Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upírem proti své vůli 29. kapitola

Jacob, Leah, Seth


Upírem proti své vůli 29. kapitolaTak sem dávám další díl. Jsem s ním spokojena tak snad budete i vy.

29. No bezva

„Bells, vstávej,“ cloumal se mnou někdo.

„Já chci ještě spát,“ špitla jsem.

„Ale mi už moc času nemáme. Za chvíli vyrážíme,“ začal mnou zase někdo cloumat.

„Kam vyrážíte?“ zeptala jsem se. Oči stále zavřené.

„Na letiště, ale klidně pojedeme bez tebe,“ řekl ten někdo. V tu chvíli se mi vše vybavilo. Okamžitě jsem vystartovala z postele.

„To jsi mi nemohla říct okamžitě, že už je čas na odjezd?“ křikla jsem podrážděně na Alice a vlítla do koupelny.

„Oblečení máš na posteli, dělej,“ řekla a odešla. Rozčesala jsem si vlasy, stáhla je do culíku a šla se obléct. Alice mi nachystala fialovou tuniku, černé úzké rifle, krásné černé baleríny a sluneční brýle. Oblékla jsem se a šla dolů.

„No konečně, můžeme vyrazit rodinko,“ křikla Alice a ihned se objevil zbytek rodiny.

„Sluší ti to. Pokud chceš, tak budu tvůj ochránce. Někdo by tě nám mohl ukrást,“ usmál se Emmett.

„To nebude třeba,“ řekla jsem a vydala se k jejich autům.

„Kterými jedeme?“ zeptala jsem se.

„Mercedes, BMW. Vyber si jakým chceš jet,“ odpověděla mi Alice.

„Mercedesem,“ vyhrkla jsem hned. BMW mě vůbec nelákalo.

„Dobře. Tak já jedu s Bellou,“ oznámila všem.

„Tak já jedu teda taky,“ povzdychl si Jasper a soukal se za námi do auta. Nakonec to dopadlo tak, že s námi v autě jeli samozřejmě, řidič Carlisle a Esmé. Rosalie a Emmett jeli spolu. Na letišti jsme byli za půl hodiny. Další půl hodinu jsme čekali než letadlo odletí. Konečně jsme byli ve vzduchu. Pustila jsem si mp3 a přestala vnímat vše kolem mě. Jediná chvíle, kdy jsem se zvedla ze sedadla byla, když jsem potřebovala na záchod. To jsem pak zjistila, že mi nějaký vtipálek, jehož jméno bylo Emmett, namaloval na obličej masku klauna. Asi přestává mít nápady na nové vtipy. Když jsem došla na místo, Emmett málem nadskakoval v sedadle, jak se těšil na moji reakci.

„Nové věci tě ještě nenapadly?“ zeptala jsem se ho klidně. Vykuleně se na mě díval a všichni ostatní v sobě dusili smích. Pak jsem si četla nějaké časopisy, co jsem si na letišti koupila. Na můj vkus jsme moc brzy dorazili do Itálie. Ale když se to tak vezme. Moc daleko není. Po přistání, jsme chvíli čekali na zavazadla, kterých moc nebylo, pak jsme se rychle propletli lidmi a byly venku. Tam jsme nasedli do černého mercedesu s tmavými skly. Do Volterry jsme dorazily za dvě hodiny. Díky rychlému řízení Alice.

„Taky je větší horko než u letiště,“ řekla jsem po vystoupení z auta.

„Vznášející klimatizace se ještě navyrábějí,“ reagoval Emmett pohotově. Může být upír blázen?

„Já vím. Tak tohle je to jejich sídlo?“ zeptala jsem se udiveně.

„Ano je, nic moc, co?“ odpověděla mi Alice.

„No čekala jsem něco hezčího,“ řekla jsem. „Tak jdeme?“ zeptala jsem se.

„Drž se u mě,“ nařídila mi Alice a vydala se dovnitř. Najednou se u nás objevila postava celá oděna v černé kápi.

„Carlisle,“ řekla a kývla hlavou na pozdrav.

„Demetri,“ odpověděl Carlisle podrážděně.

„Co tě sem přivádí?“ zeptal se Demetri.

„Jdeme se domluvit s Arem,“ odpověděl Carlisle.

„Pojďte za mnou,“ řekl Demetri a předběhl všechny. Následovali jsme jej.


No a tradičně otázka nakonec. :) Líbil se díl?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upírem proti své vůli 29. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!