Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Únos z lásky - 3. kapitola

malá Alice


Únos z lásky - 3. kapitolaEdward sa musí dostaviť do Dartmouthu... A Emmett zbúra pár stromov... Klasika. :D Pekné čítanie, AlenaCullen.

Bella:

Otvorila som oči a videla biele steny a perfektne zariadenú izbu. Toto nie je moja izba. Zažmurkala som a zbadala som Edwarda.

„Ty?“ opýtala som sa jedovato. „Kde to som?“ položila som mu ďalšiu otázku. A čo tu robí on?

„Pokoj, Bella. Si u nás na chate,“ povedal mi s úsmevom. U Cullenovcov na chate. Čo? Ako? Kedy? Prečo?

„A prečo som tu? Ty idiot, okamžite ma odvez domov.“ Začala som po ňom vrieskať, no on sa stále tváril pokojne.

„No, keďže stále tvrdíš, že ma nemiluješ a že so mnou nič nechceš mať, tak ja ti chcem dokázať, že sa mýliš,“ povedal mi. Ja asi zle počujem. On ma odviezol na jeho chatu, aby mi dokázal, že ma miluje a že je milujem jeho? Mne sa snáď sníva....

„Ale ja tu nechcem byť. Ja ťa nemilujem a nikdy ani nebudem, rozumieš?“ opýtala som sa ho. Možno som trošku preháňala, ale to som mu rozhodne nechcela oznámiť.

„Nie, Bella. Ostaneš tu so mnou,“ odpovedal mi a mňa pochytil brutálny hnev. Ako si môže dovoliť rozkazovať mi? Dokonca v niečom takom. Obmedzuje môj osobný priestor. Netvrdím, že jeho úsmev mi je ukradnutý, ale v tomto momente ma ten jeho namyslený úškrn nehorázne iritoval. Vrhla som sa vpred, že mu uštedrím aspoň jednu facku, ale spadli sme z postele... A ja naňho. Tak som to aspoň trochu využila. Začala som ho udierať do hlavy, no jemu to nič nerobilo. Chytil ma za zápästia a prevalil sa na mňa. Idiot. Začala som sa vzpierať.

„Pusti ma. Ty si jeden obyčajný hajzel. Pusti ma, ja chcem odísť,“ povedala som mu a stále som sa bránila, no jeho kamenné telo sa nepohlo ani o milimeter.

„Ja ťa domov neodveziem a ty, aj keby chceš utiecť, tak nemáš ako -, lebo sme uprostred lesa a veľmi ďaleko od Forks,“ povedal mi a ja som sa na neho šokovane pozrela. On ma uniesol, tak ďaleko, len aby ma presvedčil, že ho milujem... Teraz mi to naplno došlo... On ma uniesol... On ma uniesol!

„Ty idiot, ty si ma uniesol. Zavolám na teba políciu,“ pohrozila som mu, aj keď som vedela, že určite urobil všetky opatrenia, aby sa mi to nepodarilo.

„Bella, nemáš ako. Tvoj mobil som nechal u teba doma,“ povedal mi a mne až teraz napadlo, ako sa, dokelu, dostal do nášho domu. Toto ma fakt naštvalo.

„A ako si sa dostal ku nám domov?“ opýtala som sa ho veľmi naštvaná. On sa na mňa pokojne díval, a to ma ešte viac vytáčalo. Teraz som sa aspoň nemusela pretvarovať.

„To je už moja vec,“ povedal mi a opäť sa usmial. Na moju veľkú hanbu mi zaškvŕkalo v žalúdku.

„Si hladná? Poď, urobím ti niečo na raňajky,“ povedal a postavil sa, potom zdvihol aj mňa. Zamieril ku dverám, no ja som si tvrdohlavo sadla na posteľ.

„No tak, Bella, netrucuj a poď,“ povedal mi a chytil ma za ruku, aby som išla s ním, ale ja som sa mu takmer okamžite vytrhla.

„Ja od teba nič nechcem,“ povedala som a uprela pohľad do zeme, aby mi v očiach nezahliadol moje chabé klamstvo.

„Fajn, keďže odo mňa nič nechceš, tak ani nechceš, aby som ťa odviezol domov, nemám pravdu?“ opýtal sa ma. Pozrela som sa na neho, ako môže byť ku mne taký protivný?

