Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Valčík za úplňku - 20. kapitola

cccbc


Valčík za úplňku - 20. kapitolaDalší je zde, bohužel vám musím oznámit, že už to je jeden z posledních dílů.

Už je to dlouho, co žiji s její bývalou rodinou. Mnoho dní uplynulo od doby, co jsem naposledy promluvila. Dlouho, co jsem se naposledy pokusila utéct, nikdy se mi to nepodařilo a vždy jsem skončila opět zde. Nemělo to cenu. Oni ji měli příliš rádi na to, aby mě nechali utéct.

 

Někdy se sama sebe ptám, proč se takto chovám, proč jednoduše nevstanu, neřeknu, že si na vše vzpomínám a neskočím Edwardovi kolem krku. Odpověď je velmi prostá… Nechci si přivlastnit něco, není a nikdy nebylo moje. Protože tohle všechno je její, její rodina, její přátele a její Edward. Dosáhla toho ona. Nemůžu mít něco, co není moje. Ani bych nemohla… Oni mají rádi jí, ne mě. Ona byla jiná než já, byla lepší a já bych si nezasloužila

žít její život. Já jsem zrůda, zabíjela jsem lidi… Zničila jsem tolik lidských životů, měla bych trpět do konce své existence. Nic lepšího si nezasloužím. Nestojím za něco lepšího.

 

Už je to tak dlouho a oni za mnou stále chodí, říkají mi, že mě mají rádi. Vyprávějí mi o její minulosti. Stále doufají, že bych s mohla vzpomenout a žít jako normální člověk… s nimi. Ale já si nedokážu hrát na něco, co nejsem. Vždy jsem si přála mít rodinu a přítele, vždy jsem věděla, že nic podobného nikdy mít nebudu a stále to tak cítím.

 

Seděla jsem v koutku místnosti a měla pevně stiská víčka. Snažila jsem se uniknout kruté realitě, ale marně, ona mě vždy dostihne. Snažila jsem se uniknout do ideálního světa, který patřil jen mě. Svět, ve kterým jsem byla člověkem, svět, kde jsem byla tou starou Bellou.

Ale přítomnost mě vždy stáhne zpět a nejde tomu zabránit.

 

Někdy, hlavně v posledních pár dnech, si kladu otázku, jestli chci skutečně zahodit vše co prožila. Zahodit šanci mít vše, mít dokonalý život, který ale není můj. Sice mám vzpomínky osoby, která ho žila, ale pak se změnila a už to nebyla ona. Jestli chci zahodit její lásku. Já vím, že ona je hluboko ve mně, ale chci ji pustit ven?  Říká se, že se mám řídit srdcem, poslechnout ho, udělat to, co podkládá za správné… Ale, co mám dělat, když mu nerozumím. Jedna má polovina, by ten život žila tak ráda, ta polovina, která ho tehdy opravdu žila… Ale ta druhá chce utéct a zapomenout. Ta polovina, která nedokáže unést, že je opustila…

 

Cítím se, jako bych balancovala na ostří nože. Zatím se držím, ale je jisté, že jednou budu muset spadnout, zaleží jen na tom, na kterou to bude stranu. Já nechci spadnout.

Chci se udržet přesně tam, kde jsem, nechtěla jsem se pohnout ani o kousek, ale balancovat do konce svého života je nemožné. Jednou se budu muset rozhodnout.

 

„Ani netušíš, jak je pro mě těžké, že ti nedokáži číst v mysli. Je to tak frustrující,“ uslyšela jsem Edwardův hlas. Letmo jsem zvedla hlavu, seděl vedle mě a pak jsem ji opět sklopila.

Nedokázala jsem se dívat na jeho bolest, na bolest celé jeho rodiny. Mým chováním jsem je ničila, už nevěděli, co se mnou mají dělat. Nekomunikovala jsem s nimi, nedávala jsem najevo své emoce. Jediný, kdo opravdu věděl, jak se cítím byl Jasper. Cítil ve mně tu beznaděj, bezradnost… Proto za mnou moc často nechodil a já se mu nedivím. Já sama měla problém se s tím vyrovnat a navíc jsem tím nechtěla zatěžovat další osobu.

 

„Co mám udělat pro to, abys se mnou mluvila?“ zeptal se po pár vteřinách a ani já sama na jeho otázku neznala odpověď.

„Co mám udělat, aby ses usmála?“ zeptal se opět, ale tentokrát já znala odpověď, ale splnit to bylo nemožné. Mou lidskost mi nikdo nevrátí, protože je nenávratně pryč. Nikdy nebudu člověkem a po těch letech je načase, abych už to přijala… přestala doufat, že bych to dokázala změnit.

„Miluji tě,“ zašeptal Edward tiše a já slyšela jen kroky které mířily pryč. Kéž bych mohla odpovědět to samé.

 

Stále doufáte v Happy end??

<< Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Valčík za úplňku - 20. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!