Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří děti Prolog + 1. kapitola

the-host


Carlisle chce proměnit děti na upíry, ale nikde je nenachází. Řešení mu přináší až jeho sestra, která je těhotná, ale děti nechce. Umíra však krátce po porodu a Carlisle zbyl na děti sám...

Prolog

 

Carlisle trpělivě čekal ve velké nemocniční hale a pozoroval dveře. Do dveří měla vstoupit jeho sestra. Právě rodila a měla mít trojčata, která nikdy nechtěla. Věnovala je Carlisleovi jako nějaký dárek, ale to oni nebyli. Byly to velmi cenné děti, až vyrostou do přiměřeného věku, Carlisle z nich udělá upíry. Chtěl nějaké děti proměnit už dříve, ale nikdy nenašel tak psychicky vyspělé děti na to, aby je mohl proměnit.  

Anna, Carlisleova sestra, věděla, že její milovaný bratr je upír už od začátku. Když ho v roce dva tisíce jedna proměnili, bylo mu jen třicet dva let. Ona stárla a balamutila rodiče tím, že Carlisle bere drogy a nikdy se nevrátí. Milovala svého bratra tak, jak může matka milovat své dítě. A právě proto své budoucí děti nechtěla. Rozhodla se tak, aby pomohla Carlisleovi. Odstěhovala se k němu, když rodiče zemřeli, a oni zbyli sami.  

„Pan Carlisle Cullen?" otázal se zkrvavený doktor.

„Ano, to jsem já. Jak dopadl porod?"

„Je mi to moc líto..." Carlisle se zhroutil na zem. Pořád doufal, že jeho sestra nezemřela.

„... Anna je mrtvá. Bohužel to byl komplikovaný porod a ona ho nezvládla. Děti jsou zdravé a mají se k světu." To byla pravda, Carlisle slyšel ten křik, jako by byl přímo u jeho uší. Přiměl ho to vstát, ale pořád se musel přidržovat opěradla.  

„Moc mě to mrzí." Odešel. Carlisle chtěl brečet, ale nemohl. Byl v tak silném smutku, že ho nerozveselil ani pohled na děti. Tolik byly podobné své matce.    

  1. kapitola  

„Nikde se netoulejte, přijedu pro vás ve dvanáct." Carlisle volá na děti a přitom se snaží vykouzlit si úsměv na tváři. Děti mu zamávaly a on jim to oplatil. Emma, Damon a Harry byli jedinou vzpomínkou na Annu. Dětem řekl, že je jejich strýček a matka jim zemřela. Nechtěl jim lhát, ani jim lhát nemohl.  

Dnes měli oslavit své dvanácté narozeniny a on chtěl, aby si je pořádně užili. Už za týden je hodlá proměnit. Děti už jsou vyspělé a nebude problém, aby se ovládaly. Pravda, pár dní nebudou chodit do školy, ale Carlisle bude předstírat, že jsou nemocné.

Bude je muset připravit. Bude jim muset říct, kdo je. Bude muset zařídit spoustu dalších věci, aby to přijaly v klidu. Nejdřív se chtěl pořádně najíst. Už od začátku pil jen zvířecí krev a hodlá s tím pokračovat i dnes.  

Během pár minut stál před domem a vrhal se do lesa. Našel stádo jelenů a okamžitě se do nich zakousl. Jeleni byli silnější, než předpokládal. Když odcházel, měl potrhané tričko a kalhoty už skoro neměl.

„Hm, obrnili se proti mně. Budu muset přiostřit." Nahlas přemýšlel a podíval se na hodinky. Za půl minuty bude dvanáct. Boj s jeleny mu trval čtyři hodiny.

  ***

„Všechno nejlepší, Emmo! Tady máš ty šaty, jak sis přála a deset dolarů. Doufám, že si koupíš něco rozumného." Potřásá si rukou s Emmou a pomalu přechází k Damonovi.

„Přeji všechno nejlepší i tobě. Koupil jsem ti tu hru, přesně jak sis přál. Peníze máš schované pod obalem, doufám, že tě překvapí." Sourozenci stáli vedle sebe, ale Harry ne. Krčil se u krbu a doufal, že za ním někdo přijde. Byl problémový kluk. Nedokázal přijímat informace jako ostatní, byl přecitlivělý a trpěl nočními můrami. Stahoval se od ostatních dětí a dokonce i dospělých lidí.  

Jako jediný však tušil, že něco přijde. Něco zlého a magického, co nedokáže pochopit. Hleděl do země, ale z přemýšlení ho vytrhl Carlisle.

„Doufám, že sis nemyslel, že na tebe zapomenu. Tu máš, Harry. Doufám, že se ti bude líbit." Carlisle dal Harrymu sérii knížek o tajemnu a vlkodlacích. To jeho obavy ještě více potvrdilo. Strýček je na něco připravuje...

 


 

Napište, jestli mám pokračovat nebo ne.

 

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří děti Prolog + 1. kapitola:

 1 2   Další »
18.06.2012 [16:30]

michykostra2001mira, tak je to divný, ale mě se to líbí.

10. mira
18.06.2012 [14:21]

divny

9. 1ajjka1
14.06.2012 [22:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Hejly
14.06.2012 [21:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2012 [20:52]

ada1987prepáč, ale prijde mi to strašne uponáhlané. Emoticon a okrem toho, nie je protizákonné meniť tak malé deti? Emoticon keby mali aspon 14-r., ako Jane a alec ale 12-r. sa mi zdá trochu málo. a este tá puberta...

6. Ceola
14.06.2012 [20:49]

Určo pokračuj vypadá to velmi zajímavě :))
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. jess
14.06.2012 [20:44]

určitě prosíím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Jana
14.06.2012 [20:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2012 [20:27]

EmsCullenfuuu rýchlo pokračuj chcem vediet ako to dopadne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2012 [20:12]

KacenQaCullenAhoj, článek jsem ti opravila, ale stále jsi tam měla chyby, které tady jsou již v minulém komentáři vypsané! Dávej si pozor na y/i - hlavně na shodu podmětu -, musíš si vždy říct, kdo je podmětem. Pokud to jsou (ty) děti, v přísudku bude Y. Ale je-li v podmětu mužský rod životný, v přísudku bude I. Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!