„Nechytaj ma za slovíčka,“ prskla som mu do tváre, keď som konečne našla slová.

„Bella, nebuď hnusná.“ Tak ja som hnusná? On ma uniesol. Idiot. Toto mu tak ľahko nezabudnem. „Ja ti len chcem ukázať, že si sa mýlila,“ povedal mi a ja som to už nevydržala. Tak ja sa mýlim a klamem, hej? No trošku, ale to nie je podstatné.

„Ja som sa nemýlila. Ja ťa nemilujem, Edward Cullen, a nechcem ťa, tak to už pochop, ty idiot. Si myslíš, že keď si bohatý, tak tu pred teba padnem na kolená?“ opýtala som sa ho, ale to som asi nemala robiť. Vyzeral byť veľmi zaskočený, tým čo som povedala. Otočil sa a odišiel z izby. Chcela som ho zastaviť, ale on bol už preč. Otočila som sa, že si pôjdem ľahnúť do postele a zobudiť sa z tohto divného sna, keď som zbadala pootvorené dvere. Vošla som do nich, bola tam prekrásna kúpeľňa. Bol tam sprchový kút, obrovská vaňa a vírivka k tomu. Nemohla som odolať. Vyzliekla som sa a vliezla do sprchy. Studená voda mi stekala po tele. Väčšinou obľubujem horúcu sprchu, ale teraz bolo príšerne teplo a potrebovala som sa osviežiť. Musela som myslieť na to, čo som povedala Edwardovi. Možno ma už nemá rád. Nechcela som na to myslieť. Vypla som sprchu a omotala sa do uteráka, ktorý tam bol položený. Vyšla som z kúpeľne na posteli boli nechystané veci, ktoré tam predtým neboli, no ja som sa ich ani nechytila. Nemala som náladu premýšľať o tom, kde sa tu zrazu zobrala kôpka oblečenia mojej veľkosti. Podišla som k poličke, kde boli uložené DVD-čka. Ozvalo sa klopanie.

„Bella, môžem?“ ozval sa Edward. Nevedela som sa rozhodnúť, čo mu poviem. Predsa som v jeho dome a uniesol ma, tak prečo si pýta povolenie?

„Nie,“ odpovedala som nakoniec. On sa už znova neozval, tak som sa naspäť vrátila k jeho DVD. Dlho som si nevyberala. Pustila som film, ale ostala som stáť pred televízorom. Edward vstúpil do izby. Pozrel sa na ten uterák, čo som mala na seba a ja som sa uškrnula.

„Povedala som, že nemôžeš,“ ozvala som sa a sadla si na posteľ. On si samozrejme prisadol.

„Bella, netrucuj. Musíš niečo jesť,“ povedal a posunul tácku ku mne, ja som mu ju posunula naspäť.

„Nie. Ja budem jesť, ale až budem veľmi, veľmi ďaleko od teba,“ reagovala som na jeho pokyn bez jedného pohľadu. Chytil mi líce a otočil si ma k sebe. Pozrela som sa do tých zlatých očí. Mala som sa odvrátiť, ale nešlo to.

„Bella, musíš jesť,“ povedal mi a posunul ku mne tácku. Vstal a odišiel z izby. Jedla som sa ani nedotkla. Síce bol pustený film, ale ja som nevedela prestať myslieť na Edwarda.

XXX

Prebudila som sa na nejaké zvuky v lese. Nejaké dosť divné zvuky. Začala som sa báť. Rýchlo som zavrela okno, lebo tie zvuky silneli. Film už dávno skončil. Rýchlo som pribehla k polici s DVD-čkami, pustila som ďalšie a bežala do postele pod deku. Strašne som sa bála. Nevedela som, či tu je Edward a dole som sa bála ísť. Po čase tie zvuky prestali, ale ja som sa neprestala báť.

Edward:

Prišiel som tam akurát včas. Hneď, ako som skočil do kuchyne oknom niekto zaklopal na dvere. Bol to Charlie.

„Dobrý deň, máme podozrenie, že sa tu nachádza jedno hľadané dievča. Musíme prezrieť dom,“ povedal, keď mu Emmett skočil do reči.

„A povolenie máte?“ opýtal sa Charlieho a ten bol zarazený.

