Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ve stínu sestry - Prolog

Stephenie Meyer


Ve stínu sestry - PrologRenesmé Cullenová, dokonalé dítě s úžasnou schopností. Carlie Cullenová, pravý opak svého dvojčete. Belle se jako člověku narodila poloupíří dvojčátka. Renesmé, jak ji známe z knih, všechny učarovala svojí mocí. Carlie byla stejně krásná jako její sestra, ale neměla v sobě tu zázračnou moc - omotat si každého okolo prstu. Neprojevila se u ní žádná zvláštní schopnost a nejspíš jako jediný poloupír zdědila po matce nešikovnost. Celý život žila ve stínu své dokonalé sestry. Ne snad, že by jí rodina projevovala méně lásky, ale Renesmé se svojí sestrou nijak dobře nevycházela. Už jako malé holčičky si dělaly naschvály a nijak se to nezlepšilo, když vyrostly. Ale co když se vše změní? Co když Carlie objeví schopnosti, o jakých se jí ani ve snu nezdálo? Co když se karta obrátí?

Carlie stála u kuchyňské linky a bezmyšlenkovitě míchala obsah misky. Právě si vařila večeři. Celé její rodině stačila k životu krev, dokonce i její sestra lidské jídlo odmítala. Carlie to nevadilo, měla ráda těstoviny a omáčky. Krev pro ni byla až na druhém místě.

„Ahoj Lie!“ zašvitořila ode dveří její sestra. Carlie se lekla a drcla loktem do skleničky se sójovou omáčkou. Ta se vydala rovnou k zemi. Její instinkty zareagovaly, ale prsty její sestry byly rychlejší a omáčka už stála na svém místě.

„Ty jsi tak nešikovná,“ zasmála se Nessie a přidal se k ní i Jacob. Jak Carlie nesnášela ta pravidla otisku. Jacob se bez Nessie choval naprosto normálně, ale když byl s ní, smál se jejím vtipům, vždy s ní souhlasil. Carlie na to byla alergická.

„Chytila bych to sama,“ zamumlala a opět začala míchat omáčku v misce.

„A jsi si jistá, Lie?“ zeptala se nevěřícně sestra. Carlie zaskřípala zuby.

„Ano, a už jsem ti víc než tisíckrát říkala, ať mi neříkáš Lie. Nesnáším to,“ procedila Carlie a přelila omáčku do hrnce, který postavila na sporák. Nessiin smích se rozlehl celým domem.

„Ale to já přece vím, Lie!“ zašvitořila a vyběhla do patra s Jacobem za zády.

Carlie stekla z oka slza. Rychle ji setřela. Nebude kvůli svojí hloupé sestře plakat. Tak, jako už tolikrát, snažila se odehnat chmurné myšlenky prací, i když jí při tom popadala spousta věcí na zem a hodně se jí toho nedařilo. Poslední kapka pro ni ovšem byla, když se omylem opřela o rukojeť kastrolu s omáčkou a celý bublající obsah se vylil na zem. Následovala hlasitá rána, jak kastrol spadl na zem do omáčky.

„Kruci!“ zakřičela Carlie, popadla vidličku a mrskla s ní proti zdi. Zapomněla na svoji sílu a vidlička zůstala zabodnutá v dřevěném obložení místnosti. To ji nezastavilo a mrskla stejným směrem i nůž. Čekala, že uslyší uspokojující zvuk, jak čepel protíná dřevo, ale nestalo se tak. Otočila se a hleděla do karamelových očí své matky.

„Co tady vyvádíš?“ zeptala se káravě Bella, která v ruce držela nůž. Carlie vzala hadr a klekla si na zem vedle té spouště.

„Nic,“ hlesla a začala ten nepořádek utírat.

„Myslím, že nic vypadá trochu jinak. Esmé nebude šťastná, až uvidí, co jsi provedla s obložením.“ Přestože Bellin hlas byl přísný, neubralo mu to nic na kráse.

„Zabij mě za to,“ šeptla ironicky Carlie a protočila oči.

„Co to povídáš?“ zeptala se trochu vyděšeně Bella. Carlie se zvedla na nohy.

„Já prostě nejsem ta dokonalá dcera! Jsem mnohem obyčejnější, mnohem míň úžasná! Nemám žádné skvělé schopnosti, jsem prostě jen obyčejná, nešikovná Carlie! Člověk by řekl, že už jste si na to za ty roky zvykli!“ rozkřičela se Carlie na matku a slzy se jí proudem valily po tvářích. Bella se jí dívala do zelených očí. Než se stal Edward upírem, jeho oči měly stejnou barvu. Slova její dcery se jí dotkla. Měla pocit, že obě vychovává stejně. Přešla ten malý prostor ke svojí dceři a objala ji.

„Ty jsi nikdy nebyla obyčejná, Carlie,“ zašeptala jí do vlasů. Carlie se ale z matčina sevření vymanila a vyběhla ven do lesa. Měla hlad a když její snaha připravit si jídlo nebyla úspěšná, musí jít lovit.

Bella zůstala stát v kuchyni a prosklenou stěnou se za dcerou dívala. Edward ji objal okolo pasu a položil si hlavu na její rameno.

„Mám o ni starost,“ řekla mu Bella.

„Já vím. Je jiná než Renesmé,“ souhlasil Edward. Renesmé zatím všechno sledovala zpoza rohu a na tváři se jí objevil úsměv. To ona byla ta dokonalá.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ve stínu sestry - Prolog:

 1 2 3 4   Další »
14.08.2011 [23:11]

JulieMay Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.08.2011 [10:43]

Annabell Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.08.2011 [11:59]

Danca11 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29. T.
06.08.2011 [12:53]

Je to fakt zajímavý, a povedený :] moc se těším na pokračování : ) Si dobrá.

04.08.2011 [20:25]

lelientunkaOpravdu velice zajímavé... a stejně tak krásné. Těším se na další!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.08.2011 [17:40]

WendysesSuper kapitola i povídka Emoticon

26. belacullen
04.08.2011 [16:15]

krásná kapitolka určitě se těším na další dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.08.2011 [13:58]

zuzka88Super, moc se těším. Snad přidáš brzy další díl Emoticon

24. Dannie
04.08.2011 [13:34]

Danniezuzka88: Jj psala jsem ji na ff, ale už to mám celé naplánované, takže to bude celé Emoticon

23. bellika
04.08.2011 [13:20]

krása jen tak dal

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!