Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí láska - 3. díl

Edwardovo tajomstvo


Vlčí láska - 3. dílPřišla jsem z práce, znavená, ale chtěla jsem vám udělat radost, tak tady máte další kapču. Doufám, že se bude líbit. Jako odměnu za svou snahu prosím o komentáře (stále platí, že budu ráda i za negativní). Moc děkuji, že mou povídku čtete.

Byla jsem zrovna se Steph a Katie u Emily, když jsme zaslechli vytí. Obě jsme sebou trhli. Ne proto, že bychom se bály zvířat, spíš proto, že od té doby, co se stala ta katastrofa, lekáme se celkem často. Už dávno jsem se naučila rozlišovat radostné vytí od zastrašujícího, když se objevilo u hranic rezervace nebezpečí. Měla jsem štěstí, že jsem patřila do rodiny vlkodlaků.

Té noci, co mě probudil hluk a před domem jsem spatřila smutnící průvod, jsem už neusnula. Protože jsem si myslela, že mezi sebou nesou tělo Jacoba, málem jsem se zhroutila.

Jen jsem tam tak stála a slyšela jsem strašný křik. Chtěla jsem se zeptat, kdo to tak křičí a uklidnit ho, když jsem si najednou uvědomila, že to křičím a pláču já.

Jared ke mně ihned přiskočil a začal mě uklidňovat: „Bello, to bude v pořádku. Jacobovi se nic nestalo, je ještě venku.“

V tom jsem si to uvědomila. Venku, znamenalo mimo rezervaci, takhle po akci to mohlo být jediné. Pronásledoval, lovil.

Začala jsem šílet snad ještě víc než předtím. Jasně, zatím byl v pořádku, ale ta nejistota, ten strach, to bylo mnohem horší. Nikdo nevěděl, kdy a v jakém stavu se vrátí, jestli se vůbec vrátí.

Ještě chvílí jsem strachy nemohla přemýšlet a mezi tím se průvod pohnul. Směrem k domu Sama a Emily.

„Ne! Jarede, řekni, že to není pravda! To nemůže být pravda!“ To už mi opravdu tekly slzy proudem, bylo toho na mě moc.

„Bello, promiň, víš, že nemůžu. Sam musel být při boji všude, skoro nikoho nepustil do akce, ale najednou se jeden z těch tří upírů dostal Sethovi za záda a on o něm nevěděl. Sam sice Setha zachránil, dostal ho, ale vrhli se na něj ti zbývající a my nedokázali včas zareagovat. Jednoho ještě zvádl Jacob, ten třetí utekl, takže ho Jacob se Sethem pronásledují. Já… Bello, omlouvám se, chtěl jsem ho zastavit, ale nebyl k udržení. Vím, jaký o něj máš strach, rád bych ti pomohl, ale nevím jak.“

„Jarede, víš, že tě mám ráda, jsi jako můj bratr, kterého jsem nikdy neměla. Vím, že jsi udělal vše, co jsi mohl. A znám také Jacoba a jeho výbušnou povahu. Jen doufám, že bude v pořádku a že se brzy vrátí,“ s nadějí jsem se podívala směrem k lesu, „ale teď je nás potřeba jinde.“ S tím jsme se vydali směrem k Emily, z dálky byl slyšet její pláč.

Ještě štěstí, že holky se neprobudí, pomyslela jsem si. V tu chvíli mě potřebovala má nejlepší kamarádka.

Byla jsem u Emily následující dva dny, o holky se mi postarala Sue, stejně tak i o kluky od Emily. Ten poslední den, když už jsem se chystala domů, jsem ztratila trpělivost.

„Emily, vím, jak to bolí, někoho ztratit, obzvlášť po otisku, ale jsou tady děti. Ty tě teď potřebují, víc než kdy jindy. Kvůli nim musíš být silná. Trochu se seber. Dnes v noci budou u nás, ale ráno ti je přivedu, společně všem dětem připravíme krásný den. Potřebují načerpat energii, pozítří je pohřeb.“

„Já vím, Bello, ale je to tak těžké, tak strašně těžké. Nevím, co mám bez Sama dělat,“ znovu ji tekly slzy, to jsem nechtěla, „byl mým sluncem, mým středem vesmíru. Ale děkuji ti, za oporu, starost, zájem. Prostě za všechno. Nevím, jak bych teď vypadala, bez tebe.“

S tím jsme se ten den rozloučily, já přišla s dětmi následující den a opravdu jsme si den užili. V rámci možností. Pohřeb byl ale pro všechny ranou, ze které jsme se vzpamatovávali dlouho, především Emily. Přeci jenom to byl její manžel.

Možná to bude sobecké, ale já měla hlavně strach o svého manžela. Naštěstí den po pohřbu zavolal. Prý je v nějakém městě v Kanadě a je v pořádku. Stejně tak i Seth. Ale toho upíra nenašli, takže se jejich výlet prodlouží. Ano, přesně tak to nazval, výlet.

Potom se dlouho ptal na Emily, jak to snáší a jestli je v pořádku. Když jsem ho ujistila, že to zvládne, tak se hned ptal po holkách. Přiznal se, že mu všechny tři chybíme a že by se hned vrátil, kdyby mohl. A já veděla, že nemůže. Teď je Alfou, se vším všudy, má závazky ke smečce a to znamená pomstu. Jen jsem v tu dobu nevěděla, jak dlouho ta pomsta potrvá.

A to nebylo jediné, co se mělo stát. Nestačilo, že jsem ztratila manžela, který někde běhá po světě a hledá kdo ví jakého upíra. Hlavně mé dcery ztratily otce, sice ne tak, jako kluci od Emily, ale chyběl jim.

Přestala jsem vzpomínat, nemělo to cenu. Raději jsem se vydala k autu, s Emily a dětmi jsme chtěly jet do Port Angeles, do kina. Dlouho jsme se nebyly bavit a dětské kino nám připadalo ideální.

Odpoledne jsme si všichni užili, děti byly dokonce tak unavené, že při cestě zpět usnuly v autě. Blížili jsme se k hranicím rezervace, když mi zazvonil telefon.

„Bello, zastav prosím. Chci si jen promluvit.“ Byl to známý hlas. Bylo překvapení, že jsem ho slyšela, když jsem ho už nikdy neměla slyšet.

Emily na mě koukala udiveně, ale já musela. Zajela jsem ke krajnici a zastavila. Zpoza stromů vyšel můj anděl.

2. díl     shrnutí        3. díl



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí láska - 3. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!