Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upírem proti své vůli 35. kapitola

Edward


Upírem proti své vůli 35. kapitolaTak tu máte další díl. Bella a Rose řeknou rodině o tom, co se dozvěděly a konečně se příště dostaneme z Volterry.

35. Odjezd

Ruku v ruce jsme vešli do místnosti, kde se už shromáždila celá rodina. Vykuleně mě pozorovali a mnuli si oči.

„Teda tys nějak zkrásněla. Nebyla jsi na plastice?“ ozval se Emmett.

„Řekla jsi jim to?“ zeptala jsem se Rosalie a Emmetta si nevšímala.

„Čekala jsem na tebe,“ usmála se a přešla ke mně. Teď se všichni tvářily ještě více vykuleně.

„Takže nebudu chodit okolo horké kaše, já a Rose jsme příbuzné,“ vydechla jsem. Všichni zkameněli. Ani Emmett se nějak neměl ke svým vtípkům.

„To jako vážně?“ vzpamatoval se.

„Jo,“ přikývla jsem.

„No tohle. To je teda dobrý,“ mlel si dál svou ani mu nevadilo, že je jen okrajově poslouchán. Ve stejné chvíli co tohle říkal se ostatní vzpamatovali. Nadšeně se ke mně a Rose nahrnuli a objímali.

Edward si odkašlal. „Promiňte za přerušení veselí, ale je tu ještě jedna zpráva, co stojí za něco,“ řekl. Ostatní se na něj zaraženě podívali. Mrkl na mě a já pochopila. Přešla jsem k němu a on mě objal. Zvedla jsem ruku tak, aby mi byl vidět prsten. Všichni se usmáli a objímání začalo nanovo.

„Můžu začít připravovat svatbu?“ zeptala se Alice nadšeně.

„Jo můžeš, ale budu při tom mít slovo i já. Bude to moje svatba. Jo a ještě něco. Musíme se nejdříve dostat z Volterry. Tady tu svatbu nechci,“ odpověděla jsem jí. Horlivě přikyvovala, jen když jsem se zmínila o tom, že budu mít slovo i já, zamračila se.

„Já se s Arem domluvím,“ nabídl se Carlisle. „Myslím, že se stále vzpamatovává z toho, že tě kousl. Nebylo by pro jeho psychiku dobré, kdyby tě teď viděl.“

„Dobrá, řekni mu prosím, že se nezlobím. Jen by mě zajímalo, co ze mě je, když ne upír,“ usmála jsem se. Přikývl a odešel.

„Můžu se vrátit do Londýna?“ zeptala jsem s obavami Edwarda.

„Myslím, že by to nebyl dobrý nápad. Ale pokud chceš něco ze svého domu, tak se tam můžeme cestou pryč stavit. Asi pojedeme do států a budeme se snažit přijít na to, co se s tebou stalo,“ odpověděl mi.

„Myslíš, že se někdy zcela přeměním? Že se prostě přeměna sice nepovedla, ale dokončena někdy bude?“ zeptala jsem se.

„To opravdu nemůžu říci. Samozřejmě, že je to možné. Pokud by to byla pravda, rád bych tedy alespoň já, věděl kdy by se to stalo a jestli budeš teď stárnout. Všimla sis, že tvá pleť je bělejší a krásnější? Vypadáš teď kouzelněji víc nežli některé upírky.“ Usmál se. Zčervenala jsem. Pokud to bude opravdu tak, jak říkám, tak mi tohle bude chybět.

„Nechceš si sednout?“ zeptal se a já přikývla. Čekali jsme v klidu na Carlislea. Měla jsem lepší smysly, a tak kdykoli se ozvaly nějaké kroky, zpozorněla jsem. Po dvaceti pěti kolemjdoucích upírech se konečně otevřely dveře. Dovnitř vešel Carlisle s přímo zářil. Jak lampa.

„Aro dovolil náš odchod. Na zítra máme rezervovaný let do Londýna,“ řekl a všichni si oddechli.

„Kam pojedeme pak? Přesně?“ zeptala jsem se.

„Je to na shodnutí celé rodiny, ale já bych hlasoval pro Denali,“ odpověděl Edward. Všichni přikývla, takže je rozhodnuto.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upírem proti své vůli 35. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!