Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí duše - Prolog

Svatebcane


Vlčí duše - PrologTak a je to tady. Prolog Vlčí duše je zde a přináší vám jedinou věc. To, jak dcera dvou vlkodlaků popisuje svůj život. Hezké čtení přejí Pegas99 a Kacennnka.

Prolog


Charlie

Nikdy nebylo lehké žít, když je to kolem vás samý vlkodlak nebo upír. Když vám po krku jde hned několik zákeřných osob, které se snaží jen vám utrhnout hlavu a potom vám sát krev. Je těžké vydržet přítomnost svých otištěných rodičů, kteří se stále cukrují, mazlí a v noci se člověk nevyspí, protože slyší jejich hlasité milování. Je těžké, když váš rodinný přítel, který je jako váš druhý otec nebo dědeček, čte myšlenky. Je to těžké, když vaše nevlastní tetička vidí do budoucnosti a je to těžké, když je vaše druhá nevlastní tetička věčně nabroušená. Je těžké, když vaše opravdová teta a váš opravdový strýc zažívají to samé jako vaši rodiče. Je to těžké, když člověk žije ve zmateném světě, kdy ho upír, který čte myšlenky, doma učí dvacet jazyků. Je divné, když v mých patnácti letech umím mluvit několika jazyky a to plynule: angličtina, čínština, japonština, portugalština, španělština, němčina a ruština. Je to ještě divnější, když umíte hrát na piáno tak, jak by spousta pianistů ráda hrála a nikdy si tak nezahraje. Je to hrozně divné, když můžete čerpat z účtů, které se nikdy nevyčerpají. Je to hrozné, když je vaše teta posedlá nákupy a myslí si, že jste její přerostlá panenka Barbie. Je to hrozné, když žijete v obřím sídle s dvaceti dalšími lidmi, kteří mají všichni nadpřirozený sluch i čich.

A přesně tohle je moje realita. 

Tak krutá, tak nemilosrdná, tak nádherná. Miluji žít tímto způsobem. Nemohla bych žít jinak! Nikdy, nikdy, nikdy! Měla bych se praštit už jen proto, že na to myslím. Milovala jsem upířího strýčka Emma a jeho vtípky. Milovala jsem chápavého Aleca - mojí vrbu. On byl můj deníček, rádce, kamarád. Milovala jsem ho, ale dobře. Ne jako milence, ale jako kamaráda. Milovala jsem Alice a její „zuřivé záchvaty nakupování, končící úmrtím pod obří hromadou tašek", jak to nazval Alec po obzvlášť dlouhém nákupu až v Paříži. Milovala jsem strýčka Jaspera, který uměl poslouchat a mlčet. Milovala jsem Esmé, která vařila tak, jak to neumí ani Paul. Milovala jsem Carlislea, který byl tak moudrý, že mi připadalo, že je to nějaký šaman nebo mudrc. Milovala jsem Rosalie - musím jí uznat, že někdy má i světlé dny, kdy jsem s ní kamarádka, ale jinak k ní vzhlížím, jak k nedosažitelnému vzoru. Je tak krásná! Milovala jsem Edwarda a jeho manželku Bellu, které mám prý ráda už od narození - určitě to nemá nic společného s tím, že jsem trávila dlouhé týdny, abych se naučila jazyky a hru na piano přesně podle představ rodičů - dobře podle Jacobových představ. Milovala jsem celou smečku. Nejvíc samozřejmě moje rodiče - Sarah a Jacoba Blackovi. A koho ještě miluji? Miluji Londýn! Sice jsem se tu nenarodila, ale žiji tu už od svého roku, ale je mi jasné, že se dřív nebo později budu muset přestěhovat. Rodiče, upíří rodinka, smečka - ti všichni nestárnou. A málem bych zapomněla. Mám celkem ráda i Alex. Mojí sestřenici. Je to šíleně namyšlená osoba, která se přidala k té nejhorší partě na škole. A stále dělá nějaké průšvihy, holka jedna pitomá. Podmínečně jí vyloučili, když řediteli školy postříkala auto spreji. Bohužel jí zachytila bezpečnostní kamera. Jaká škoda! I v duchu jsem slyšela tu ironii. Mám pocit, že ona mě nesnáší, protože jsem oblíbenější, hezčí a chytřejší než ona. Jasně, je krásná - hlavně po Paulovi -, ale já jsem asi hezčí, soudě podle reakce kluků. 

A kdo jsem já? Jsem Charlie Blacková, vlkodlačí holka. Jmenuji se podle tatínka Belly, který zemřel v den svatby mých rodičů. Zabila ho Victoria, zlá upírka. Já jsem přišla na svět jen po měsíčním těhotenství své maminky, která prý otěhotněla první den jejich svatební cesty. A přesně šest měsíců po mně se narodila Alex. Všichni z naší rodiny chtějí, abychom byly přítelkyně, ale já si myslím, že to se nikdy nestane. A to je jediná věc, ve které by se mnou Alex souhlasila. Jsme moc odlišné. 

A co s toho vyplívá? Miluji svůj život!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí duše - Prolog:

 1
10. kata
11.01.2013 [18:20]

Emoticon

9. Leli
26.05.2011 [15:57]

Krásnýýý, moc se těším na pohled od Alex! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.05.2011 [0:02]

mokasinaDokonalý už se na tu povídku mooooc těšim

7. márfii
25.05.2011 [19:29]

wauuuuuu rychle další

25.05.2011 [16:33]

klarus07krásné, už se těším na pohled Alex Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Cora
25.05.2011 [16:16]

CoraZajímavé... Tak rychel další kapču! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.05.2011 [15:55]

MaiQa Emoticon Emoticon Emoticon

3. Lidka H
24.05.2011 [22:19]

Zajímavé už se těším na další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.05.2011 [18:54]

TwilightMishkanádhera hoky ! těším se na další dílek !! :D Emoticon

1. kiki
24.05.2011 [18:15]

krása rychle další

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!