Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vítej v reality show! - 1. kapitola


Vítej v reality show! - 1. kapitolaJsem tu s další bláznivou povídkou... O čem?
Bella se jeden večer opije a souhlasí, že se přihlásí do reality show Dostaň růži. O co jde? Šest dívek se dopraví do Ria de Janeira, kde budou převezeny na ostrov Esmé. Tam po dobu šesti týdnů budou soupeřit o přízeň miliardáře. Jak bude vypadat, a kdo nakonec zvítězí?

„No tak, Bello. Bude to zábava!“ přesvědčovala mě Jess.

„Zábava? Co na tom bude zábavný? Nechápu, jak jsem na to mohla kývnout…“

„Ale no ták… Romantický večeře, procházka po pláži…“

„Pláži?“ přerušila jsem ji.

„No jasně! Neříkala jsem, že to bude na ostrově? A prý je to hezoun…“ Celá šťastná se rozplývala a dloubala mě loktem do žeber.

Takže si to shrneme. Jmenuji se Isabella Marie Swan a minulý týden jsem, v podnapilém stavu, kývla mé kamarádce, že s ní půjdu do reality show. Jmenuje se Dostaň růži. Celých sedm týdnů budu společně se šesti dívkami na jednom soukromém ostrově jménem Esmé, který leží někde poblíž Ria de Janeira. S námi tam bude nějaký miliardář, který si vezme ženu, která vyhraje. Na konci každého týdne vypadne jedna dívka… Ta, která nedostane růži.

„Fajn… Ale teď už musíme, nebo nám to uletí…“ Jess si dramaticky vyhrnula rukáv na pravé ruce. „Už teď jdeme pozdě,“ říkala a přitom se koukala na své zápěstí.

„Fákt?“ Podívala jsem se na její prázdné zápěstí. „A jak si to zjistila?“

„Tak hele! Už prostě jdeme!“ zavelela a vydaly jsme se k taxíku.

Cesta taxíkem probíhala v pořádku, ale za neustálého hluku. Abych to upřesnila… Za neustálého breptání, jak ten miliardář bude krásnej, boží a hlavně zazobanej…

Na letiště jsme opravdu dorazily jen tak tak. Ulevilo se mi, když jsme si sedly do letadla. Jediné, co mě štvalo, bylo to neustálé žvatlání mé kamarádky. Mám ji ráda, a to opravdu moc. Hodně jsme toho prožily, ale už by opravdu mohla zavřít pusu!

„… já už se ho nemůžu dočkat! Myslíš, že bude...,“ zaposlouchala jsem se do jejího monologu.

„Myslím, že bude starej, plešatej a zamindrákovanej pracháč. Kdo normální by požádal média, aby mu našli holku? A navíc… Mladej kluk a boháč? Leda by vyhrál ve sportce nebo něco podobnýho.“

„To… To nemyslíš vážně!“ vyděšeně se na mě podívala. V očích jsem rozpoznala zklamání a smutek. Bylo mi jí líto. Nemohla jsem ji takhle nechat… Ať si aspoň ještě těch pár hodin žije v naději…

„Jasně, že ne! Jinak bychom do toho nešly, ne?“ řekla jsem a mrkla na ni.

„Já to věděla!“ poposkočila a začala tleskat. Její příšerný zlozvyk… Budu ji to muset někdy odnaučit.

Chviličku po vzletu jsem usnula a upadla do říše snů…

Probudila jsem se a jako první jsem spatřila Jess, co se neúspěšně snažila rozdělat buráky v sáčku. Ty už v sáčku nebyly… Byly všude kolem mě…

„Jess,“ zaúpěla jsem.

„No co! Nemůžu za to, že dělají tak nedobytné pytlíčky!“ vymlouvala se a brala si další.

„Mimochodem… Koukám, že už se ostrova nemůžeš dočkat…“ Přestala demolovat sáček a zakřenila se.

„Co? Ne…“

Zatřepala jsem hlavou. Jak bych se nemohla dočkat? Nikdy jsem toho pana dokonalého neviděla…

„Víš, že mluvíš ze spaní?“

„Co?!“ vyjela jsem na ni a prudce se posadila.

„Drahý? Kde je ta služka? Dala bych si ješně něco k pití!“ napodobovala úplně děsně můj hlas a máchala rukou sem a tam.

„To není pravda!“

„Že ne? Mám se zeptat letušky, která se tě šla uraženě zeptat, co si dáš?“ řekla, zvedla jedno obočí a tím mě přesvědčila.

„Ne… To je dobrý,“ šeptla jsem a sesunula jsem se - co nejníže. V tuto chvíli jsem si přála být neviditelná… Proč musím mluvit ze spaní?!

Zbytek letu proběhl v klidu. Letuška, ať už to byla jakákoliv, nedávala najevo znát, že jsem ji nazvala služkou, Jess mi to přestala opakovat a nakonec i zavřela pusu… Usnula.

