Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vítej v reality show! - 6. kapitola 2. část

...


Vítej v reality show! - 6. kapitola 2. částEdwardův pohled. Proč souhlasil s reality show? Jak vnímal holky? Hezké čtení.

„Edwarde, Edwarde, Edwarde,“ na chvilku se Emmett odmlčel, „mám pokračovat?“

„Ne!“ zakřičel jsem na něj.

„Vždyť jsi můj brácha! Tak proč ne?“ Zkoušel na mě psí oči.

„Proč? Nebudu dělat šaška v nějaký reality show! Mně se budou posmívat, ne tobě!“

Štval mě. Už týden za mnou chodí jako ocásek a přemlouvá mě. To mu nestačí říct stokrát ne? Jestli chce zpestření svého věčného života, tak ať podá žádost o rozvod. To by bylo něco.

„Ale vždyť se to nebude natáčet!“ Netrpělivě dupl nohou. I když se jeho věk blíží ke stovce, tak se pořád chová jako malé dítě.

„Nebude?“ nechápal jsem. „Vždyť to má být reality show. Ta se natáčí na kamery, a pak se vysílá v televizi, ne?“ nechápal jsem.

„No to jo, ale s tím by zase nesouhlasili ostatní,“ zazubil se. Chvilku jsem čekal, jestli bude pokračovat, ale ne.

„Tak řekneš mi, o co by šlo?“

„Takže souhlasíš? Jo, jo, jo!“ radoval se.

„Ne, ne, ne!“ zkazil jsem mu radost.

„Ale…,“ začal fňukat.

„Edwarde,“ řekla právě přicházející Alice. „Bylo by to tak, že bychom poslali pár ženám pozvánky do té soutěže. Šest z nich by se dopravili do Ria de Janeira a tam bychom je my přepravili na ostrov Esmé. Každý večer bys měl rande s jednou ženou a ten poslední bys jednu vyřadil. Nakonec by zůstala jenom jedna. Jestli by se ti líbila, tak bychom jí vysvětlili, kdo jsme a poté přeměnili.“

„A když ne?“ skočil jsem jí do řeči.

„Tak bychom ji vyplatili a poslali domů!“ Alice se usmála.

Nebyl to zas tak špatný nápad. Co když tam potkám tu pravou? Vždyť opravdu o nic nejde…

„Ale co ty kamery?“

„Nebude se to natáčet. Bylo by to příliš riskantní vzhledem k tomu, že nestárneme. Proto na konci zapálíme nějaký malý domek a řekneme, že tam byl všechen materiál,“ vysvětlovala.

„Fajn,“ zamumlal jsem.

„Jo! Ale teď už jsi souhlasil a už to nemůžeš odvolat!“ Ukazoval na mě prstem Emmett. Bylo by asi zbytečné mu vysvětlovat, že jsem si mluvil pro sebe. A kdyby ne, tak by se mi posmíval ještě dalších sto let.

***

„Tady máš fotky těch holek a k tomu jména. Jsou seřazené podle toho, jak se s nimi seznámíš,“ poučovala mě má nevlastní matka Esmé.

Celá má rodina se rozhodla, že u toho chce být. Dívky budou v našem domě. Proto jsme museli vyklidit pokoje. Jelikož já jsem tam měl svou sbírku knih a CD, tak jsem si to pouze přenesl do sklepa a přikryl plachtou. Zbytek věcí jsem dal do krabic a odnesl do chatky na druhém konci ostrova, kde budeme bydlet my, Cullenovi. O oblečení se postarala Alice.

Prohlížel jsem si fotografie. Všechny dívky byly moc hezké a sympatické. Však to byly fotografie…

Za chvilku jsem měl vyrazit na první rande s dívkou jménem Jessica. Pro ni půjde Jasper, zaváže jí oči a odvede ji kousek od domu. Poté odejde a setkám se s ní já.

Chtěl jsem vykročit z domu, ale zadržela mě Esmé.

„Zlatíčko. Držím ti palce.“ Políbila mě na tvář.

