Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí srdce - 11. kapitola

twli


Vlčí srdce - 11. kapitolaPaula trápí, že Kate je nešťastná, a tak podnikne malou akcičku, aby se Sarah konečně proměnila zpátky. Povede se mu to? A jaká bude Kateina reakce na to, že její sestra se stala obřím vlkodlakem poté, co se setkají? Hezké čtení přejí Pegas99 a Kacennnka!

Sarah

Zmatenost, zlost, smutek, žal, bolest...

Dny se pomalu vlekly v tempu spáčů. Nikdo nevěděl, proč jsem tak náhle zmizela. Nikdo nevěděl, co se to se mnou vlastně stalo - že jsem teď zrůda.

Nikdo to nevěděl - až do teď.

Ozvalo se tiché lupnutí a já slyšela další myšlenky.

„Co? Ty jsi jí řekl, co jsi? Ty jsi jí řekl, co jsem já?" křikla jsem po myšlenkách a zavyla jsem. Paulova mysl se mi jen vysmála a dál si to přehrával. Katein výraz... Nechtěl mě mučit - on mi chtěl pomoct, chtěl, abych měla informace, které jsem chtěla, ale nikdy bych si o ně neřekla.

„A jdu jí toho říct o nás ještě víc -"

„Ne! To nedovolím!" skočila jsem mu do myšlenky a nedovolila mu, aby jí dokončil. Paul se ve vlčí podobě rozběhl k lesu.

„A jak mi v tom zabráníš?" křikl. Vyběhla jsem, ale stále jsem to ještě moc neovládala.

Paulova mysl vyhasla přesně v okamžiku, kdy jsem ho měla na dohled. Viděla jsem ho, jak mi věnoval poslední pohled a namířil si to dál od lesa. Nemohla jsem za ním jít a zastavit ho. Tak moc jsem chtěla být člověkem...

Oheň, křupnutí a pocit, že nemám tělo... Potom jsem to tělo cítila až moc.

Vydechla jsem překvapením, když jsem zjistila, že stojím na dvou a kolem mě není vějíř chlupů. Jacob už mi vysvětlil, jak to funguje.

„Paule, běž za ní a připrav jí na to. Já se jdu trochu upravit a přijdu za vámi." Mezitím se vedle mě objevil Jacob a zahaloval mě do jeho trička, ačkoli on byl zatím stále nahý.

Po chvíli jsme kráčeli k jeho domu.

Okamžitě jsem se rozběhla ke koupelně, a tam jsem se nezastavila tak dlouho, dokud jsem nestanula pod proudem teplé vody. Okamžitě jsem cítila úlevu.

Nakonec jsem vylezla a - stále nahá - jsem šáhla po nůžkách. Šmik. S obřím pocitem ztráty jsem sledovala, jak moje krásné, dlouhé a pěstěné vlasy padají k zemi. S těžkým srdcem jsem šmikla znova a znova...

Za chvíli na mě ze zrcadla zahlížela dívka v krádkém mikádu.

„Ach jo, i o vlasy jsem přišla... Ale alespoň Jacob mi zůstal a to je to hlavní..." zamumlala jsem si a znova jsem si natáhla jeho tričko.

Otevřela jsem dveře a vykoukla jsem.

„Jacobe, musím jít za Kate. Půjdeš se mnou? Potřebuji, abys mě držel za ruku..." řekla jsem mu a přitiskla jsem si mu k hrudi.


***

Tiše jsem klepala na dveře a jako správný zbabělec a bábovka - jak mi říkala Kate - jsem doufala, že mě neuslyší, že ji Paul utiší a já budu moc utéct daleko a už se nevrátit.

„Neboj, to bude dobré." Jacob mě stisknul a já jsem znova zaklepala na dveře.

Tentokrát se otevřely, v nich stál Paul a za ním na pohovce ležela Kate, celá zarudlá pláčem a stulená do klubíčka.

„Je na tom zle - myslí si, že jako vlk zůstaneš napořád!" Zakoulel očima, ale já jsem ho jen obešla a šla blíž k ní.

„Kate?" Můj tón byl nejistý. A myslím, že oprávněně, když se má sestra dozvěděla, že se měním v obřího vlka.

„Sarah? Kde máš vlasy? Co to máš na ruce? Sarah?" otázky se řinuly, ale ona se zdála být v pohodě, když mě teď viděla zase před sebou.

„Jsem v pořádku... Jen to teď bude trošku... trošku jiné." Přisedla jsem si k ní.

„Jak to myslíš?" zeptala se.

„No, budu teď asi víc pryč... Dále jsem uvažovala o tom, že bych nešla do druháku, ale to ještě není jisté... A Sam si myslí, že bych se na nějákou dobu měla přestěhovat k Jakeovi... Prý jsem... jsem... nebezpečná, protože jsem... protože." Hlas se mi zlomil a vytryskly mi slzy. Celá jsem se roztřásla.

„Promiň," omluvila jsem se, protože jsem cítila, že se přestávám ovládat. Vyběhla jsem před dům, do lesa a zase jsem slyšela křupnutí a už jsem zase byla onen vlk.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí srdce - 11. kapitola:

 1
1. Ceola
31.03.2012 [22:09]

Supeeerrr! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!