Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Valčík za úplňku - 5. kapitola

bd upútavka


Valčík za úplňku - 5. kapitolaNevím co bych napsala... je tady 5. kapitola a já doufám, že se bude líbit :D Příjemné čtení přeje Crystal

Pohled nikoho:

Ručička na hodinách se nemilosrdně přehoupla na další minutu. Hodiny právě ukazovala přesně za pět minut půlnoc.
Bella velmi rychle otevřela oči. Oči černé jako noc, oči bez bělma…
„Bello?“ zeptal se opatrně Edward. Dívka ho ovšem nevnímala, zajímala ji úplně jiná věc.
„Jsi vzhůru?“ ptal se jí Edward starostlivě, ale ona mu neodpověděla. Jen se posadila na postel a pak vstala. I v takové tmě jaká byla šla rychle jistými kroky. Prošla celým pokojem a zastavila se u okna, ze kterého posléze
vyhlédla a hlavu natočila k nebi.
K nebi, na kterém nebylo moc mraků a v tomto městě to bylo neobvyklé.
Bylo tmavé a poseté miliony hvězd, ovšem nejjasnější na něm byl měsíc, pro dnešní noc to byl úplněk.


Na Bellině tváři se objevil zářivý usměv a na černých očích se odrážel měsíc.
„Není nádherný?“ zeptala se Bella a její zrak stále visel kdesi na nebi.
„Bello? Jsi v pořádku?“ řekl místo odpovědi.
„Mohla bych ho sledovat hodiny a hodiny…“ pokračovala.
„Koho?“ optal se a šel a ní, následně ji objal kolem pasu.
„Měsíc,“ odpověděla prostě.
„On mi zpívá…“ šeptala, Edward se na ni vyděšeně podíval, již pochopil, co se s ní děje.
Chytl ji rukama a za paže a donutil ji, aby mu pohlédla do očí. Ale Bella se vzpírala, chtěla jít ven, chtěla jít za měsícem.

„Bello, Bello! Poslouchejme, nepodej se tomu, Můžeš s tím bojovat. Já vím že tam někde jsi, ještě je naděje. Pak už bude pozdě. Prosím, snaž se,“ prosil ji, věděl, že by se transformaci dalo ještě zabránit, dalo by se ji uchránit před tím vším, co by jí přinesl nový život. Zabránit první a další už by nenastaly, ale to by Bella musela spolupracovat. To je pro ni, ale velmi těžké, téměř nemožné. V Bellině mysli probíhal boj mezi ní a monstrem, ale monstrum je vždy o něco silnější.

„Nech mě být!“ křikla na něj, tohle nebyla ona, tohle už je monstrum.
„Nech mě jít,“ šeptala a z oka černého jako noc ji utekla slza. Monstrum, které udělá cokoli, aby dostalo to co chce.
„Mě tu nezadržíš,“ řekla potuchu a sklopila pohled.
Edward nedokázal snést její chování i když věděl, že to nemluví ona. Pomalu povolil sevření.


„On mě volá, on chce abych šla za ním,“ zašeptala, když se opět dostala k oknu.
Bella lehce vyskočila na parapet.
„Omlouvám se, je mi to moc líto, omlouvám se, že jsem ti nedokázal pomoct.“ řekl a doufal, že ho Bella uslyší. V ten moment Bella vyskočila z okna.

Edward taktéž vyskočil a sledoval ji, nemohl ji dovolit, aby někomu vzala život.
Cestou ještě vytočil na mobilu číslo. Po pár sekundách dotyčný telefon zvedl.
„Co se děje Edwarde?“ zeptal se.
„Carlisle, máme problém. Stalo se to čeho jsme se obávali. Belle je pod mocí úplňku, nedokázal jsem tomu zabránit, do minuty by měla proběhnout transformace. Budu potřebovat pomoct,“ dořekl to a hovor ukončil. Rychle doběhl za Bellou, která už mezi tím byla hluboko v lese. Běžel po jejím pachu, byl pořád stejný i přeš to, že nepatřil stejné mysli.

Edward vyskočil na strom, bylo pro něj snazší sledovat jí z výšku. Bella běžela hlouběji do lesa. Najednou se zastavila a předklonila se, aby dosáhla rukama na zem.

Tohle byl začátek přeměny, která bude velmi rychlá.

První zmohutněly zadní končetiny, chvilku po nich přední. obličejová část lebky se protáhla a zviditelnily se špičáky, které se pak ještě zvětšily. Během vteřiny od špičky nosu, který se čím dál více podobal čumáku, začala Bella porůstat světle šedou – téměř bílou srstí, podle barvy se pozná stáří. Zároveň se srstí se prodloužily uši a narostl ocas. Pak bylo slyšet praskání látky, jak Bella ještě víc zmohutněla. Přeměna byla u konce – zrození nového dítěte noci, celé to trvalo pouhých deset sekund.

Tohle už nebyla Bella, tohle bylo monstrum, který by zabilo i svého nejlepšího přítele.
Chvíli jen tak stála na místě a hlasitě oddechovala, několikrát zamrkala obrovskýma černýma očima a vzhlédla k nebi – k úplňku. Bez pohybu takto stála několik sekund. Kdo ví co se tomu tvorovi honilo hlavou. Ještě jednou mrkla a pak se z jejího hrdla ozvalo hlasité vytí.

Když ustalo obrovský vlk se podíval na stranu a jeho obrovské černé oči se střetly jantarovýma, s očima upíra. Vlk zavrčel a popošel o pár kroků blíže, pak se ozvalo další zavrčení…

 

Myslím si, že kapitola stojí, alespoň za jeden delší komentář...

<< Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Valčík za úplňku - 5. kapitola:

 1
1. katka
14.02.2013 [20:03]

Emoticon jak tohle dokazes vymyslet ? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!