Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří tábor - 4. kapitola

Soutěž Twilight kresba - By Lili


Upíří tábor - 4. kapitolaAhojky. Je tu další kapitolka. Omlouvám se, že je trochu později, ale byla jsem nemocná. Velice děkuji za komentáře. Tato kapitola je sice oddechová, ale je důležitá. Teď to nepoznáte, ale v příštích kapitolách to bude vidět. Hezké čtení a zanechejte komentář. Děkuji.

„Co mu uděláme?“

„Nevím, ale teď tady nemá svoji upírku. Takže je bezbranný.“

„Já nejsem bezbranný,“ vykřikl jsem na ně a zamračil se.

„Ale jsi. Minule musela přijít tvoje Bellinka, aby tě zachránila,“ řekl mi Flow.

„To není pravda. Není moje. Tak byste mě zmlátili, no, co byste si tím dokázali?“ zeptal jsem se jich.

„Sobě nic, ale tobě bychom ukázali, kdo je tady pánem,“ řekl Flow a udělal krok ke mně.

„Mně nic dokazovat nemusíte.“

„Jsi nováček. Každému nováčkovi musíme dokázat, kdo je tady pánem.“

„Je to docela trapné, ale  dělejte si co chcete, ale mě a moje kamarády z toho vynechte.“

„Jeden rozumný důvod proč.

„Protože nás to štve.“

„Tak to si na to zvykněte.“

„Na nic si zvykat nebudeme, ale vy si zvykněte na to, že se vás všichni bát nebudou,“ řekl jsem Flowovi a divil se, kde se ve mně vzala taková odvaha.

„Co si o sobě, sakra, myslíš?“ zeptal se mě Jorg.

„Rozhodně nic víc, než vy dva o sobě,“ moje sebevědomí začalo nabírat na síle a já se jich už nebál. Cítil jsem se velice silný.

„To by už stačilo,“ rozzuřil se Flow a upířím krokem mě chtěl chytit pod krkem.

Teď se mi hodilo to, že umím číst myšlenky. Čekal jsem to a uhnul.

„Ty jeden,“ nakousl Jorg větu a zneviditelnil se.

„Tak, a je to v háji,“ pomyslel jsem si a obrátil oči v sloup.

Chtěl jsem z jeho myšlenek uvažovat, kde je, ale nešlo mi to. Rozhlédl jsem se kolem dokola a zjistil, že Flow zmizel. Čekal jsem, že mi Jorg co nejdříve vrazí pěstí, nebo něco jiného, ale nestalo se tak. Byl jsem tu sám. Jejich myšlenky odešly s nimi.

Oddechl jsem si a odcházel. Šel jsem do pokoje. Otevřel jsem dveře a zalezl dovnitř. Byli tam všichni.

„Kde jsi byl?“ zeptal se Nick a koukl na mě zpod postele.

„Potkal jsem Jorge a Flowa. Měl jsem s nimi malý problém.“

„To ti nezávidím. Hlavně, že ti nic neudělali.“

„To je pravda. Oni vlastně utekli. Pral jsem se s nimi a potom se Jorg zneviditelnil a Flow zmizel.“

„To je hustý,“ pověděl mi Bad a koukl se na mě. V jeho očích byla zlost. Nevěděl jsem z čeho, ale ani to nechtěl vědět. Postupně času v pokoji, jsem chtěl vědět víc a víc, proč tam ta zlost byla. Byla to zlost na mě? Nebo na někoho jiného.

Chtěl jsem mu přečíst myšlenky, ale dobře si je chránil.

„Jdu se projít,“ řekl jsem a odešel z pokoje. Nikdo se mě neptal kam jdu. Nick s Jerry a Koudym taky odešli. V pokoji zůstal jenom Bad a bůh ví, jestli také neodešel.

Šel jsem mně neznámou chodbou. Zahnul jsem doprava a později litoval. Byla tam zatáčka doleva a odtamtud se ozývaly hlasy.

„Jak to myslíš, že umí číst myšlenky?“ zeptal se jeden. Vůbec jsem ho nepoznával.

„Tak, jak to říkám. Umí číst myšlenky každého, koho potká,“ řekl druhý a já poznal hlas Bada.

Zajímalo mě, komu to říká, ale bylo by to nebezpečné, kdybych šel kolem nich. Pomalu jsem začal couvat a později toho litoval. Naboural jsem do něčeho tvrdého, co ihned spadlo skoro u začátku pravé chodby. Nechtěl jsem se zdržovat nad tím, co jsem shodil a raději utíkal pryč. Běžel jsem kam mě nohy nesly, až jsem doběhl ven na hřiště. Bylo odpoledne v pondělí.

Na druhém konci jsem uviděl Jerryho, Nicka a Koudyho, jak si házejí s míčem. Běžel jsem k nim a všechno jim pověděl.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří tábor - 4. kapitola:

 1
1. Emet
23.08.2012 [13:50]

Emetpěkné... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!