Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíri vs. Morské panny 1. kapitola

Úžasný obrázek Jacoba blacka


Ahojte. :D Dúfam, že sa vám bude páčiť táto storie. :D Bella tu má dve najlepšie kamarátky, ktoré sú (spolu s Bellou) morské panny. Napadlo mi to, keď som pozerala H2O stačí pridať vodu. :D :D Pomyslela som si, že by bolo super, keby bola Bella morská panna a tak som napísala toto. Prajem príjemné čítanie a, prosím, komentujte. :D :D

1. kapitola

 

Vošli sme do jedálne a začali sme sa obzerať po nejakom stole, ktorý je čo najďalej od všetkých týchto ľudí. Všetci na nás pozerali a nemohli od nás odtrhnúť zrak. Už sme si na to zvykli, ale stále mi to nie je príjemné.

Konečne sme našli vhodný stôl. Bol úplne v kúte miestnosti. Bol dokonalý. Jediná nevýhoda bola, že hneď pri druhom stole od toho našeho sedeli... Kto tam sedí? Nie sú to ľudia. (Ako morské panny dokážeme rozoznať silné pachy.) Cindy sa na mňa pozrela. Myslí si to čo ja. Vtom mi to došlo. Boli to upíri. Prečo upíri chodia do školy. Sadli sme si chrbtom k nim. Neviem, či to bol ten najlepší nápad, ale asi by nevyleteli, keď nás sledujú toľké oči. Už na nás prestali civieť a začali si o nás šuškať. Možno som blázon, ale je to oveľa príjemnejšie, ako keď na nás civia.

Nezjedli sme toho veľa, ale chceli sme to už mať za sebou, a tak sme sa postavili, že odídeme. Odložili sme podnosy a prešli okolo stola upírov. Venovala som im jeden pohľad, no nemala som to robiť. Všimla som si, že jeden z nich sa len tak-tak udrží na stoličke. Mala som sto chutí od tiaľ utiecť.

Odvrátila som zrak a nebadatelne som zrýchrila krok. Ani som sa nenazdala a boli sme všetky tri vonku. Chcela som im povedať čo som videla, ale nemohla som, lebo som vedela, že by nás mohli počuť a tak som bola ticho. Keď sme boli v dostatočnej vzdialenosti rozhodla som sa začať, ale Rocky ma predbehla.

„Videli ste to. Henten sa nemohol udržať na stoličke." Nezvládla som to a zasmiala som sa. Niekedy mám pocit, že mi dokážu čítať myšlienky. Chvíľku nám trvalo, kým sme sa dostali na biolológiu, ale zvládli sme to. Vošli sme a boli tri voľné miesta. Bohužial, sme sa museli rozdeliť. A, samozrejme, sa tie dve proti mne spikli a nechali mi voľné miesto vedľa toho upíra, čo sa nemohol udržať na stoličke. Skôr ako som si sadla, som si ho poriadne premerala. Vyzeral, že exploduje, ale inak bol veľmi pekný. Teda, všetci upíri sú pekní, ale tento mal v sebe niečo... A tu som skončila. Nevedela som dokončiť vetu. Sadla som si čo najďalej od neho a on urobil to isté. Chcela som cítiť jeho vôňu, ale keď budem cítiť ja jeho, to znamená, že on ucíti tú moju ešte lepšie a to by nedopadlo dobre. Morské panny lákajú upírov viac ako normálni ľudia. Celú hodinu bol strnutý a hneď ako zazvonilo, vyletel zo stoličky a mňa oslovil nejaký chalan.

Ahoj. Ja som Mike. Čo si Cullenovi vyviedla?" Nechcela som sa s ním baviť, a tak som mu neodpovedala ani na pozdrav, a išla som za Cindy a Rocky. Vypadal nahnevane, ale je to tak lepšie.

Zbytok vyučovania ubehol hrozne rýchlo. Ani som tomu nemohla uveriť a už som sedela vo svojom starom novom aute a išla domov. Kúpil mi ho môj otec Charlie. Som rada, že so mnou môžu bývať aj moje kamošky. Je to tak pre mňa ľahšie.

