Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vampire reality - 13. kapitola


Vampire reality - 13. kapitolaSim zjistí pravdu o Nathanovi. Pak si popovídá s Caiem o jeho chování.

 

„To není možné, to je?“ nevěděla jsem, zda vidím dobře. Noe jen kývla. To není možné, on přežil, její syn.

„Kdo to je, mami?“ ptal se ten malý. Myslím, že mu dala jméno Nathan. Jak mohl přežít? Vždyť umřel po porodu a Noemi jsme tak tak zachránili? Caius, určitě v tom má prsty!!!

„To je má přítelkyně, synku, jmenuje se Sim,“ vysvětlila mu Noe. Mile jsem se na něj usmála a došla k nim.

„Ahoj, já jsem Sim a ty jsi Nathan, že?“

„Ano, těší mě.“

„Mě taky, zlatíčko.“

Sedla jsem si k nim a podívala se na Noe. Vypadala zničeně a zároveň šťastně. Nate ji vlastně zachránil. Jinak by Jasper neodešel. Určitě to pro ni bylo tak těžké, jako pro mě. Ach, Carlisle…

 

Prudce jsem vstala, objala Noe, líbla ji do vlasů a odešla.

„Kam jdeš?“ ptala se mě.

„Musím pryč, nevím proč, ale nedokážu tu sedět. Užij si syna, dva roky jsi ho neviděla.“

„Pak přijď, musíme si promluvit.“

„Jo, já vím.“

 

 

Bloumala jsem chodbami, nevěděla jsem kam jít, Netušila jsem, jakým směrem se ubírám. Šla jsem, kam mě nohy vedly. Trvalo to několik minut, než jsem došla do jedné místnosti. Chvíli jsem si ji prohlížela, až jsem se utvrdila v tom, že je to bývalá ložnice Sulpicie. Pokoj ženy, která milovala Ara. Zhluboka jsem se nadechla. Nechci být jeho, nechci! Chci být buď Carlisleova, nebo mrtvá! Umřít nemůžu, Noe potřebuje pomoct. Ano, Noe potřebuje pomoc. Úplně jsem zapomněla na to, co se stalo předtím. Caius, ten parchant, on ji znásilnil! Bouchla jsem dveřmi a už jsem věděla kam jít! Do jeho pracovny. To se trošku přepočítal, blonďák jeden!

 

Prudce jsem otevřela dveře pracovny a vtrhla tam. Byl sám.

Skočila jsem na stůl a shodila ho ze židle, pak jsem seskočila dolů a vytáhla ho za krk nahoru a mrštila jím o zeď. Nečekal mé jednání, byl zaskočen. Vstal a upravil si oblečení.

„Co to do tebe vjelo?“ křikl na mě.

„Do mě? Já jsem naprosto v pořádku, spíš ty zasloužíš lekci slušného chování, hajzle!“ znovu jsem na něj zaútočila a urvala mu celou levou ruku, chtěl mě lapit pravou, ale já se mu vysmýkla a urvala mu i pravou.

„Proč to děláš? Máš nějaké komplexy, nebo co, ty jedna malá krávo!!!“ vrhl se na mě. Jelikož neměl ruce, vypadalo to komicky, od srdce jsem se mu zasmála.

„Vypadáš jak hadrová panenka, Caie,“ řekla jsem mu výsměšně. Jenže smích mě brzy přešel, do místnosti vešel Aro a Demetri. Sakra! Už si s Caiem nezahraju loutkové divadlo.

„Co se to tu děje?!“ houkl na nás Aro. Přeměřil si mě a popadl mě za ruku. Vyvlékla jsem se mu.

„Nikam s tebou nejdu, nikam!!!“ ječela jsem jak pominutá. Snažila jsem se vykličkovat jak zajíc a utéct mu. Snažila jsem se aspoň dalších pár minut oddálit svůj osud. Bylo snad na tom něco zbabělého?

 

„Ale půjdeš, ty moje ďáblice,“ pronesl klidným hlasem. Škubl mým ramenem a tím mě uzemnil. Nemohla jsem se hýbat. Podívala jsem se do jeho očí. V mých viděl strach, v jeho bylo pobavení a chtíč. Je to jasné, dopadnu stejně jak Noe. Vyhoupl si mě do náruče a odnášel do ložnice. Mohla jsem se bránit, vrčet, bít ho, ječet, ale nebylo mi to k ničemu. Nikdo mě tu nezachrání. A kam bych šla? Carlisle si myslí, že jsem děvka, Noe má syna a nebude riskovat jeho smrt. Nemám východiska, jediné, co mě čeká, je Arova postel, už navždy…

 

„Přesně tak, Sim, poddej se tomu. Nic jiného ti nezbývá.“

„To chceš dokola sledovat můj znechucený obličej, když se budeš do mě dělat?“

„Možná se ti to časem bude líbit.“ Hodil mě na postel. Nehýbala jsem se, byla jsem naprosto chladná. Čekala jsem, až si udělá dobře za pomoci mého těla, jeho vzdechy mi byly odporné, jeho pach mě nutil ke zvracení krve. Jeho doteky a polibky … A tohle vše je teprve začátek.

