Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Valčík za úplňku - 11. kapitola

Renesmé Carlie Cullen


Valčík za úplňku - 11. kapitolaDalší kapitola!! nevím, co bych tu ještě napsala, stejně perex nikdo nečte XD. Snad jen, přeji příjemné čtení? Crystal :D

Pohled nikoho:

 

Tik, tak… Tik, tak.

Čas se krátí, nejde zastavit, s nesmiřitelnou rychlostí běží dál a nikdy se nezastaví.

Dívka stojí na okraji lesa a snaží se soustředit. Už jen pár sekund a netvor budu chtít získat převahu nad její myslí, ale ona mu to nechce dovolit. Ale ona neví, jestli je dost silná, není, ale neví to. I přeš to se o to chce pokusit, snažit se nepustit toho netvora ven. Nedovolit mu ovládnout jí, ale není dost silná.

Tik, tak. Tik, tak. Čas utíká tak rychle. Pět, čtyři, tři, dva, jedna. Ručička hodin na stěně se nemilosrdně přehoupla na číslo jedenáct. Je to tady, dívce se to nepodaří zastavit, už je za pět dvanáct.

 

Dívka s zhluboka nadechla a vzhlédla k měsíci. Ona se snažila, bojovala.

Uvnitř sebe vedla krutý boj. Ona proti netvorovi. Ona je silná, ale netvor je silnější.

Jak dlouho bude ona ta slabší? Nikdo neví. Boj trval pár vteřin, dívka prohrála.

Netvor je tady. Dívka se opět podívala k měsíci nyní již černýma očima.

Po její tváři se roztáhl samolibý úsměv, který odhalil její zářivě bíle zuby.

Dívka se tiše zasmála a nadechla se. Její úsměv se ještě protáhl a tiše vešla do lesa.

Šla hlouběji a hlouběji, pak se opět nadechla a zastavila se. Nastala rychlá proměna.

 

Zvíře bylo chvíli klidné, ovšem jen do doby kdy nasálo čerstvý horský vzduch.

Netvor se podíval k měsíci a hlasitě zavil. Další člověk umře.

Ještě chvíli koukal na měsíc, za chvilku však sklonil hlavu a nastražil uši.

Rychlostí blesku, rychleji než upír, se zvíře rozběhlo za velmi povědomím  zvukem, zvukem městečka a lidí. Rychle seběhlo svahy a zastavilo se pár metrů před okrajem lesa.

Lehce přivřelo obě oči a pak rychlým tempem vyrazilo k městu.

Kdo by jen řekl, že v těchto nočních hodinách je venku tolik lidí?

Tentokrát padl za oběť mladý pár, potkal je strašný osud, alespoň mohou být spolu…

 

Pohled Belly:

 

Cítila jsem, že se probouzím. Avšak oči jsem nechala zavřené, protože kdybych je otevřela, uviděla bych to, co jsem viděla už tolikrát. Nadechla jsem, ve vzduchu jsem opět cítila vůni čerstvé krve. Už mi z ní nebývalo špatně. Bylo to moje jídlo a tak jsem to taky brala.

Samozřejmě mi bylo líto těch lidí, kteří umírají kvůli mně. Ale já se snažím, ale já to nedokážu. Jediná věc, která se mi povedla, ve které jsem pokročila je ta, že si pamatuji, co jsem udělala. Ale ovládnout se nedokážu.

 

Ač velmi nerada jsem otevřela oči, jen co jsem zahlédla své ruce bylo mi do breku. Byla jsem ze sebe zkalmaná. Opět jsem nebyla dost silná, nedokázala jsem se ovládnout. To monstrum ve mně zabilo další. Byla jsem sama na sebe naštvaná, vlastně to jsem už poslední rok. Byla jsem ze sebe znechucená. Ale to naštvání převažovalo, protože to nebylo jen kvůli zabíjení, bylo to kvůli tomu, že jsem opustila svou lásku, světlo svého ubohého života.

On mi chybí, oni mi chybí. „Je to dobře, musela jsi to udělat,“ přemlouvala jsem se v duchu.

Slzy jsem neudržela a viděla jak na zem dopadlo několik krvavých kapek.

Bylo mi ze mě na zvracení.

 

Snažila jsem se vzchopit a pomalu odešla do koupelny, kde jsem se snažila smýt to co na prozrazovalo, že já jsem ten vrah. Ale lidská krev se smývá špatně.

 

Je mi z toho špatně!

 

Pohled nikoho:

 

NALEZENY DALŠÍ OBĚTI ZABIJÁCKÉHO ZVÍŘETE!

Dnes v ranních hodinách byla nalezena další těla. Podle tiskové mluvčí městské policie, se těla našla ve velmi zuboženém stavu. Nemohla být provedena identifikace těl, kosti byly rozdrceny. Zuby taktéž, nebylo možné těla identifikovat ani podle zubařských záznamů.

Na zvíře je vypsaná odměna 10 000 dolarů…

 

Toto psali v novinách dnes a podobné články se na titulní strany novin tiskly měsíc co měsíc a zvíře nikdy nikdo nespatřil. Nacházely se pouze těla, nikdo nepodezříval mladou dívku, i když vraždy propukly po jejím příjezdu. Co by taky slabá dívka zmohla? Jak by jim rozdrtila kosti? Ona by to přeci nedokázala, ale to by musela být člověk.

 

A tak dál ubíhaly hodiny, ze kterých se stávaly dny, týdny a měsíce a vražd stále přibývalo.

 

Líbilo? Napiš komentář!!

<< Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Valčík za úplňku - 11. kapitola:

 1
1. katka
14.02.2013 [20:56]

Belo PŘEMOŽ TO ! PŘEMOŽ TO ! PŘEMOŽ TO ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!