Konečne domov. Už som myslela, že to tam nevydržím. Nejaká Jessica sa so mno stále chcela rozprávať, ale keď som ani len nehmkla a neprikívla, hneď ju to omrzelo," povedala Cindy a ja som sa usmiala.

„Ja sedím vedľa Angely. Zdala sa milá," povedala Rocky.

Keď chceš, ja si s tebou vymením Jessicu za toho upíra," povedala som.

Myslím, že to s ňou nejako vydržím, Bella," povedala a snažila sa dať trpitelský výraz, ale nedarilo sa jej to. Nemohla som im povedať, že sa mi páči. Rocky síce chodila so Spikom, čo je upír, ale nedopadlo to najlepšie a ony by ma od toho určite odhovorili. Spike nie je taký upír ako oni. Spike je iný druh upíra. Spáli sa na slnku, spáli ho kríž, kolík do srdca alebo odťatie hlavy a je po ňom. Spike a Rocky spolu chodili, ale hrozne sa pohádali a sme tu. Pre toto sme odišli.

Vtom som si všimla upírov. Počuli všetko čo sme hovorili. Pozrela som sa na Cindy a Rocky, či si uvedomili čo sa stalo a ony pochopili. Naštartovala som a odišla. Pozrela som sa na upírov a vypadali prekvapení. Možno do teraz nevedeli, že to vieme.

„Dnes je spln," povedala som smutne. Na vysvetlenie. Keď uvidíme mesiac v splne, prestaneme sa ovládať. Ráno si na nič nepamätáme. Je to niečo ako u vlkolakov.

Áno. A žiadne oblaky," povedala rozčúlene Rocky.

Musíme sa pripraviť," povedala Cindy.

Ako keby to nebolo jedno, aj tak nás dostane," povedala Rocky.

Prišli sme do domu, zobrali sme kartón a išli sme do našej izby. Nie je to bohvieaká izba a nie je ani veľká, ale nám stačí. Je tam jedno okno. Chceli sme ho zavrieť, ale je tu hrozné horko, a tak sme ho nechali otvorené, aby sa sem dostalo aspoň trocha vzduchu a na okno sme nalepili kartón. Bolo šesť hodín večer a Charlie nás volal na večeru, ale my sme dole ísť nemohli, lebo mesiac už vyšiel, a tak sme mu zakričali, že nie sme hladné a Rocky vytiahla naše tajné zásoby jedla na deň splnu. Najedli sme sa a rozhodli sa, že pôjdeme spať. Zaspala som rýchlo. Zrazu som sa zobudila na treskot. Vietor vytrhol kartón a okno bolo otvorené. Bolo to ako keby sa mesiac pozeral priamo na mňa. Všetki tri sme sa zobudili a mali sme nutkanie ísť do vody. Ísť plávať. A aj sme išli. Nastúpili sme do auta a išli smerom, ktorým nás mesiac vábil.

Zrazu sme zabočili do malej, úzkej uličky, ktorú by sme inak minuli. Išli sme a zastavili pri nejakom dome, ale vôbec sme ho nevnímali. Počuli sme rieku a chceli sme ísť k nej, no vtom z domu vyšli ľudia. Nie, neboli to ľudia, ale upíri.

Sledovali nás a nechápali, čo tu robíme, ale my sme proste išli ďalej. Kázal nám to mesiac a prečo by som mala odporovať niečomu, čo som sama chcela.

Zrazu som začula jedného z nich ako hovorí: Edward, kam idú?"

Ja... Neviem. Nemôžem im prečítať myšlienky. Ani v škokle mi to nešlo."

My sme pokračovali. Už sme vychádzali z čistinky. Rieka už nebola ďaleko.

„Stojte!" zakričal niekto, ale my sme išli ďalej. Zrazu sa pred nami objavil jeden z tých upírov. Ako morské panny máme aj my schopnosti. Ja dokážem ovládať vodu a vzduch. Cindy dokáže zmraziť hocičo. A Rocky dokáže zase všetko roztopiť, zohriať, ba dokonca aj vytvoriť blesk. Snažila som sa upíra odfúnuť preč. Trvalo mi to, ale nakoniec sa mi to podarilo. Už sme boli len pár krokov pred riekou. Všetci za nami stáli a vrčali na nás, ale my sme si ich vôbec nevšímali. Skočili sme do rieky a za desať sekúnd sme sa premenili a odplávali preč.