„Děkuji, mami.“

Jessica byla oblečená jako na ples. Překvapilo mě to. Já vím, že to má být rande, ale proč se tak oblékla? Co čeká, že budeme na ostrově, kde jsme jenom my, dělat? Nechal jsem to být.

Na první rande s dívkou, kterou jsem v životě neviděl, to proběhlo docela úspěšně. Procházeli jsme se po pláži a povídali si. Ona mi řekla něco ze svého života a já jí z toho svého. Však jsem nemohl říct nic o své rodině. Mohlo by být nápadné, kdyby zjistily, že je moje sestra Alice obléká a maluje. Že je můj bratr vodí na rande, kdyby potřebovaly lékařskou pomoc, tak je tu můj otec. Ostatní se představí až po prvním týdnu. Esmé bude vařit. Jako jediná má nějaké zkušenosti. Emmett si vydupal roli číšníka. Prý nás chce mít na očích, abychom nedělali něco nezákonného. Rose se nechtěla účastnit, ale po přemlouvání celé rodiny si vzala roli hudebníka. Kdykoli bude potřeba hudba, klidně kvůli tanci, tak bude hrát.

Asi po dvou hodinách, co jsem s ní strávil, jsem ji doprovodil k vile. Nebylo mi s ní zas tak špatně… Bylo i hůř. Její myšlenky se točily kolem mého těla a peněz. To však na hlas nepřiznala a po pár minutách se chovala přirozeně. Líbilo se mi, že si na nic nehrála. Většinou řekla to, na co myslela.

Druhý den, druhé rande. Dnes jdu s dívkou jménem Berta. Podle popisu je to menší černovláska. Hned mě zaujaly její zelené oči. Byly opravdu hodně výrazné. Ještě jsem se nesetkal s někým, kdo by měl aspoň podobné oči…

S touto dívkou jsem nebyl tak dlouho jako s Jess, ale nevadilo to. Za tu dobu jsme si řekli to, co jsme chtěli. Byla sympatická, však ty její myšlenky. Pouze peníze a sex. Vůbec na nic jiného nemyslela.

Třetí dívka se jmenuje Dara. Bledá dívka se zrzavými vlasy. Moc hezky se s ní povídalo. Jakmile si všimla skalek, tak se na ně chtěla podívat. Překvapila mě její odvaha. V šatech a botách na podpatcích na skalky… Souhlasil jsem, ale byl jsem připravený kdykoli zasáhnout, kdyby padala. Neodpustil bych si, kdyby se někomu něco stalo mojí vinou.

„Do pytle!“ vykřikla. Rychle jsem ji zachytil a pomohl ji postavit na nohy. Jenže jakmile se postavila, tak do mě strčila. Chtěl jsem udělat krok dozadu, aby to nevypadalo nápadně, jenže za mnou už nebylo nic, kromě vzduchu. Naštěstí jsem nespadl z vysoké výšky, takže jsem nemusel předstírat mrtvého, ale pouze na kost zmrzlého. Voda v tuto hodinu není nejteplejší. Bylo mi jí líto. V jejích myšlenkách jsem si přečetl její lítost a vztek. Bála se, že se mi něco stalo, ale i že vypadne hned tento týden.

Čtvrtá dívka se jmenuje Zoe. Připadalo mi to zvláštní, ale podle fotky jsem ji nemohl posoudit. U předešlých dívek jsem tušil, co bych mohl tušit, ale od ní? Již po deseti minutách ticha, kdy na mě pouze koukala a myslela si, že jsem nějaký Bůh, promluvila. Pomalu mě nepustila ke slovu. Vyprávěla mi o nějaké telenovele. Tu jsem znal z vyprávění… Často si o ní povídala Rose s Emmettem, který se s Jasperem vsadil, že nevynechá ani jeden díl.

Pátého dnu jsem se nejvíce bál. Rande s dívkou jménem Mia. Už z fotky bylo vidět její obrovské sebevědomí. Pózovala na ní jako nějaká modelka a jako jediná byla focená ve spodním prádle. Na obličeji tunu make-upu. Vypadala uměle. Při představě, jak třeba brečí a smývá se jí její druhý obličej, jsem se musel smát.