 

„Fajn, beru v potaz, že jsem ti teď nechutný, ale časem se to zlepší, věřím tomu,“ řekl, když se ze mě odvalil na druhou stranu postele. Přikryla jsem se aspoň pokrývkou.

„Nikdy s tebou nebudu sex prožívat tak vášnivě, šíleně a láskyplně jako s Carlislem,“ odvětila jsem mu. Napřáhl se a vrazil mi facku. Ať si mě bije, jak chce, nikdy se mu nevyrovná, v ničem. Sledovala jsem, jak se zvedá a jde pryč. Obmotala jsem kolem sebe deku a šla do své šatny. Vyházela jsem všechny barevné věci, které tu byly, takže všechno, kromě jedné věci, černých šatů, které jsem si na sebe oblékla, protože ty, co jsem měla na sobě, mi Aro zničil.

Rozhodla jsem se nosit jen černou barvu. Rozhodla jsem se pohřbít své srdce společně se svým starým já. Už žádná legrace, žádná láska, žádný soucit. Stane se ze mě někdo úplně jiný. Najednou jsem si uvědomila, že už nikdy neuvidím Carlislea. Nikdy neuvidím jeho tvář, jeho úsměv, jeho vlasy, které měl ráno vždy rozcuchané a v koupelně se snažil je učesat. Nikdy neuslyším jeho smích stejně jako smích Jazze, Rose, Emma, Edwarda a Belly. Už nikdy si nesednu na pohovku a nepřijde Carlisle, aby mě objal a pošeptal mi, že mě miluje. Už nikdy víc nebudu moct utěšovat Emma, že ho Rose bije, už nikdy víc s nimi nebudu …

 

Proč mi ho život postavil do cesty, když mi ho vzápětí vzal? Proč jsem se naučila milovat, když teď musím trpět? Proč jsem radši v tom kómatu neumřela, ale to by nešlo, museli by mě roztrhat a spálit. Sakra, neměla bych neustále myslet na smrt. Je tu Noe a malý Nathan, pro ně tu musím zůstat. Měla bych za ní zajít, potřebuje mě.

 

„Mohu?“ ptala jsem se jí.

„Jasně, malý zrovna usnul. Je úžasný, nechápu, jak jsem bez něj mohla žít.“

„Jednoduše, nevěděla jsi, jaké to je. Je lepší to vůbec nemít, než to ztratit a vyrovnávat se s tou ztrátou.“

„Jak to zvládáš?“ zeptala se starostlivě.

„V pohodě, Aro si užil. Spokojenost na obou stranách.“ Ironie nešla přeslechnout.

„Jsem hnusná, když jsem dala přednost synovi před svým manželem?“

 

Sedla jsem si vedle ní a silně ji objala.

„Ty jsi mu nedala přednost. Ty jsi vůbec neměla šanci výběru, takže nemluv hlouposti. Svého manžela jsi zachránila, vlastně jsi měla možnost výběru, buď ho necháš žít, nebo umřít. Chtěla jsi, aby Jazz žil a on žije, sice se trápí, ale žije a to je podstatné. A k tomu jsi zjistila, že tvůj syn přežil.“

„Já vím, svým způsobem jsem Caiovi vděčná, víš, jak to myslím?“

„Dokážu to pochopit.“

„Jak ses dokázala Carlisleovi podívat do očí a říct mu ty hnusné věci?“

„Nebudu lhát, šlo to lehce, ale nedělalo mi to radost. Ústa mluvila, mozek si vymýšlel veškeré hnusné věci, ale srdce bolelo a bolí.“

„V tomhle se shodneme, Sim.“

„My se přece shodneme skoro ve všem, ne?“ Malinko jsem se pousmála a ona taky.

 

Takhle jsme tam seděly celou věčnost a snažily se vylívat si naše zlomená srdce.

 

 


Komentáře by potěšily, holky. Tak neváhejte a komentujte :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vampire reality - 13. kapitola:

 1
31.12.2012 [1:27]

ElizabetVolturi Emoticon

14.06.2011 [16:03]

CatharineSarahAnn Emoticon bylo by zajímavý, kdyby se noemi a caius třeba usmířili Emoticon Emoticon jinak fajn a určitě budu číst dál Emoticon

4. Kačka
14.06.2011 [12:55]

úžasný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
doufám, že nakonec skončíte Happy endem :-D

3. Elisme7
06.06.2011 [20:14]

Emoticon Já se z těch holek slušně řečeno picnu. Vůbec, (a to myslím vážně!) ale vůbec si nedovedu představit, co je dostane z týhle zapeklitý situace... No, jednou mě napadlo, že si Jasper řekne o pomoc Marie a její armádě, ale nevím nevím Emoticon
Jinak to byla ale moc pěkná kapitolka. Perfect. Emoticon Emoticon Emoticon

06.06.2011 [20:01]

Danca11Opět skvělá kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Mám nápad - co takhle vykasrovat Ara a Caia Emoticon Emoticon Emoticon ?
Moc se těším na další kapitoly a doufám v happy end!

06.06.2011 [19:02]

BJaneVolturiJe to skvělé! Pořád doufám v dobrý konec, ale jistá si tím nejsem. Hapy end for us taky dopadl špatně, i když to vypadalo, že to skončí blbě... no, doufám, že budete brzy pokračovat, těším se Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!