Keď sme sa zobudili, na nič sme si nepamätali.

„Pamätáte si na niečo?" opýtala som sa Rocky a Cindy.

„Nie. To zase ten mesiac. Ktovie čo sme porobili tentokrát," povedala Rocky. Prichystali sme sa do školy, nasadili si slnečné okuliare, aby nikto nevidel naše kruhy pod očami a odišli sme do školy. Prvé hodiny to vyzeralo tak, že sme nič hrozné nespravili. Išli sme na obed k našemu stolu. Išli sme okolo upírieho stolu a tí na nás vrčali. Samozrejme, si to nikto iný nevšimol.

Čo ste si mysleli, že ste včera robili?" opýtal sa nás jeden z nich.

„O čom to hovoríte?" nechápala Cindy.

Ako ste vedeli, kde bývame?" opýtala sa nás blondína.

„My nevieme o čom tu rozprávate!" povedala Rocky a ťahala nás odtiaľ preč. Celá jedáleň sa na nás pozerala, ale my sme ich nevnímali. Oni vedeli, čo sa včera večer stalo. Možno aj zistili, kto sme. Čo s tým budeme robiť. Pozrela som sa na Cindy a Rocky. Mysleli si to isté. Dojedli sme a išli na hodinu biológie. Rozhodla som sa využiť to, že sedím s upírom a opýtať sa ho na všetko. Otočila som hlavu a pozrela som sa na neho. Stále nemôžem uveriť, aký je krásny. No tak, opýtaj sa ho to a chladne! hovorila som si sama pre seba.

„Čo sa včera stalo," rozhodla som sa nechodiť okolo horúcej kaše a hneď sa ho na to opýtať. Vyzeral prekvapene a stále nič nehovoril. Snažila som sa, aby to vyzeralo, že sa s ním nerozprávam, ale moc to nešlo, keď na mňa stále čumel. Konečne začal hovoriť.

„Ty si na nič nepamätáš?"

Nie! Tak mi povedz, čo sa stalo!" Nečakal na ďalšie pokyny a všetko mi povedal a ja som neverila vlastným ušiam.

A odplávali ste preč. Ako to, že ste tak rýchlo odplávali?" opýtal sa ma. Nevedel to. Ale čo som mu na to mala povedať. Našťastie vtedy vošiel do triedy učitel a ja som mu nemusela odpovedať.

Zazvonilo a ja som vybehla z triedy ako prvá. Keď ma Rocky a Cindy dobehli, povedala som im všetko. Neboli nadšené, že som sa s ním rozprávala, ale uznali, že inak by sme sa to nedozvedeli.

„Musíme sa porozprávať!" povedal mužský hlas. My sme sa otočili a zbadali skupinku upírov. Až teraz som si uvedomila, že vyzerajú fantasticky, ale tiež som si všimla, že sú popárovaní. Chcela som vedieť s kým je on. Pozrela som sa na neho a skoro som sa na neho aj usmiala, keď som zbadala, že je sám.

„O čom?" opýtala sa Cindy.

Ako to, že si na nič zo včerajška nepamätáte?" opýtal sa.

Proste nepamätáme," odpovedala Rocky.

Áno, ale pre všetko je nejaké vysvetlenie, takže my chceme počuť to vysvetlenie."

A čo ak vám ho nechceme povedať."

To by som na vašom mieste nerobil."

A čo nám chcete urobiť na preplnenom parkovisku?" opýtala som sa ho.

Kto hovorí, že to bude teraz," povedal.

„A kto hovorí, že nie sme silnejšie ako vy," povedala Cindy.

Nikto nie je silnejší ako my," povedal namyslene.

Ó, vážne, a kto ťa včera odhodil mihnutím ruky," povedala som a uvedomila som si, že teraz si budú myslieť, že si na všetko pamätáme.

