Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Věř na lásku - 19. kapitola

Sraz Ostrava!!! 29


Věř na lásku - 19. kapitola „Ach, už jsi vzhůru,“ ozvalo se za mnou a já sebou polekaně trhla. Hlas nepatřil Edwardovi, ale někomu jinému. Někomu, koho jsem si přála vidět, ale díky mému naivnímu chování jsem ho od sebe odehnala. Pomalu jsem se otočila a pohlédla do jejích zlatých očí. Usmála jsem se a pozorovala její kamennou tvář. Přešla ke sporáku, vypnula ho a natáhla se pro talíř. Nandala na něj jídlo, které se vařilo, a položila ho na stůl. Pokynula mi, abych se posadila a já tak učinila. Pohlédla jsem na ní a viděla, jak za nepropustnou maskou skrývá emoce, které nechtěla dávat najevo. V mém podezření mě utvrdilo i to, že zatínala čelist a ruce v pěst.
„Alice,“ vydechla jsem a usmála se na ni. Konečně jsem znovu spatřila její tvář. Konečně jsem znovu ucítila její nezaměnitelnou vůni. Byla tady.

Byl pátek, pozdní večer a já vešla do své nové koupelny. Pyžamo jsem si položila na skříňku pod umyvadlem a usmála se na sebe ve velkém zrcadle. Byla jsem spokojená. Po několika dlouhých nekonečných týdnech jsem se znovu cítila jako normální člověk. Svlékla jsem se, vlezla si do vany a pustila horkou vodu. Její hladinu zdobily bublinky a já se na ně usmála. Koupelnou se nesla jemná vůně růží a citrusu. Když byla vana dostatečně naplněná, vypnula jsem vodu a hlavu ponořila pod hladinu. Vnímala jsem jen tiché hučení v mých uších a vodu, kterou jsem měla úplně všude. Z mé nebezpečné zábavy mě probralo zaťukání na dveře. Rychle jsem hlavu vynořila, otřela si pěnu z tváře a podívala se ke dveřím.

„Ano?“ zeptala jsem se a do ruky vzala žínku, která ležela na konci vany.

„Promiň, že tě otravuji, ale potřebuji s něčím poradit,“ ozvalo se za dveřmi a já pobaveně zakroutila hlavou. Upír a potřebuje s něčím poradit?

„A s čím?“ optala jsem se ho a dveře se otevřely. Rychle jsem si rukama objala hrudník, i když přes pěnu nebylo nic vidět. Měl zavřené oči, dlaní si překrýval tvář a já se zasmála.

„Vím, že mám vlastní pokoj, ale zrcadlu se nedá věřit,“ omlouval se a ukázal na svoji hruď. Byl oblečený v tmavých kalhotách, světlé košili a na nohou měl obuté tmavé sportovní boty. Kolem ramen měl položený svetr a nejistě se usmíval.

„Kdybychom šli na schůzku a já bych přišel v tomhle, utekla bys?“ zeptal se a já se začala smát. Vypadal jako malý školák, který se chystá na první rande. Pokrčil rameny a já se ztišila.

„Vyměň boty a bude to dokonalé,“ řekla jsem nakonec a on se usmál. Odkryl si tvář a podíval se mi do očí. Nejistě jsem se usmála a dlaněmi pevněji objala svůj hrudník.

„Promiň, nechal jsem se unést,“ omlouval se a během vteřiny byl pryč. Zakroutila jsem hlavou, znovu se pohodlně uvelebila ve vaně a relaxovala. Trvalo nekonečně dlouho, než voda vychladla a já byla nucena toto kouzelné místo opustit. Vytáhla jsem špunt, nechala vodu odtéct a šla do obýváku. Oblečená jen v noční košilce jsem se posadila na pohovku, podívala se na obsáhlou sbírku DVD, která si sem přinesl Edward, a zvedla se. Vzala jsem do ruky nejstarší vydání Romea a Julie a strčila ho do přehrávače. Když film začal, děj mě pohltil a já nevnímala nic jiného než dva hlavní hrdiny, kteří se prali se životem a se svou láskou. Bojovali, snažili se, jenže nic nedopadá dobře.

Když film končil, plakala jsem. Skoro vždycky jsem se u tohoto příběhu rozplakala, ale dnes to byly jiné slzy. Slzy, které patřily jemu. Jeho slibům, jeho polibkům a jeho lásce. Když jsem četla titulky a hledala interpreta, který zpíval píseň, která mě naprosto ohromila, se ozvalo klapnutí dveří a já sebou polekaně trhla. Podívala jsem se na přicházejícího Edwarda a pousmála se. Jeho výraz byl nečitelný, ale když uviděl mé slzy, se starostí v očích na mě pohlédl a rychle se posadil vedle mě.