„Ale no tak, Emmett. My nemáme čo skrývať, nech ho prehľadajú kúsok po kúsku. Nič tu nenájdu,“ povedal Carlisle Emmettovi a usmial sa na Charlieho. On a jeho „priatelia“ vošli do domu.

Ak sa mi dotknú, čo i len jedného kusu oblečenia, tak ich roztrhám na veľmi malé kúsky, pomyslela si Rose a ja som sa iba uškrnul.

Oh, nie oni mi budú prehrabávať celý šatník. Zbláznim sa, ak to budem musieť znova upratovať. I keď by to mohla byť skvelá príležitosť ísť znova na nákupy, myslela si Alice.

Hehe, to nech počkajú na Alicin a Rosin šatník, veď sa zbláznia, smial sa v myšlienkach Emmett. Tí policajti sa rozliezli do celého domu.

„Ty kokos, šéfe, poďte sa na to pozrieť. Tomu neuveríte,“ zakričal na Charlieho jeden z policajtov. On sa ihneď hnal do tej izby a zastavil sa pri dverách, na ktoré ukazoval policajt.

„Bože, veď toto budeme prehľadávať najmenej tri dni,“ povedal Charlie šokovane.

„A to nie je všetko, vo vedľajšej izbe je tiež taký istý šatník, ale omnoho väčší,“ povedal policajt, ktorý sa zjavil medzi dverami Rosalinej a Emmettovej izby a v ruku držal jednu z Rosaliných podprseniek, na čo začala Rose vrčal a Emm nemal ďaleko k tomu, aby sa k nej pridal. Nakoniec uznal za vhodné, keď ju upokojí.

„Prepáčte, ale nechcem, aby ste sa mi hrabali v šatách,“ ozvala sa Alice. „Môžem vás uistiť, že tu sa nikto nenachádza. Ja do svojho šatníka pustím iba Rose a niekedy aj Esme,“ povedala im milo.

No jasné, to hovorí iba preto, že moja Bella je schovaná niekde medzi tým množstvom oblečením, ale prečo ešte nekričí? pýtal sa Charlie v myšlienkach.

„Emmett, Jasper poďte sem,“ povedal som potichu svojím bratom a oni ku mne ihneď prišli. „Choďte hore za tými policajtmi a opýtajte sa ich, či môžete ísť na ten zápas, čo sa tu hrá,“ povedal som im a oni sa na mňa nechápavo pozreli.

„Ale my nechceme ísť na ten stupídny futbalový zápas,“ povedal mi Jasper potichu.

„Ale veď na žiadny ani nepôjdete. Pôjdete dohliadnuť na Bellu, ale iba z vonku. Nie, že pôjdete dnu. Prosím, urobíte to pre mňa?“ opýtal som sa ich, už sa tvárili o čosi rozumnejšie.

„Lebo ja, keby sa vypýtam, tak by to vyzeralo podozrivo,“ povedal som im a oni prikývli. Vyšli hore schodmi, aby sa najprv opýtali Esme a Carlisleho, ale to bolo jasné, že ich pustia.

„Hej, páni policajti?“ opýtal sa ich Emmett.

„Áno?“ opýtal sa Charlie. Keď prehrabával Rosalno oblečenie. Rosalie mimochodom veľmi zúrila.

„Musíme tu byť, alebo môžeme ísť na ten zápas, ktorý za chvíľu začne? Tešíme sa naň už dlho, hrá náš obľúbený tím,“ opýtal sa ich Jasper

„Zack, choď s nimi a uisti sa, že ju nevezmú niekam preč autom. Otvor aj kufor a skontroluj ho. A keď tam budeš, rovno skontroluj aj ostatné autá. Mohli by ste byť takí dobrí a dať mu kľúče?“ opýtal sa Charlie Carlisleho.

„Každé auto je odomknuté a kľúče sú v zapaľovaní,“ povedal Carlisle smerom k Zackovi. Emmett s Jasperom išli do garáže a Zack za nimi.

„Fúha, kde ste nabrali na takéto autá?“ opýtal sa Emmetta Zack a vyvaľoval oči na Rosalin červený kabriolet.

„To musíte vedieť,“ povedal mu Emmett so smiechom, keď nasadali do jeepu.