„Ja som si myslel, že si nič zo včerajška nepamätáte," povedal.

Stačí sa opýtať," povedala som a odtiahla Rocky a Cindy od neho preč. Počula som, ako za nami vrčí.

„Upokoj sa," povedala mu Cindy tak potichu, aby to mohol počuť, ale aby to nepočuli ľudia. Keďže majú skvelý sluch, musel to počuť a aj počul. Zrazu na nás cez celé parkovisko plných ludí, vyletel. Ja som ho zase mihnutím ruky odfúkla preč. Našťastie si to nikto nevšimol. Zrazu sa Rocky striasla.

Čo je?" opýtala som sa jej, ale ona mi neodpovedala a len sa otočila, a tak som sa otočila s ňou a neverila som vlastným očiam. Stál tam Spike.

Prišiel k Rocky bližšie.

Čo tu robíš?"

Hádaj," povedal.

Poďme!" povedala nám a nastúpila do auta. My sme ju nasledovali, ale Spike nás predbehol a postavil sa nám do cesty.

„Prečo si odišla?" opýtal sa jej, ale ona nič nehovorila, len sa načiahla do priehradky a niečo tam hľadala a konečne to našla. Bol to drevenný kríž. Priblížila sa s ním k Spikovi a ten od nej cúvol a začal sičať.

Poďme!" povedala nám zase a my sme nastúpili do auta. Neovládla som sa a pozrela som sa na upírov, čo stáli kúsok od nás. Vyzerali zmätení. A mali byť aj prečo. Ani ja sama som tomu nerozumela.

„Prečo to robíš?" opýtal sa jej Spike, ale ona ho ignorovala, dupla na plyn a mi sme odfrčali preč.

Čo to malo znamenať?" opýtala som sa jej.

Nič."

Už spomaľ! Sme tu!" zakričala som na ňu a ona dupla na brzdu.

Sme tu," povedala akoby sa nič nestalo a vystúpila z auta. Nechápala som, ako to, že Spike mohol chodiť po slnku, ale na to už asi neprídeme.

„Rocky!" kričal za nami Spike, ale my sme vošli do domu, a keďže nemôže vojsť do domu bez pozvania, tak sme od neho mali pokoj. Aspoň do ďalšieho rána.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíri vs. Morské panny 1. kapitola:

 1 2   Další »
02.12.2011 [21:31]

MayaMystery Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. barbi lackovicova
03.11.2011 [16:11]

Bol to úplne suprový napat!!!Strasne to bolo super ja nemam slov ake to bolo suprove este nam volaco take napisEmoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. IwettQa
06.10.2011 [9:39]

Zaujímavé, mňa by to nikdy nenapadlo... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Som zvedavá, ako to všetko dopadne.. :D Emoticon Mimochodom, našla som tam niekoľko chýb, zle sa to čítalo.. :D :D Ale ešte raz.. :D peknéé.. :D :D Emoticon Emoticon

03.10.2011 [10:02]

marketasaky Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [12:58]

FaireTo je propletenec. Emoticon Emoticon
Ale je to zajímavě a já doufám v další pokráčko. Emoticon Emoticon

02.10.2011 [8:54]

jerrdaMoc mě to bavilo a jsu zvědavá na pokrááčko! ;) ;)

7. Tralala
02.10.2011 [2:07]

strasne Emoticon

01.10.2011 [21:08]

domcamerci Emoticon Ten nápad je fantastický, ale zpracování je už něco jiného. Bylo to strašně uspěchané, vůbec to na mě nedýchalo emocemi. Radši míň činností, ale víc slov o tom. Dost věcí mi tam nedává smysl, jako třeba, že neviděli jejich proměnu nebo že je necítí a další.Emoticon Takže pro mě je největší problém ta rychlost. Prostě brm, brm a je to. Žádné pocity, nic.
Píšu ti tuhle kritiku, protože jinak se mi to moc líbí a doufám, že se to zlepší, ale nemusí, že. Je to tvoje povídka, tvoje zpracování. Jen je to škoda. Emoticon

5. anonymmka
01.10.2011 [20:51]

Emoticon

4. martty555
01.10.2011 [20:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!