Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí duše - 1. kapitola


Vlčí duše - 1. kapitolaPaul s Kate se musí vypořádat s dalším průšvihem Alex - a vyřeší ho tak, že se to Charlie moc nelíbí, což vyústí v menší hádku.

Příjemné čtení přeje Kacennnka a Pegas99. :)

Průserářka

Alex:

Asi zrovna nejsem nejlepší člověk na světě a ani se o to nesnažím, ale lidi mě prostě musí brát takovou, jaká jsem. Od strýčka Emmetta normálně slýchávám, že se ani nic jiného nedalo očekávat, když jsem dcera Paula a Kate. Nikdo mi vlastně ani nevyčítá to, jaká jsem - dokud nemám nějaký průšvih.

„Co my k tomu řekneš?“ vrčel na mě táta.

„Ty jsi taky posprejoval řediteli auto!“

„Mě za to podmínečně nevyloučili!“ křičel na mě.

„No, tak asi je jiná doba!“ odpověděla jsem mu stejným tónem.

„Alex, škola začala před třemi měsíci,“ vložila se do toho máma o něco klidnějším tónem.

„Já vím,“ připustila jsem. Táta se začal pomalu uklidňovat a začala se mu pomalu vracet barva. Vždy v tomhle momentu si všimnu neskutečné podoby mezi námi. Když opomenu mé blond vlasy a nefritově zelené oči, máme úplně stejně řezané rysy, stejný pohled, stejnou mimiku i nějaké pohyby. Jsem si opravdu jistá, že si tu podobu uvědomuje úplně stejně jako já. Také si oba uvědomujeme, že naši hádku nikdo z nás nevyhraje.

„Ztrať se,“ zamulal a ustoupil mi z cesty. Tím ale rozhovor na tohle téma ještě neskončil. Prosmýkla jsem se okolo něho a chystala se zmizet u sebe v pokoji. Počkám tak hodinu, dokud se nezklidní vzduch a pak zase půjdu dolů. Jako vždy.

„Nechápu, co si tím pořád dokazuješ,“ vyjela na mě Charlie. Narozdíl ode mně je podobná Sarah, své matce. Jak vzhledově, tak povahově. Ona je tou slušnou částí rodiny, která se snad ještě nikdy s nikým nepohádala. Taky je oblíbenkyní Belly a především Edwarda, protože byla dobrovolně ochotná naučit se hrát na klavír a mluvit cizími jazyky. To já jsem se raději hrabala s Emmem a Rose v autech.

„Nemám důvod si ničím nic dokazovat,“ odsekla jsem jí a pokračovala dál do pokoje.

„Proto jsi posprejovala auto řediteli školy? Protože si nepotřebuješ nic dokazovat?“

„Hele, já neumím mluvit šesti jazyky a neumím hrát na klavír a ty zase neumíš opravit auto, a kdyby tě chtěl někdo zmlátit, povedlo by se mu to. Každá jsme úplně jiná a děláme jiné věci z jiných důvodů,“ vysvětlovala jsem jí ostře a nechala ji stát na chodbě.

Tohle je největším rodiným zklamáním. Nemáme se s Charlie rády. Vlastně, já ji mám docela ráda, ale jsme až moc rozdílné. Ona raději zůstává doma a učí se, kdežto já jdu ven a třeba něco provedu. Ona je ta dobrá, já jsem ta špatná. Ale na devadesát devět procent máme stejný osud, budeme vlky.

Tašku jsem odhodila do rohu a převlékla se do kraťasů a trička. Další věc, která je na mně neobvyklá - mám přirozeně zvýšenou teplotu, která se pohybuje někde okolo 38°C. Sedla jsem si na okenní parapet a pozorovala kapky deště, které stékaly po skle. I když mám neklidnou a výbušnou povahu, vydržím takhle sedět klidně i hodiny.

Déšť bubnoval do skla stále stejně a monotóně, což mi připomnělo fakt, který vím už dlouho. Nemám ráda Londýn, říkala jsem si. Prší a prší a prší! Dobře, chápu, že je to hlavně kvůli upíří části naší rodiny, ale to nic nemění na faktu, že se mi tu nelíbí. Z přemýšlení mě vythlo zaklepání na dveře.

„Jo,“ zamručela jsem. Dveře se tiše otevřely a objevil se v nich táta. Na pár vteřin se mu v obličeji vytvořil výchovný pohled, ale hned zmizel. Vyčerpaně se posadil na postel. „Omlouvám se,“ řekla jsem mu s pohledem upřeným ven.

