Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří chůva - 7. kapitola

kris


Upíří chůva - 7. kapitolaDalší kapitola Upíří chůvy je tu! Tato kapitola by měla být, ostatně stejně jako celá povídka, oddechová a měla by vás pobavit. Tak doufám, že se mi to alespoň trošku povede. Bella a Edward budou mít první doučování. Ani jednomu se to ze začátku líbit nebude... Příjemné počtení přejí kajka007 a DarkFireflies. :)

Už se pomalu blížil čas večeře a já bloumala domem a co nejvíce se snažila vyhnout jakémukoliv kontaktu s ostatními obyvateli. Jsem asi ten nejpodivnější upír, co chodí po téhle planetě, ale já z té rodiny měla normální strach. Nemůžou ti nic udělat, Bello, tak co, ksakru, blbeš? napomínalo mě mé statečnější já, ale to druhé, lidštější a ustrašenější právě převládalo. Co když to nezvládnu?

Co když mě bude chtít pan Úchylný znásilnit a já se neudržím a urvu mu tu slizkou hlavu?

Co když po mně Edward hodí ještě jeden pohled á la ty jsi asi úplně blbá, ne? a já ho kopnu tak, že už se nepostaví?

Co když mě bude ten malý rozmazlenec zase stavět do latě a… No, dobře, dítěti bych neublížila, ale řekla bych jí něco, co by se její malé blonďaté hlavince asi nelíbilo.

„Isabello, copak vy tady tak sama? Proč se nepřidáte k nám?“ ozval se za mnou hlas pana Masena, který měl pravděpodobně původně znít mile.

Položil mi tak jednoduchou otázku. Proč se k nim nepřidám? Tak hlavní důvod asi je, že nejsou normální, pomyslela jsem si, ale nějak jsme se nedokázala přinutit říct to nahlas. Proč, sakra, ne? Odkdy se něco bojím říct?!

Nevědomky jsem si vjela rukou do vlasů a skousla si ret. „Nechtěla jsem vás rušit,“ odpověděla jsem s nervózním úsměvem a nenápadně o krok ucouvla. Stál sice asi dva metry ode mě, ale pravdou je, že mně by přišli i dva kilometry moc blízko.

„Ale prosím vás, jen pojďte,“ řekl, ale pak se zarazil, jako by dostal nějaký geniální nápad. „Lepší ale bude, když se pustíte do toho učení s Edwardem. Už jsem o tom s ním mluvil, byl nadšen! Přeci jen jsem si jist, že vy mu pomůžete daleko lépe než ten jeho zelenohlavý kamarád, mimochodem – taky si nepamatuju, jak se jmenuje.“ Začal se smát. Ha ha, zaznělo mi ironicky v hlavě a já měla sto chutí se začít smát, ovšem asi trochu něčemu jinému než vtipnosti mého zaměstnavatele. Asi spíš jeho trapnosti.

„No, nevím… Víte, já jsem nebyla zrovna nejlepší student a většinu věcí jsem už radši zapomněla,“ zalhala jsem. Vypadalo to, že mi na to skočil.

„Ale rozhodně jste na tom stále lépe než on, takže v tom nevidím problém.“ Zase se začal smát. Ten musí být asi hodně zoufalý, když shazuje vlastního syna, jen aby přede mnou vypadat vtipně a zajímavě.

„Dobře,“ souhlasila jsem nakonec.

Odpovědí mi bylo jen mrknutí a následné: „Edwardééé! Okamžitě pojď sem!“ No, jedno se tomu chlapovi musí nechat… Stoprocentně ví, jak nejlépe naštvat devatenáctiletého ignoranta.

„Ano, otče?“ ozval se otrávený hlas a následné dupání do schodů.

Pan Masen si začal podupkávat svou tlustou nohou a čekal, až se synova hlava objeví na schodech.

„Teď se půjdeš učit,“ řekl a schytal tak Edwardův naštvaný pohled. „S Isabellou,“ dodal. Přemýšlela jsem, jestli se snažit splynout se zdí nebo mu to dát hezky vyžrat. Nakonec rozhodlo mé zlomyslné já.

„Copak, Edwarde?“ ozvala jsem se, když jsem spatřila jeho vzteklou tvář. „To, že víš, kolik je jedna plus jedna, ti k úspěšnému složení maturitní zkoušky nestačí.“ Má vážná tvář mi málem nevydržela. Cítila jsem, jak se má ramena začínají nepatrně třást.

