Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří tábor - 17. kapitola

n.w.3


Upíří tábor - 17. kapitolaAhojky, další kapča je na stvětě. Snad se bude líbit. Hezké čtení.

Než jsem odešel, tak jsem postřehl, že Diana o mně něco řekla, ale co to bylo, to netuším a vlastně mě to ani nezajímá. Mířil jsem do našeho pokoje v domnění, že dneska Dianu už neuvidím. Začínal jsem ji víc a víc nesnášet. Hlavně kvůli tomu, že dolejzala. Nevadilo by mi, kdyby dolejzala jenom za mnou, ale že dolejzá i za Bellou, to je něco jiného.

Otevřel jsem dveře do našeho pokoje. Tentokrát tam byli všichni.

„Ahoj,“ pozdravil jsem je a zavřel dveře.

„Čau,“ odpověděl Bad. Docela jsem se divil, že mě pozdravil první on, ale dál jsem to neřešil.

„Co je?“ zeptal se Nick, když uviděl, jak jsou mé grimasy v obličeji znuděné.

„Víš už o té nové upírce? Jmenuje se Diana a je příšerná. Pořád dolejzá za Bellou i za mnou.“

„Já ji znám a připadá mi celkem milá,“ přidal se Jeremy.

„Já ji ještě neviděl, nemůžu soudit,“ řekl Koudy.

„Tak ji ani radši vidět nechtěj,“ pověděl jsem mu a padl na postel.

„Ale no tak, určitě nebude tak hrozná,“ konejšil mě Jeremy. „Třeba bude fajn, až ji poznáš.“ Mrkl.

„To tedy nevím,“ odpověděl jsem a začetl se do časopisu, který sem měl položený na poličce nad postelí.

Opravdu se omlouvám,“ poslal mi v myšlenkách Bad. Nevím, jestli mu mám odpustit, ale když nebudu odpouštět rodině nebo přátelům, tak komu, že?

„Tak dobře,“ pohlédl jsem na něj. „Ale jestli ještě něco takového uděláš, tak tě roztrhnu na kusy.“

„To zní fér,“ poslal a dál si mě nevšímal.

„Ťuk, ťuk, ťuk,“ ozval se Bellin hlas zpoza dveří.

„Dále,“ řekl Koudy, ale nezvedl oči od knížky. Všichni jsme si četli. Já a Bad časopis a Koudy s Jeremym knížku. Nick četl nějaký komiks, ale to je také časopis.

Dovnitř vešla Bella s Dianou za zády.

„Jenom to ne,“ pomyslel jsem si a zamračil se. Bylo mi jedno, jestli je s ní Bella ráda nebo ne, ale k nám do pokoje chodit nebude. Já vím, jsem sobecký, ale je to pro její dobro. Vlastně pro dobro ostatních.

„Kluci, tohle je Diana,“ představila nestvůru a ukázala na ni.

„Ahoj,“ pozdravila s předstíranou radostí.

Všichni jsme se na ni koukli, ale pozdravil ji jenom Nick.

Zamračila se a z jejích myšlenek jsem vyčetl, že použila svůj dar.

„Ahoj,“ zdravili ji kluci jeden přes druhého a ona se jenom usmívala.

Nevím, jestli její dar působí i na Bellu, ale nejspíš ne, přece jenom to je psychický dar a Bella má psychický štít.

„Edwarde,“ zaslechl jsem Belliny myšlenky. „Nebuď na ni zlý. Ona nemůže za to, že ti nepadla do oka, tak alespoň předstírej, že ji máš rád.“

Fůj. Ji mít někdy rád, jo? No ble. To radši vypiji krev z tučňáka než mít rád ji.

„Edwarde,“ zavrčela.

„No jo,“ zašeptal jsem. „Ahoj, Diano,“ pokusil jsem se ji pozdravit.

„Jé, Edíku, jak se máš?“ zeptala se.

Cože - Edíku? Dělá si srandu? Chce abych ji zmlátil, nebo co? Ne kecám, já upírky nemlátím. Teda normální upírky, ne zrůdy. Pomalinku ale jistě mi docházela trpělivost. Stačilo se na ni jenom podívat a už jsem chtěl šílet, ale nemohl jsem, protože byla v pokoji Bella.

 


Plánovala jsem pohled Belly, ale vypadá to, že prostě až bude, tak bude. Nejdřív musím napsat Edwardův pohled, tak se nezlobte, kdyby ani příště nebyl Bellin pohled. Velmi děkuji za komentáře.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří tábor - 17. kapitola:

 1
1. Emet
23.08.2012 [20:07]

Emet Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!