„Bell, co se stalo?“ zeptal se a já se jen zasmála.

„Tvůj otece mi pořád dělá starosti,“ přiznala jsem a zakroutila hlavou. On se rozhodl a já s tím už nic neudělám. Edward se nadechnul, že něco řekne, ale já ho zastavila. Nepotřebovala jsem slova útěchy, musela jsem se v tom vymáchat sama.

„Jak ti dopadla schůzka?“ zeptala jsem se ho, abych odehnala pozornost ode mě. Povedlo se. Zamračil se a rukama si prohrábl vlasy.

„Ty jsi asi jediný člověk, kterého neděsím,“ sdělil mi a já na něj zmateně pohlédla.

„Nevím proč, ale všichni se mě děsí. Jako kdybych jim chtěl ublížit. Já vím, jsem upír, ale i já nenávidím to, čím jsem. Nechtěl jsem to, ale osud měl v plánu něco jiného, než poklidný život, po kterém jsem toužil. Chtěl jsem rodinu, hodnou manželku, ale dostal jsem jen velkou dávku bolesti, trápení a zloby. Přehodnotil jsem všechny své sny a v tuto chvíli chci jen jedno. Dívku, která by mě milovala takového, jaký jsem,“ zašeptal a smutně se usmál. Položila jsem mu dlaň na paži a pohladila ho.

„Neboj, jednou takovou najdeš,“ slíbila jsem mu, ale sama jsem si nebyla jistá, zda se to stane. Edward se jen trpce zasmál a opřel si hlavu o pohovku.

„Začínám o tom pochybovat,“ přiznal a já ho donutila, aby se na mě podíval.

„Zítra spolu půjdeme ven. Má pršet, což je pro tebe ideální počasí. Pojedeme se někam podívat, budeme bojovat každý sám za sebe a nikdo z nás se domů nevrátí v takovém rozpoložení, v jakém jsme teď,“ nabídla jsem mu a sledovala jeho zlaté oči.

„Bello, já nechci bojovat. Chci dostat z hlavy tebe,“ vydechl a já kývla hlavou.

„Neboj, dostaneš,“ řekla jsem a zasmála se. Oba jsme věděli, že se to nikdy nepovede. Jednou se do mě zamiloval a tak už to bude napořád. Stejně jako jeho otec, i on bude milovat navždy. Každý jiným způsobem, ale pořád budou milovat. Zvedla jsem se, pohladila ho po tváři a odešla do pokoje.

„Dobrou,“ šeptla jsem a zavřela za sebou dveře. Lehla jsem si do postele, přikryla se a přemýšlela. Proč se to všechno muselo tak zvrtnout? Stála jsem o věčnou lásku s Calem, ale nepočítala jsem s tím, že bych mohla přimět jeho syna, aby mě miloval. Jsem jen obyčejná lidská dívka, která není ničím zajímavá, ale upíři to možná posuzují jinak. Zavřela jsem oči a nechal se vtáhnout do toho sladkého nevědomí.

Když jsem chvilku po druhé ráno otevřela oči. Vše bylo jinak. Neležela jsem na posteli, ale v náruči muže, který mi do ucha šeptal slova útěchy. Až když jsem se podívala do jeho vyděšených očí, jsem konečně pochopila, co se stalo. Znovu jsem plakala a křičela ze spaní. Znovu se v mých snech objevil on. Znovu mě k sobě lákal a já mu podlehla. Zavřela jsem oči, pevněji ho objala a plakala.

„Neplakej, Bell. Nestojí ti za to,“ utěšoval mě, ale já, stejně jako on, jsem věděla, že nemá pravdu. Zamilovala jsem se do něj, a i když nejsem upír, tato láska je věčná. Silná a odolná vůči všemu.

„Zapomeň na něj. Je to pryč,“ snažil se dál, ale já pořád plakala a třásla se. Jeho ruce mě pevně objímaly a já znovu okusila tu sladkou chuť upířího objetí. Držela jsem se ho jako klíště a nehodlala se pustit.

„Bello, měla bys spát,“ připomněl mi, ale já ho nepustila. Zasmál se, odhrnul přikrývku a spolu se mnou si lehl do vyhřáté postele. Políbil mě do vlasů, pohladil po tváři a povzdychl si.

„Děkuji,“ vydechla jsem a po dalším vzlyknutí usnula.

