Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí srdce - 15. kapitola

natáčení


Vlčí srdce - 15. kapitolaAhoj! Tato kapitola poukazuje spíš jen na souboj... Nemám k tomu, co víc říc - snad jen to, že Vám přejeme hezké čtení. Vaše Pegas99 a Kacennnka.

Sarah

Nastal velký zmatek. Velký? To nebylo to správné slovo. Byl větší než velký. Edward běžel několik desítek metrů před námi a ještě za pochodu vše vysvětloval upírům, kteří běželi všude kolem mě a Kate. Bylo to nepříjemné, ale já jsem už nutně potřebovala být na louce a stát po boku Jakovi i ostatním. Nejraději bych to všechno odvedla sama, ale nemohla jsem. Ještě ke všemu jsme do toho musely tahat ty ostatní upíry.

Už jsem skoro byla na louce - Edward tam právě stanul -, když noční vzduch proťalo hlasité vytí protkané takovou bolestí, že jsem si ji nemohla ani představit. Rychle jsem zapátrala v myšlenkách smečky. Myslí mi proletělo jediné slovo.

Leah.

To slovo však bylo hlasité a ohlušující.

„Carlisle! Musíš se o ni postarat. Mám dojem, že jí protrhl plíce a zlámal několik žeber! Nemusela by se stihnout zahojit!" křikl Edward a já jsem si konečně uvědomila vážnost situace, protože jsem vběhla na louku.

Zmateně jsem přepočítala znepřátelené upíry. Dvakrát. Bylo jich víc jak jeden. Bylo jich pět. Celé scéně dominoval šedý vlk na zemi, který krví potřísnil celé okolí.

Kate, co se sakra děje? Kde se tu vzali? poslala jsem jí myslí. Kate na mě pohlédla a já poznala, že její zmatenost je stejně velká jako ta moje.

Sarah? úskost jí z hlasu přímo čišela. Proč sem přišli?

Její otázka dávala smysl, ale zároveň byla nesmyslná - já neznala odpověď. 
„Holky, pozor!" křikl velký, černovlasý upír. Otočila jsem hlavu, právě včas abych stihla uhnout mladému upírovi s plavými kadeřemi.

Kate se naproti tomu do upíra zakousla do ruky a vykousla mu kus ramene. Vrhla jsem se k nim a urvala jsem upírovi druhou ruku. Upír se rozpřáhl a rukou Kate udeřil do čenichu - byla v pohodě. Ještě na něj zavrčela a urvala mu i tu druhou ruku. Oči jí plály zlostí.

„Ricku! Pomoc!" křikl upír těsně před tím, než ho Kate přidržela a než jsem mu já zaťala zuby do krku. Potom jsem jenom trhla.

Někdo mezitím zapálil oheň. Maličká upírka právě zápasila s jedním upírem těsně u toho ohně. Rozběhla jsem se k nim, počkala jsem, až bude upír blíž ohni a narazila jsem do něj silou demoliční koule. Brzy z něj zbyl jen prach.

Zbývali už jen tři upíři. Jeden z nich byl mimořádný bojovník - bojoval proti Paulovi, Sethovi a Kate, která se tam právě přihnala, ale stále měl všechny končetiny.

Rychle jsem zhodnotila situaci a vyhodnotila jsem, že největší krize není na bojišti - Leah namáhavě lapala po dechu. Už se proměnila do lidského těla a teď vypadala nezdravě bledě, byla celá pomlácená a její stav byl určitě velmi vážný. Carlisle se nad ní bezradně skláněl.

„Sarah, doběhni mi do domu pro lékařskou tašku! Je na pohovce v pracovně. To je ve druhém patře!" křikl Carlisle.

Ostatní upíři bojovali, odnášeli ostatky, než by srostly, anebo se bezradně skláněli nad Leah. Ostaní vlci na tom byli podobně. Nikdo neměl prázdné ruce.

Přikývla jsem a rozběhla se po naší vlastní stopě. Před verandou jsem se proměnila a vběhla jsem dovnitř.

Bella a Esmé na mě překvapeně zíraly.

„Kde je pracovna?" křikla jsem zoufale.

„Co-?" zeptala se Bella.

„Kdo?" zeptala se Esmé.

„Kde je sakra ta pracovna?!" vyjekla jsem tak, že už to moc neznělo jako otázka.

Esmé okamžitě vyběhla. Držela jsem se jí v patách. Otevřela dveře od místnosti, kde bylo snad milion knih - nevšímala jsem si toho a přiběhla jsem k pohovce.

Popadla jsem ucho tašky.

„Díky!" křikla jsem přes rameno. Hnala jsem se k oknu. Skočila jsem z něj a za letu jsem se proměnila.

Popadla jsem tašku do zubů hnala jsem se zpátky. Myslí jsem zhodnotila situaci. Nevyhrávali jsme, ale ani neprohrávali - za těch pár minut se nic nezměnilo.

Doběhla jsem až ke Carlislovi a upustila jsem mu k nohám tašku.

Stanula jsem po boku Jakovi a pomáhala jsem trhat a drásat - za chvíli jsme toho upíra jménem Rick společnými silami roztrhali. Jake se přidal ke Quilovi a Samovi, který se nakonec ukázal. Já jsem se přidala k Paulovi, Kate a Sethovi. Ten upír pořád neměl jediné škrábnutí. Vždy vycítil, kdy má našim zubům uhnout.

Upír byl v pořádku, ale všimla jsem si, že Sethovi pomalu dorůstá pravý tesák, který měl v polovině ulomený.

„Má dar! Takhle ho nezabijete. Musíte na něj všichni najednou - to, aby neměl kam utéct!" křikl Edward, který právě píchal Leah nějákou injekci.

***

Za krátkou chvíli jsme už před Edwardem stáli všichni v lidské podobě. Leah prý bude v pořádku, ale takový nenadálý útok nás všechny vyděsil.

„Proč sem šli?" zeptala jsem se.

„Ne," zašeptala Kate. „Já myslím, že otázka je - Pro koho sem šli."

Otřásla jsem se představou, že mohli jít třeba i pro Jacoba.

„Má pravdu," šeptl Edward. „Šli sem pro holky - Sarah a Kate."

Obě jsme na něj nedůvěřivě zíraly s otevřenou pusou a očima vytřeštěnýma. Jacob dlouze a nepřetržitě vrčel na protest. Jeho ruce se mi obmotaly kolem pasu, jak byl připravený kdykoli vystartovat.

„Proč?" zašeptala jsem.

„Nevím jak, ale zjistili, že jste jediné vlčiče na celém světě, které dokážou předat vlčí gen. Jediné plodné vlčí holky. Byli to posluhovači Volturiů."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí srdce - 15. kapitola:

 1
1. Ceola
31.03.2012 [22:24]

Skvělý!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!