„Jak je hezká, tak je blbá,“ zamumlal si pro sebe, aby to nikdo neslyšel. Smůla, chlapče.

„Řekla bych to samé, ale musel bys být hezkej,“ vrátila jsem mu po chvíli, když už nás pan Masen neslyšel a my byli před dveřmi do jeho pokoje.

Jeho pohled se z nechápavého změnil na vyděšený a rychle vpadl do svého pokoje. Málem mi zabouchl před nosem. Lidští gentlemani vymřeli, teď už jsem si byla jistá.

Vešla jsem do jeho pokoje a snažila se co nejvíce nesoustředit na odporné plakáty lehkých žen v plavkách. Čekala jsem, co Edward udělá. Sedl si na židli a otočil ji směrem k posteli. Pokrčila jsem rameny a sedla si naproti němu. Nohy jsem si dala do tureckého sedu a opřela se o polštář.

Zvedla jsem obočí a čekala, co z něj vypadne. Zatím se ale měl jen ke zkoumavému pohledu.

„Takže…“ začala jsem a snažila se být aspoň trošku milá, „do čeho se vrhneme?“

„Já bych věděl a učení by to nebylo,“ mumlal pro sebe a otočil se k psacímu stolu. Vzal z něj nějaký sešit a hodil jím po mně. „Angličtinu,“ vypadlo z něj nakonec jakoby nic. Povzdychla jsem si a otevřela sešit.

Ani mě neudivilo, když jsem v něm našla periodickou tabulku. „To je chemie.“ Hodila jsem mu sešit zpátky.

„No, tak v tom případě asi sešit do angličtiny nemám,“ odpověděl a smutně pokrčil rameny. Ani herec nebyl dobrej.

„Tak fajn, nevadí…  Předpokládám, že už máš většinu knížek z povinné četby přečtených, takže mi řekni něco o Na Větrné hůrce.“ Založila jsem si ruce na prsou a propichovala jej očima.

Asi tak půl minuty přemýšlel a nakonec z něj vypadlo něco, co bych nečekala ani od něj. „To je to, jak na konci všichni umřou?“

Vyvalila jsem oči a snažila se zakrýt zděšení a zároveň pobavení. „Ne, chlapče, to bylo Romeo a Julie,“ mrkla jsem na něj ironicky.

„No vidíš, to jsem… taky nečetl,“ zazubil se a já protočila očima. Hbitě jsem se postavila a prošla kolem něj až k poličce s knihami. Nebudu lhát, taky mě udivilo, že tam nějaké měl. Šokovaně jsem vzala do ruky jednu knížek.

„Oliver Twist?“

„Kdo?“ Aha…

„Ta knížka,“ podotkla jsem a zamávala s ní.

„Divný jméno, nemyslíš?“ Pohodil rukama a taky vstal. Jeho kroky se ke mně pomalu začaly přibližovat.

„Chce se ti spát, Edwarde?“ zeptala jsem se laškovně. Jeho úsměv se rozšířil a ještě víc se přiblížil.

„Ani trochu,“ prozradil mi a povytáhl obočí.

„Tak v tom případě ti nebude dělat problém do rána tu knížku přečíst.“ A vrazila jsem mu ji do ruky.

S těmito slovy jsem se kolem něj protáhla a pokračovala ke dveřím. Ještě jsem slyšela pár nadávek na mou osobu, na školu a taky na rodiče. Pokrčila jsem rameny a vyšla z pokoje. Téměř upíří rychlostí jsem zamířila k sobě.

Až tam jsem si uvědomila, že je mi vlastně docela líto, že jsem z toho pokoje odešla. Byl to ode mě spíš zbabělý úprk. Líbilo se mi, jak byl blízko… „Stop!“ řekla jsem, možná až příliš nahlas.

Vyvolalo to ve mně vzpomínky na Emmetta, jediného člověka, který mě kdy zaujal.

Už několik dní jsem nebyla na lovu a začínalo to být pro mě, jako pro upírku, která se zvířecí krví neživí příliš dlouho, nezvladatelné. Carlisle a Esmé měli své vlastní… starosti, a tak jsem se vydala na lov sama.

Utíkala jsem až téměř k hranicím s Kanadou. Doufala jsem, že tak daleko od civilizace žádného člověka nepotkám. Nasála jsem od plic štiplavou vůni lesa smíšenou s vůní krve, lidské krve. Ze všech sil jsem se snažila otočit se, ale nešlo to, bylo to silnější než já, silnější než mé přesvědčení.

Odhadovala jsem, že člověk je ode mě asi tak kilometr a že pokud se nestane zázrak, tak on tuhle noc nepřežije.