Byl jsem s ní rekordních deset minut. Jen, co mě spatřila, tak myslela stejně jako ostatní jen na peníze. Chtěla mě dostat za každou cenu. Hned se na mě vrhla. Udělal jsem rychlý krok do strany, abych se jí vyhnul, ale to ona nečekala. Jelikož jsme stáli u moře, tak do něj spadla. Celou promočenou jsem ji doprovodil k vile.

Sedmý den. Poslední dívka jménem Bella. Byla opravdu krásná. Tu, jako jedinou, jsem uviděl dřív, než jsem se s ní setkal. Bydlela v mém pokoji. Její vůně byla… Byla ta pravá. Její tvář bezchybná a mysl prázdná. Jako jediné jsem jí nedokázal číst myšlenky. Nejspíš jediná osoba na světě a já na ni narazím tady.

Jako jediná nebyla nastrojená na ples, ale přesto byla ze všech nejkrásnější. Pozoroval jsem, jak netrpělivě sedí na kmeni stromu a nervózně si okusuje spodní ret. Byla kouzelná. Tolik jsem si přál na chvilku nahlédnout do její hlavy.

Však až příliš brzy se vše zvrtlo. Ani nevím, jak se to stalo. Bavili jsme se o této reality show. Proč se kdo přihlásil a najednou konec. Strašně moc mě to mrzelo a dal bych klidně část svého života, abych mohl vrátit čas. Jinak bych volil slova a dozvěděl se o ní víc.

Doma mě čekal těžký úkol. Vybrat tu, která zítra opustí tento ostrov…

 


Co říkáte na Edwardův pohled? A celé této kapitole?


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vítej v reality show! - 6. kapitola 2. část:

 1 2 3 4   Další »
39. Kačka
12.11.2011 [17:12]

no já bych na 100% vyhodila Miu Emoticon Emoticon Emoticon

38. Wera
05.09.2011 [14:53]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon

05.09.2011 [7:10]

JoheeeCullenWow! Tak, teď se mi skoro všechno vyjasnilo... Nevím proč, ale když přála Esme Edwardovi hodně štěstí, dusila jsem smích. Emoticon Vážně se ti to povedlo! Ale další kapču si přečtu až odpoledne, teď budu muset do školy... Bůůůůůůůůůůůů! Emoticon Emoticon Emoticon

36. andysek1002
04.09.2011 [12:23]

moc moc pekne hlavne jak to nandal Mie mrcha snad vypadne to s Bellou snad se to spravi a uz aby to bylo rychle dalsi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

35. MyLS
04.09.2011 [0:17]

MyLSpěkné

34. Elbaci
03.09.2011 [22:46]

Jsem ráda, že jsem se dočkala pohledu Edwarda Emoticon
No... Jsem zvědavá, kdo vypadne... Hmm... Uvidíme Emoticon Emoticon
Jinak... samozřejmě Skvělé! Emoticon Emoticon Emoticon

33. Nonie
03.09.2011 [21:26]

Super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. LuLuu
03.09.2011 [21:09]

LuLuu Emoticon Emoticon Emoticon

03.09.2011 [20:55]

DarkFirefliesTakže... Paťko neboj se, nejsi poslední. To Světluška v poslední dobou nestíhá ani jednu z nejlepších povídek na tomto webu, takže se brzy na vše vykašle a bude pouze číst (tak jsem si sama na sebe postěžovala, tak mi to odpusť Emoticon ). Děj? Byl skvělý, ale to je ti jasné, ne? Chápu Edwarda, že se mu do takové šaškárny nechtělo. Myslela jsem si, že ho do toho natlačila jeho střeštěná rodinka. Ale i tak divím se, že souhlasil. Líbilo se mi jak popisoval dívky, jejich vlastnosti, to jak na něj působily. Je to vážně skvělé, jako vždy. Tleskám Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.09.2011 [20:20]

BellaSwanCullen8nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!