Když jsem se ráno probudila, venku bylo světlo. Moc světla. Přetočila jsem se na druhou stranu a podívala se na hodiny. Jedenáct, super. Protáhla jsem se, zhluboka se nadechla a ucítila vepřové maso a zeleninu. Usmála jsem se, opustila postel a vydala se ke kuchyni. Podívala jsem se na sporák, na kterém byly dva hrnce, ze kterých se kouřilo, a uslyšela, jak mi zakručelo v žaludku. Zasmála jsem se a rozhlédla se po pokoji, jestli neuvidím Edwarda. Nikde nebyl, což bylo divné. Pomalu jsem přešla k jeho pokoji a nakoukla dovnitř. Dveře na balkón byly otevřené, ale přes průsvitný závěs jsem viděla, že je prázdný. Vrátila jsem se do kuchyně a začala mít trochu strach. Co když se něco stalo? Co když je v nebezpečí?

„Ach, už jsi vzhůru,“ ozvalo se za mnou a já sebou polekaně trhla. Hlas nepatřil Edwardovi, ale někomu jinému. Někomu, koho jsem si přála vidět, ale díky mému naivnímu chování jsem ho od sebe odehnala. Pomalu jsem se otočila a pohlédla do jejích zlatých očí. Usmála jsem se a pozorovala její kamennou tvář. Přešla ke sporáku, vypnula ho a natáhla se pro talíř. Nandala na něj jídlo, které se vařilo, a položila ho na stůl. Pokynula mi, abych se posadila a já tak učinila. Pohlédla jsem na ní a viděla, jak za nepropustnou maskou skrývá emoce, které nechtěla dávat najevo. V mém podezření mě utvrdilo i to, že zatínala čelist a ruce v pěst.

„Alice,“ vydechla jsem a usmála se na ni. Konečně jsem znovu spatřila její tvář. Konečně jsem znovu ucítila její nezaměnitelnou vůni. Byla tady.

„Já… Moc se omlouvám,“ začala jsem a raději skončila, protože na mě rozzlobeně zasyčela.

„Co sis proboha myslela? Že kvůli tobě opustí rodinu? Že s tebou bude napořád? Bello, Esmé je matkou jeho dětí, není to tak lehké, jak sis myslela. Nezranila bys jen ji, ale i všechny ostatní. Ani nevíš, jak si mě zklamala,“ pronesla hlasem plným zloby a já se otřásla. Do mého těla narazila vlna nenávisti, která vycházela z jejích slov a mě po tváři stekla slza.

„Promiň,“ omlouvala jsem se znovu a zvedla se. Chtěla jsem jít do pokoje, ale její ledová ruka mě zastavila. Podívala se mi do očí a studovala můj výraz. Zatvářila se, jako kdyby našla to, co hledala a spokojeně se usmála.

„Chybí ti stejně, jako ty chybíš jemu. Nám všem,“ zašeptala a rozevřela náruč. Vklouzla jsem do ní a pocítila radost z toho, že je tu se mnou.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Věř na lásku - 19. kapitola :

 1 2   Další »
17. mmonik
23.07.2012 [8:42]

mmonikNo, to jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Těším se na další!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2012 [0:49]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2012 [0:48]

AliceRenesmeCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Basule
22.07.2012 [23:40]

BasuleTak stále doufám, že se zamiluje do Edwarda. Prosííím! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2012 [22:53]

hele, jen ať je Bella s Edwardem a všechno se v dobré obrátí prosííííííím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2012 [22:27]

kikuskaChudák Edward. Toho jediného dokážem ľutovať. Bellu nemám rada. Je bezcharakterná a sebecká. Emoticon Emoticon Emoticon

11. lelus
22.07.2012 [21:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2012 [21:36]

mima19974Krásne!! Ale najviac by sa mi páčilo,keby boli s Edwardom spolu.Ale je to na tebe. Už sa teším na ďalšiu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2012 [21:31]

nikaokBooože... Ed je taký milý a dobrý.. áách.. ale... ja stále chcem, aby bola Bella s Carlisleom... Emoticon Emoticon Emoticon keď... taký bol začiatok... síce je CAl ženatý, ale miluje Bellu večnou láskou a ona miluje jeho.. ja dúfam, že to všetko prekonajú a budú mať šťastný koniec tí dvaja... Emoticon
Alice... áách Alice... tak ma potešilo, čo povedala... Carlisleovi chýba.. a aj ostatným... to niečo musí znamenať... Emoticon
Inak úžasná kapitolka... Emoticon áách.. len.. dosť mi to sťažuješ, keď je Ed taký úžasný... dúfam, že aj on si nájde pravú lásku.. no nechám to všeeetko na teba.. vôbec si neviem predstaviť, ako to skončí.. Emoticon

22.07.2012 [21:15]

AfroditaAliceCullen Emoticon Já chci, aby se zamilovala do Edwarda!!! A kde vůbec je? Emoticon Emoticon Emoticon Začátek byl ale skvělý! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!