„Měl jsem čekat, že něco takového provedeš,“ odpověděl mi. „S tvou mámou jsme byli úplně stejní.“ Je zláštní zrovna tohle slyšet od svého táty, který vypadá maximálně na dvacet. „No nic, zítra asi přijedou Clearwaterovi. Však víš, ne?“ oznámil mi. Naposledy jsem je viděla před šesti lety a ne, že bych si na ně nějak valně pamatovala. Táta se zvedl z postele a šel ke dveřím.

„Počkej,“ řekla jsem mu. Zastavil se. Přišla jsem k němu a pevně ho objala. „Děkuju,“ zašeptala jsem.

„Získal bych něco tím, kdybych se s tebou hádal nebo ti dal domácí vězení?“ konstatoval a opustil místnost.

Ještě chvíli jsem se poflakovala u okna a pak šla za Charlie. Bez zaklepání jsem vešla do jejího pokoje a zůstala opřená u futra. Nechápu, jak je to možné, ale vždy, když vejdu do jejího pokoje, zamotá se mi z té barvy, která je všude okolo, hlava. Sarah jako vždy seděla u svého stolu a něco psala. Asi mě slyšela přijít, protože přestala psát a otočila se ke dveřím. Chyba, neslyšela přímo mě přijít, ale jen někoho, protože když mě viděla, zase se začala věnovat psaní.

„Nemůžu uvěřit tomu, že to dělám, ale asi bys mi nedala opsat úkol z matiky, že?“ zeptala jsem.

„Nemůžu uvěřit, že se ptáš, když stejně víš odpověď,“ opáčila mi.

„I kdybych poprosila, nezměnila bys názor?“ zkusila jsem svoje štěstí. „Protože jestli jo, tak tě tedy prosím, jestli bys mi nedala opsat úkol z matiky.“

„Mám ho v tašce. Je to ten zelený sešit,“ řekla bez známky emocí.

„Děkuju,“ odpověděla jsem jí o něco příjemněji než obvykle. Odlepila jsem se od futra, vzala sešit a chtěla odejít, ale Charlie začala mluvit.

„Nechápu, jak ti Paul na všechno skočí,“ pronesla klidně. Na kolečkové židli se otočila mým směrem a dívala se mi přímo do očí.

„Na nic mi neskáče,“ odsekla jsem jí.

„Proto ty tvoje průsery vždycky přejdou jenom tak?“

„Projdou, protože oba taky byli takový,“ vysvětlila jsem jí.

„Kate takováhle určitě nebyla,“ nevěřila mi. Opřela jsem se o menší komodu, která stála nejblíž.

„Tak toho asi hodně nevíš. Když jí bylo jako mně, propíchla policajtům pneumatiky a byla na den vyloučená ze školy, protože se poprala s nějakou holkou. Vím to od Paula,“ řekla jsem jí. Překvapeně se na mě podívala, ale hned se vrátila její obvyklá bezvýrazná maska. „Díky za ten úkol,“ zoopakovala jsem a vyšla z pokoje.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí duše - 1. kapitola:

 1
8. Leli
29.05.2011 [17:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Super kapitole!! Moc se těším na další Emoticon

28.05.2011 [21:27]

jaaajaaasuprový to je Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ja cetla samosrejme i vlci srdce a to byla tky pecka Emoticon Emoticon Emoticon jen at uz je dalsi kapitola prosiiiiim Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.05.2011 [18:01]

TwilightMishkato mě baví ! fakt prča !! :D alex je jak já.. :D :D teda, ne že bych posprejovala řediteli auto.. :D super !! Emoticon

28.05.2011 [15:32]

Sundancepáni, já chci další, prosííím. Je to fakt výborná povídka, stejně tak byla výborná i povídka Vlčí srdce. Takže honem do psaní další kapči :-)

4. marfii
28.05.2011 [14:59]

další rychle je to krásná povídka

28.05.2011 [14:04]

mokasinakrááásný šup dalšííí

2. kiki
28.05.2011 [10:01]

krása rychle další a chtělo by to fotku i Alex prosíííííííím

1. Night Mist
28.05.2011 [9:06]

No,moc rády se holky nemají...Alex má vyšší teplotu...asi se nám brzo bude měnit co?

Krásná kapitolka uvidíme co se zase semele,Diky Kacennnko ,Díky Pegassi :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!