Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit nového dne, díl 10

the host stills


Úsvit nového dne, díl 10Tak jsem vložila další dílek, doufám že se vám bude líbit. Samantha se jde podívat ke Cullenovým domů. Pište koemntíky. Děkluju.

10

Edward

 

Seděl jsem se Samanthou v parku a vysvětloval jsem jí, proč jsme chtěli zaútočit na… Joshe. Nevěděl jsem, jak jí to vysvětlit, aniž bych se naštval. Tohle odložíme na později. A věděl jsem, že nějaké později bude. Musí. „Vysvětlím ti to jindy,“ řekl jsem jí.

Najednou jsem uslyšel Aliciny myšlenky. Přišla sem.

Ohlédl jsem se. Samantha taky.

Promiň Edwarde, ale takhle mám větší jistotu,zakřenila se a zamávala nám.

„Co tu dělá?“ zeptala se Samantha.

„Přišla mě sem zkontrolovat, nevěří mi,“ zavrtěl jsem hlavou.

On ti občasnej dohled neuškodí, ušklíbla se Alice.

Vzdychl jsem.

„Jak jsi vlastně věděl, že jsem v nebezpečí?“ zeptala se Samantha.

„Alice má určitou schopnost. Vidí budoucnost. Ale není to jasné. Vždycky stačí, aby někdo změnil třeba jen malé rozhodnutí a všechno je jinak.“ Proč bych jí lhal.

„To je zvláštní…“ Vidí budoucnost? Zajímavý…

„Není jediná. Občas se najde někdo našeho druhu, kdo má také schopnost. Já třeba čtu myšlenky. Jasper umí manipuloval s emocemi. Je to individuální…“

Vyděšeně na mě zírala. Co jsem řekl špatně? „Cože?!! Ty čteš myšlenky? Jako – jako i mě??“ vypadlo z ní.

Zasmál jsem se. . „Ano. Ale tobě je nemůžu číst pořád. Někdy jako bys žádné neměla. Prostě občas  je slyším, občas  ne,“ řekl jsem zadumaně. Pořád bych chtěl vědět, čím to je…

„Aha.“ Doufám, že neslyší když myslím na něj… přála si. „Kdo je Jasper?“ zeptala se nakonec.

„Můj bratr.“

Měl bys nám jí představit. Rosalie umírá touhou vidět ji. Ne, Edwarde, myslím to vážně. Chci dostat šanci omluvit se jí za to, jak jsem na ní vrčela. Prosíím!!!

„Alice má pravdu,“ řekl jsem nakonec. „Myslím, že je načase, abych ti představil ostatní z mé rodiny.“

Děkuju, děkuju, DĚKUJUUU!!! křičela na mě v duchu Alice a kdyby nebyla mezi lidmi, vyskočila by radostí.

„Ehm, cože? Ostatním?“ Dělá si sradnu? Oni jsou taky… jiný. Co kdyby…-

„Neboj,“ utěšoval jsem ji. „Oni ti neublíží. Nemají důvod. Navíc – musí si opravit první dojem,“ mrkl jsem na ni.

„Dobře,“ kývla.

Alice k nám nadšeně přihopsala. Samantha si jí nevšimla.

„Ahoj,“ řekla nadšeně moje drahá sestra, čímž Samanthu vyděsila. „Jejda, promiň,“ zatvářila se provinile. „Nechtěla jsem tě vystrašit…“

Šlehl jsem po ní pohledem. Usmála se na mě.

„Edwarde, víš cos mi slíbil?“

Zmateně jsem se zapřemýšlel.

„Jasper,“ napověděla. V myšlenkách se jí uhnízdil smutek.

„To s tebou pořád nemluví, jo?“

Zavrčela.

„Uklidni se, promluvím s ním,“ ujistil jsem ji. „Samantho, jsi připravená?“ podíval jsem se na ni.

Tvářila se trošku nedůvěřivě.