Během pár sekund jsem doběhla na malou mýtinku a nemohla uvěřit svým očím. Přede mnou se odehrával neskutečný boj. Obrovský medvěd se tu snažil rozdrápat nějakého mladíka. První, co mě napadlo, bylo, že mi chce ukrást mou kořist, a tak jsem po medvědovi, nehledě na krvácejícího člověka, vystartovala. Naštvaně jsem mu jedním pohybem utrhla hlavu a pak se otočila zpět na něj. Vypadal vyděšeně a já jsem se mu ani nedivila.

V tu chvíli se ve mně něco změnilo, asi to způsobil ten pohled do jeho upřímných modrých očí. Najednou jsem už byla naprosto přesvědčená, že jemu a ani nikomu jinému nikdy neublížím. A taky se tak stalo. V podstatě… O život jsem jej ještě tu noc připravila, ale zato jsem mu druhý, pro něj snad i lepší, darovala. 


Holky, vy jste zlatíčka. Tou spoustou komentářů nám dodáváte úžasnou chuť do psaní! Doufám, že vás ta dvoutýdnová pauza příliš neodradila, ale... Já vlastně ani nevím, co k tomu říct. Neměla jsem čas, ale na to se vymlouvat nechci, protože bych si ho snad i udělala, ale příšerně mi chyběla múza. Myslím, že ještě můžeme být všichni ráda, že je tu kapitola už dnes. :D Nicméně jsem zjistila, že mě psaní této povídky dokonale baví, a tak slibuji, že si na ni najdu a čas a budu přidávat rychleji, rozhodně ne s takovými rozestupy. :)

Opravdu moc prosíme o komentáře, povídka nás sice baví stejně jako vás, ale každé písmenko či usměvavý smail potěší. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří chůva - 7. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
38. PCullen
12.09.2012 [22:38]

Edward je vyloženě veliký knihomol! ;-) To jeho "to je to jak na konci všichni umřou?" bylo bezvadný, ale s takovou neznalostí klasiky jako je Romeo a Julie nemá absolutně zdárně odmaturovat a to nemluvím o dalších dílech - povinná četba je holt povinná četba! :-) Taky se mi hrozně líbilo jak se Bella Edwarda zeptala jestli se mu chce spát a když jí odpověděl že ne tak mu strčila knihu Oliver Twist aby ji do rána přečetl. :-)
Byla to opravdu povedená kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.04.2012 [15:22]

N1I1K1O1LKoukám, že Edward je budoucí Einstein! Je tak... vzdělaný. Emoticon Ale třeba se bude snažit, ale si šplhl u Belly. No, uvidíme. Emoticon
Pokud bude v tomto tempu nadále pokračovat, pravděpodobně neodmaturuje. Emoticon
Bella z něho zatím moc odvázaná není, tož to je špatné. Ale ono se to třeba časem změní. Emoticon Emoticon
Jen tak dál, děvčata! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Nebo mám říct: Jen tak dál, kluci? Emoticon Jop, hrabe mi. Ale beru antibiotika - je to z nich. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.04.2012 [19:14]

11dalia11 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

35. Cullenka
23.04.2012 [18:10]

To je to, jak na konci vsichni umrou? No jo Edward je vzdelanej gentlemam!
Naadnernaaa kapitolka!!! Tesim se na dalsi!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Ps: Souhlasim s holkama, taky by me zajimala Edwardova reakce na Emmettovu navstevu... Emoticon

34. CC
23.04.2012 [11:41]

anoo..krasny..dalsi dalsi prosim

33. Naťule
23.04.2012 [11:22]

A musím ještě dodat,že Rena16 má moc dobrý nápad!Emmettova návštěva by byla výborná!!ale samozřejmě je to jen na vás. Emoticon

32. Naťule
23.04.2012 [11:20]

Musím říct,že povídka mě po 1.kapitole moc nezaujala,ale řekla jsem si,že se to určitě časem rozjede.A čekání...se vyplatilo!!!Je to díl od dílu lepší Emoticon

31. Paes
22.04.2012 [22:48]

Paesmoc dobrá kapitolka Emoticon snad vám můza už nedojde holky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.04.2012 [20:45]

BellaSwanMasenCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29. Rena16
22.04.2012 [18:50]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon zajímavé by bylo kdyby ji Emmentt přijel nsvštívit Emoticonmoc by mě zajímala Edwardova reakce Emoticon Emoticon Emoticon už aby byl další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!