Po doletu jsme v hale narazily na chlápka, co držel cedulku Dostat růži. To už tam mohlo být napsáno Blbci z reality show! Neochotně jsme k němu došly a on nás zavedl do taxíku. Nadšeně jsme koukaly z okna a smály se. Takhle daleko od domova jsem ješně nebyla a hodlala jsem si to pořádně užít… Když už jsem sem přijela…

V přístavu na nás čekala větší loď, kde už čekaly zbylé čtyři dívky. Všechny vypadaly jako modelky. V tu chvíli jsem nejvíce litovala, že jsem sem přijela. Krásná, dlouhonohá blondýna se na nás otočila. Už z dálky jsem vyděla tu tunu make-upu, kterou měla na sobě naplácanou… A to jsem si myslela, že Jess chodí zmalovaná!

Blondýna drcla do ostatních a ty se na nás taky otočily. Teď na nás koukaly zelené oči, které patřily drobné černovlásce. Měřila okolo 150 centimetrů, a to zdůrazňovaly její, po pas dlouhé, vlasy. Dále ještě zmiňovaná modrooká blondýna, taktéž modrooká zrzka. Vypadala jako porcelánová panenka…  Nejvíce se mi na pohled zamlouvala hnědovláska s blond melírem. Měla oči, které připomínaly studánku.

Pomalu jsme došly k lodi a hned nás začaly vítat. Připadala jsem si opravdu jako z jiného světa. Chovaly se k nám, jakobychom se znaly již od dětství a né pár vteřin…

Jen, co na palubě nastal klid, tak jsme dostaly pokyny. Všichni jsme si musely sednout a dostaly jakýsi scénář. Byl tam popis ostrova a nás – soutěžících i s fotografií. Připadalo mi to přehnané.

Jen, co jsem si vše přečetla, asi jako jediná, jsme dojeli k ostrovu. Už jen na pohled byl nádherný a dobře ukrytý. Všude byl les, takže jistě téměř neobydlený.

„Tak jo. Jděte rovně po cestě a najdete dům. V něm máte další pokyny a místnosti jsou už přidělené, ale to se dozvíte tam. Hodně štěstí!“ zahulákal muž z lodi, otočil ji a jel kamsi pryč…

 


Tak co. Jak se vám nová povídka líbí? Mám pokračovat? Předem děkuji za komentáře...


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vítej v reality show! - 1. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
33. Kačka
12.11.2011 [15:39]

jooo, dobrý pěkny Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon sice nechápu spojitost Edward a televize :D ale řekla bych, že možná šlo o nějakou sázku :)
Každopádně moc pěkný Emoticon

32.
Smazat | Upravit | 29.10.2011 [11:19]

Emoticon Emoticon

31. Mortel
14.10.2011 [17:57]

MortelTo se služkou alias letuškou mě dostalo!Píšeš snově už se těším s čím přijdeš příště... Emoticon

30. Elbaci
03.09.2011 [21:38]

Zlatíčko! Je to úžasné Emoticon
Hned jsu na další kapitolu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.09.2011 [21:31]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. Paes
01.09.2011 [18:52]

Paestak to je pecka Emoticon prej služka Emoticon Emoticon tak z toho jsem nemohla hned jdu na další, super Kikuško Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.08.2011 [12:03]

N1I1K1O1Lbomba bomba bomba Emoticon
to mluvení ze spaní mě dorazilo Emoticon
jen tak dál Emoticon

30.08.2011 [21:49]

PetraCullenhaha nemohla jsem! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Bella kývla Jessice! Emoticon Emoticon Emoticon a teď to má! Emoticon Emoticon pokračuuuj! Emoticon Emoticon Emoticon

30.08.2011 [10:22]

JoheeeCullenNo teda? Emoticon Kiko, ty válíš! Emoticon Vážně mě to zaujalo! Emoticon Takže se asi co nejdřív vrhnu na další kapču a vůbec to není proto, že nevim, co už dál napsat... Vůůůbec! Emoticon
PS: Doufám, že vyhraje Jess, ať je aspoň nějaká změna...
PPS: A ještě víc by mě dostalo, kdyby ten miliardář byl vážně starej, plešatej dědek! To bych pak to vítězství tý Jessice vážně přála! Emoticon Emoticon Emoticon

30.08.2011 [9:40]

NatyCullenKiko, povídky jsem si všimla už dřív, ale až teď jsem našla čas si ji přečíst. A musím říct, že mě to moc zaujalo. Připomíná mi to tu reality show, co dávali u nás, myslím, že se to jmenovalo Vem si mě! nebo tak nějak... Opravdu úžasný nápad, jsem zvědavá, kdo bude ten milionář, i když samozřejmě tuším Edíka. Emoticon
Máš to skvěle rozpracované a jak jsem viděla, díly přidáváš rychle, tak se jdu hned vrhnout na další. Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!