavnou bolest...


„Počkej," řekla nakonec, „on je upír. Nemůže mít sestru. Vždyť to je naprosto nechutné... upíří rozmnožování."
Protočila jsem oči.


„Mysli trochu! Co Esmé a Rose? Kdyby mohli mít upíři děti, tak ony dvě by je určitě měli." Nevím, jestli jsem blbá já, nebo ona... spíš ona.


„Jo, to jo."

Konečně jí to došlo!


„Teď mysli ty," řekla, „to znamená, že museli být sourozenci a potom je museli oba proměnit."


„Jo, ale to bych teď neřešila - musíme se dostat do La Push, než zjistí, že tam chybíme. Já nevím jak ty, ale já se rozhodně nedokážu proměnit. Nejde to - pokaždé, když se chci proměnit, tak místo ohně cítím led a prostě nedokážu použít dostatečnou sílu na to, abych se dokázala zahřát natolik, abych bouchla." Zamračila jsem se soustředěním, jak jsem se chtěla proměnit, ale stále to nešlo.


„Hmm, jsi holt neschopná," pronesla Kate.


„Co?!" křikla jsem po ní - byla naprosto klidná, žádné emoce.


„Že jsi neschopná. Nedokážeš se proměnit, nedokážeš se zbavit Matta, nedokážeš Jaka milovat dost, aby nechal na pokoji Bellu. Jsi neschopná. Celou dobu, co jsme vlci, na to myslím a ty jsi nebyla schopná mi to vyčíst z mysli!" Pořád byla klidná a to mě rozčilovalo víc než to, kdyby na mě křičela.


„Jak to...? Co si myslíš, že jsi? Ty jsi zase nebyla schopná se milovat s Paulem, když to od tebe očividně chtěl!" křikla jsem. Věděla jsem, že to byla podpásovnka, ale nedokázala jsem si pomoct. Její urážky ve mně nastartovaly mojí prchlivou povahu a já jsem se prostě musela začít hádat - byl to instinkt. Vždy jsem to tak dělala.


„Hlavně, že Jake už kvůli tomu, že ty se s ním nemiluješ, myslí na to, jaké by to bylo s Bellou! Kvůli tobě si ji představuje v situacích, při kterých by ses ty rozhodně červenala, jen bys na to myslela!"


A bylo to.


Moje vlčí tlapy tupě dopadly na zem. Za tu dobu jsem tak moc zapomněla, jaké to je být vlkem, že jsem si teď přišla podivně... byla jsem šíleně velká a přišla jsem si totálně nemotorně.


„Promiň, Sar, to jsem neměla říkat, ale bylo to důležité," řekla Kate.


Mrštně mi vylezla na záda a já jsem se rozběhla. Chvíli jsem bezmocně tápala, ale potom jsem si byla celkem jistá, že běžím směr La Push, a tak jsem přidala...


Nikdo nebyl ve vlčí podobě... to bylo divné. No co.


Po krátké chvíli jsem se rozhodla dát si pauzu, a tak jsem Kate naznačila, že by měla seskočit.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí srdce - 21. kapitola:

 1
1. Ceola
31.03.2012 [22:53]

Super!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!