„Neboj,“ zasmál jsem se a vstal jsem. „K nám domů je to kousek, jestli si to chceš odbýt co nejdřív, máš příležitost,“ mrkl jsem na ni.

Chvíli přemýšlela. „Zavolám domů,“ řekla nakonec, vzala telefon a domluvila se s mamkou. „Fajn.“

„Tak můžeme. Alice, asi bys měla připravit ostatní. Přijdeme asi za 15 minut.“

Ty nepoběžíš? zvedla obočí.

„Myslíš, že jí chci vystrašit ještě víc?“

„Jasně, tak já jdu,“ vytratila se k lesu.

Samantha se zhluboka nadechla a vyrazila se mnou po cestě k nám domů.

Došli jsme k domu.

„Teda… Je to… krásný,“ řekla obdivně Samantha.

„Jo, to by nikdo od upírů nečekal,  co?“ zasmál jsem se.

Začervenala se.

„Tak pojď,“ vyšel jsem první ke dveřím. Doma na nás všichni čekali. Dokonce i Rosalie.

Alice stála vzadu a smutně koukala na Jaspera. Ten taky neměl zrovna nejšťastnější výraz.

Vzdychl jsem. To se nemohli udobřit sami?

Potom jsem očima přelétl místnost a všechny jsem představil.

 

***

Samantha

 

Vešli jsme s Edwardem do domu. Bylo tam šest lidí. Všichni byli v pátek tam v lese.

Edward vzdychl s pohledem upřeným na Alici. Potom se podíval na mě.

„Tohle je Carlisle a Esmé,“ ukázal na dvojici před námi.

Carlisle byl krásný blonďák se sympatickým úsměvem na tváři a Esmé byla moc hezká brunetka.

„Tohle jsou Rosalie a Emmett,“ pokračoval Edward.

Emmett se na mě usmál a rukou mi mávnul na pozdrav. Rosalie nevypadala tak příjemně, ale také se usmála. I když to vypadalo, že se usmívá spíš z povinnosti.

„A támhle je Jasper,“ kývnul hlavou k poslednímu členu rodiny, kterého jsem neznala.

Jasper měl delší blonďaté vlasy. Tvářil se trochu obezřetně, ale usmál se. Najednou se kolem mě rozprostřela vlna klidu.

Alice přišla k nám, zoufale se podívala na Edwarda a vzala mě za ruku.

Chtěla jsem ucuknout, ale nakonec jsem to neudělala.

„Já tady Samantě ukážu dům, jo?“

Edward kývl a vydal se za Jasperem.

„Tady je obývák a támhle kuchyň. Nahoře máme pokoje, chceš se tam podívat?“ říkala nadšeně.

„Alice, ona se k nám nestěhuje,“ zasmál se Emmett.

Vyplázla na něj jazyk a odtáhla mě k pohovce. Sedla si tam se mnou a začala povídat o všem. Nebyla k zastavení.

Po nějaké době se vedle nás objevil Edward. „Ehm, Alice…“ odkašlal si. „Musí domů…“

Alice se zatvářila smutně. „Tak jo. Ale zase někdy přijď,“ otočila se na mě.

„Dobře, pokusim se,“ slíbila jsem jí. Byla taak milá. A ostatní taky.

Všichni se se mnou rozloučili, vyslovili stejné přání a potom mě Edward vytáhl ven.

Doprovodil mě až domů.

„Tak se zítra uvidíme ve škole,“ usmál se na mě.

„Jo, to asi jo,“ zasmála jsem se.

Zvedl ruku a pohladil mě po tváři. Jako my mnou projel elektrický proud. Chytla jsem mu tu ruku a přidržela jsem si ji na tváři déle.

Usmál se úchvatným úsměvem. „Ahoj,“ řekl a byl pryč.

Povzdychla jsem si a vešla jsem do našeho baráku.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit nového dne, díl 10:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!