Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Valčík za úplňku - 3. kapitola

kellan-izrael6


Valčík za úplňku - 3. kapitolaPo dnešní navštěvě cineStaru jsem se donutila dopsat 3. kapitolu Valčíku... Doufám, že mé vsnažení oceníte a přidáte komentáře. Příjemné čtení přeje Crystal


Carlisle tvrdil, že jsem se hojila velmi rychle a všechny testy dopadly velmi dobře.
Byla jsem z toho nadšená a to nejen já, Edward se k mé radosti ochotně připojil.
Vlastně všichni byli šťastní, až na Alici, ta byla pořád nesvá, neviděla mou budoucnost. Neviděla budoucnost nikoho v mé přítomnosti.

 
Dnes jsem byla milostivá a nechala Edwarda řídit můj náklaďáček, nechala jsem ho odvést mě domů.  Edward
zaparkoval před domem, už byla tma. Vystoupila jsem a zabouchla za sebou dveře.
„Budu čekat nahoře.“ zavolal, když jsem se ohlédla k autu, už v něm neseděl.
Jen jsem se usmála a pomalu, rozvážně, snažíc se neupadnout jsem šla směrem k domu.

Vyšla jsem na verandu, zatáhla za kliku a vešla.
„Ahoj Charlie, už jsem tady.“ zavolala jsem a sundala jsem si bundu, pak ji pověsila na věšák.
„Ahoj Bells!“ zavolal a pomalu vyšel z kuchyně v zástěře, kterou měl celou ušpiněnou, tipovala bych to na boloňskou
omáčku podle zápachu a taky podle špagety, která tam byla přilepená a vypadala, že brzy spadne.
„Proč jsi  na mě nepočkal?“ zeptala jsem se a snažila se nesmát jeho zjevu.
„No… ehm, chtěl jsem ti udělat radost.“ řekl nakonec a podrbal se špinavou rukou na hlavě.

 
Rychlejším tempem jsem šla do kuchyně, zjistit jestli ještě stojí a zachránit večeře.
Kuchyně dopadla lépe než jsem čekala, což se nedalo říct o jídle… nebo o Charliem.
Vyndala jsem z vařící vody hroudu těstovin a rozpůlila na dva talíře, pak zalila něčím, co by se při troše představivosti dalo nazvat omáčka. Talíře jsem nachystala na stůl a sedla si na své místo. Chopila jsem se lžíce a vidličky a snažila se rozpitvat chuchvalec.

Po nekonečných minutách jsem to divné cosi nasoukala do sebe a šla si lehnout do svého pokoje. Rychle jsem vyšlapala schody vešla do pokoje a pak si lehla vedle mého osobního anděla, který mě políbil do vlasů. Pohlédla jsem mu do očí, byl zamyšlený… nevěděla jsem proč.
„Nejsi unavená?“ zeptala se najednou.
„Vůbec, spala jsem víc jak dvacet čtyři hodin.“ řekla jsem a při tom soustavně vrtěla hlavou.
„Za pár minut bude půlnoc, měla bys spát.“ řekl a hleděl ven z okna. Podávala jsem se stejným směrem, mezi mraky byl vidět úplně. Byl krásný, dokonalý.  Po chvilce jsem se vzpamatovala a uvelebila se v Edwardově náručí. On mě pak bleskurychle zabalil do deky, abych mu neumrzla.
„Dobrou noc.“ řekl jsem a ještě se natáhla k jeho obličeji a něžně ho políbila.
„Tobě taky lásko.“ řekl sladce a pohladil mě po vlasech.

 
Zavřela jsem oči a snažila se usnout, to ovšem nebylo tak snadné, když vedle sebe máte osobu, kterou milujete
nadevše. Po pár minutách předstíraného spánku jsem ucítila, jak si Edward šťastně oddychl. Znělo to jako by se mu
od něčeho ulevilo, ale já nevěděla od čeho.
Oči jsem nechala dál zavřené a po chvíli jsem se ocitla ve světě snů.

 
Byla jsem někde v lese, nevím jak jsem se dostala na takové místo. Byla jsem oblečená do tílka a tepláků. Byla mi zima a
byla jsem bosa. Šla jsem dál a dál. Po chvíli jsem za sebou dopadat těžké tlapy.
‚Jacob, někde tu pobíhá.‘ pomyslela jsem si okamžitě, ale neotočila jsem se.
Pokračovala jsem ve své cestě bez cíle. Šlo mi jen o to jít dál a dál. Na chvilku jsem se podívala k nebi. Skrz mraky prosvítal měsíc, byl úplněk. Krásně mi svítil na cestu.
Z dálky jsem uslyšela vytí vlka, to asi Sam svolával smečku, nebo možná to byl obyčejný vlk, nebo pes… co já vím.
Udělala jsem ještě několik kroků, když jsem za sebou uslyšela mohutné vrčení – to už nebyl Jacob. Pomalu jsem se otočila a nasucho polkla.
Přede mnou stálo obrovské šedo-černé monstrum. Jeho pysky odkrývaly dlouhé špičáky a mě došlo že bych se měla začít bát. A tak se i stala, po chvíli jsem už ležela v bolesti na zemi a zvíře nikde.

„Ááááá!“ probudila jsem se s křikem. Čelo jsem měla studené od potu a můj tep dosahoval maxima.
„To je dobré, už je to v pořádku. Byl to jenom zlý sen.“ konejšil mě Edward a přivinul si mě k hrudi a kolébal jako malé dítě.
„Uklidni se Bello, nikdo ti neublíží.“ řekl medovým hlasem a políbil na čelo.
„Už jsem klidná…“ řekla jsem přiškrceným hlasem a zhluboka dýchala.
„Bello, celá se třepeš. Jsi v pořádku?“ ptal se starostlivě a já jen kývla a opět si ustlala v jeho náručí.
„Spi zlatíčko, jen spi. Je to dobré…“ řekl potichu a začal broukat mou ukolébavku.

 
***

Ten sen jsem za poslední měsíc měla třikrát, od prvního je to přesně dvacet sedm dní a já doufám, že ho již nikdy v životě mít nebudu.

Líbil se ti díl? Napiš svůj názor... :D

<< Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Valčík za úplňku - 3. kapitola:

 1
1. katka
14.02.2013 [19:48]

proc mu nerekla co se jí zdalo ? Emoticon jinak super kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!