Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upírem proti své vůli 32. kapitola

vesnice2


Upírem proti své vůli 32. kapitolaTak přidávám další díl. Je plný překvapení. Doufám že se vám bude líbit.

32. Všichni žijeme jen jednou? Ne, všichni ne

Bella

Se zavřenýma očima jsem čekala na jistou smrt. Pokud se tedy na poslední chvíli neudrží, ale na to jsem nevsázela. Ucítila jsem přesnou chvíli, kdy jeho zuby protrhly kůži na mém krku a ihned poté začal sát moji krev. Ta vyprchávala z mého těla a spolu s ní i můj život.

„Ne!“ vykřikl někdo a já skácela na zem. Neměla jsem čas vůbec o něčem začít přemýšlet, začaly mě spalovat plameny. Zdáli jsem slyšela hlasy, ale nedokázala jsem rozeznat jejich majitele. Byly jakoby v mlze.

Pohled nikoho:

Dorazily na hrad. Jane se po vysvětlení situace od Aleca vzdala a vydala se společně s Cullenovic rodinou, zpět do Volterry. Měla menší strach z reakce Ara, ale věděla že její schopnost ji v případě nouze zachrání život. Usmála se když si představila, Edwardův obličej ve chvílích kdy jej mučila. Takové chvíle byly k nezaplacení. Milovala je. Některých upírů jí bylo sice trochu líto, ale nikdy ne natolik, aby ji to zabránilo mučit je.

O dvě sedadla dál seděl Edward. Nevnímal ničí myšlenky, jen se těšil na setkání s ní. Tak hrozně ji potřeboval cítit u sebe, vědět že je u něho v ‚bezpečí‘ a hlavně se chtěl omluvit. Kvůli tomu aby ji zachránil, musel ji ošklivě lhát. Když odcházel, viděl že ji to velice ranilo a měl v té chvíli velké nutkání zůstat s ní. Jen stěží od ní odešel. Stálo ho to všechno odhodlání. Doufal že mu odpustí. Snažil se v myšlenkách Alice, nalézt alespoň malou nápovědu. Potřeboval vědět jestli se na něj zlobí, nebo jestli ne. Alice mu ovšem nic neukazovala. Buďto myslela na nákupy, nebo jak stráví noc s Jasperem. To se mu poslouchat nechtělo. Ponořil se do myšlenek, které se ubírali stále stejným směrem. Byly všechny o Belle. Míhaly se mu před očima všechny její výrazy a nejvíc jej mučilo vzpomenutí na ten, který měla když ji opouštěl.

Letadlo přistávalo a on z něj mezi prvními vystoupil. Naštěstí neměl nikdo z nich zavazadla a tak se ihned vydali s Edwardem vpředu ven. Na letištním parkovišti si vypůjčili auto a vyjeli směr Volterry. Jeli jak nejrychleji dokázaly a dojeli tam za hodinu a půl. Jako na povel všichni najednou vystoupili a došli ke vchodovým dveřím. Vešli dovnitř a pod ‚velením‘ Jane došli až k recepci.

Ve chvíli kdy chtěla Jane pozdravit Giannu se k nim donesl pach krve. Edward ihned poznal komu patří. I kdyby byla přimíchána mezi více kapek krve poznal by ji. Bella krvácela. Nedbajíc na nic vyběhl za pachem, snažil se co nejdříve tam doběhnout. Nejkoncentrovaněji byla cítit v Arově pracovně, uslyšel jeho dychtivé myšlenky a zběsilý tlukot srdce. Nebylo jako přeměňované, ale přesně takhle bylo když měl člověk strach. Nezdržoval se otevíráním těch dveří a rovnou jimi prolétl. Aro se již zakousl do její tepny a sál krev.

„Ne!“ zakřičel vyděšeně a odtrhl ho od ní. Skácela se na zem a za pár vteřin poté sebou začala cukat. Proměna začala. Aro si uvědomil co udělal, zadržel dech a odběhl z místnosti. V té chvíli se v ní objevily zbývající členové mé rodiny.

„Promiň, já to neviděla,“ začala se omlouvat Alice a klekla si k bolestí cukající se Belle.

„Nikdo nemohl vědět že se to stane,“ uklidnil ji a také si k ní klekl. Přiběhli dva členové stráže a na příkaz Ara, Bellu přenesli do volného pokoje. Položili ji na postel a poté odešli. Sedl si vedle ní, vzal ji za ruku a uklidňoval ji. Nic jiného dělat nemohl. Po dnu se přestávala pomalu cukat a Edward se děsil. Tohle nebyla normální přeměna. Její srdce rozeběhlo na plné obrátky a neumlkalo. Přestala sebou již zcela sekat a po chvíli otevřela oči. Podívala se na něj a usmála se.

„Edwarde,“ řekla omámeně a čekala na odpověď. On ji však nebyl schopný. Vykuleně se na ni díval a nevěřil vlastním očím. Nejenže její přeměna trvala menší dobu, ale ještě k tomu měla nepřirozenou barvu očí. Nebyly červené, ale zářivě zelené. Podobné těm které měl on za svého lidského života. Jak je tohle možné?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upírem proti své vůli 32. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!