„No rýchlo to skontrolujte nemáme na to celú večnosť, za chvíľu začína zápas,“ povedal mu Jasper a Emmett otvoril kufor.

„V lese odstavte auto a bežte, tak tam budete rýchlejšie, ako kebyže idete v aute,“ povedal som potichu, ale som si istý, že každý člen mojej rodiny ma počul. Zack zatvoril kufor.

„Dobre, môžete ísť,“ povedal a Emmett naštartoval. Pri vchode do garáže naťukal kód na otvorenie brány, vyšiel a brána sa zatvorila.

Oh, aj ja chcem mať také autá. Aston Martin a tento mercedes, myslel si ten policajt v našej garáži. Len dúfam, že Emmett a Jasper neurobia niečo neuvážené, čo Bellu ohrozí.

Jasper:

Bežali sme najrýchlejšie, ako sme mohli. Už sme sa blížili k nášmu domu. V lese sme robili poriadny rozruch, lebo Emm nedopatrením porazil pár stromov.

„Emmett, kroť sa, Bella sa prebudila a bojí sa,“ oznámil som mu a bol som zvedavý, čo s tým spraví.

„No a? Zamiloval sa do nej upír, tak prečo by sa mala báť pár padajúcich stromov?“ opýtal sa ma, ale už sa snažil vyhýbať stromom.

„Bella má určite strach z toho rámusu, čo tu robíš, Edward jej povedal, že sú uprostred lesa,“ povedal som mu, spolu sme vyskočili na strom pred Edwardovou izbou a pozorovali ju. Bola zababušená do deky. Na prvý pohľad bolo vidno, že sa bojí.

„Hej, Jazz, čo keby sme išli dnu. Povedali jej, že Edward si išiel niečo vybaviť, tak sme ju prišli strážiť a môžeme si s ňou niečo zahrať?“ opýtal sa ma môj brat. Nevedel som, čo mu na to povedať. Na jednej strane nám dal Edward presné pokyny, no na druhej...

„Hmm, čo by sme z toho mali, keby s ňou hráme?“ opýtal som sa.

„No, vieš ako stále odmietala Edwarda? Tak jej môžeme dávať otázky o ňom a budeme vedieť, či klame alebo nie podľa jej pocitov chápeš?“ opýtal sa a zaiskrilo mu v očiach.

„A potom povieme Edwardovi, že vieme pravdu, ale nebudeme ju chcieť povedať, ale budeme ju musieť udržať aj v myšlienkach,“ povedal som. Začínalo sa mi to páčiť.

„Áno, a takto ho môžeme trápiť,“ dokončil Emm.

„Dobre. Ideme,“ rozhodol som a vydali sme sa ku vchodovým dverám.

„Doriti, Edward zamkol. Máš kľúče?“ opýtal som sa Emmetta, ale on iba pokrútil hlavou. Za posledných päťdesiat rokov som nič také ako kľúče nepotreboval.

„Poď, pôjdeme cez kuchyňu, tú určite nezamkol,“ povedal Emm a išli sme ku zadnému vchodu, ktorý viedol do kuchyne. Boli otvorené, super. Vybehli sme hore po schodoch a otvorili dvere do Ewardovej izby. Bella začala príšerne kričať, až tak, že spadla z postele. Pribehli sme k nej a zdvihli ju. Keď si všimla, kto sme prestala. Mala na sebe iba uterák, ale našťastie zakrýval všetko, čo by aj mal. 

„Čo tu robíte?“ opýtala sa nás.

„Skôr nám povedz, že prečo si tak strašne kričala, veď som skoro ohluchol,“ povedal jej môj brat a teatrálne si položil ruku na pravé ucho.

„Prepáč, nechcela som, ale ešte ste mi neodpovedali na otázku. Čo tu robíte?“ opýtala sa nás znova.

„Prišli sme ťa postrážiť, lebo Edward si musel ísť niečo vybaviť,“ odpovedal som jej.

„Čože? Vy v tom idete s Edwardom?“ opýtala sa šokovane. Čo čakala?

„Je naštvaná a to poriadne,“ oznámil som Emmovi, tak aby si to Bella nevšimla.

„Bella, upokoj sa, my v tom s Edwardom nejdeme,“ zaklamal som. „Iba si musel niečo vybaviť a Alice s Rose sem nechcel posielať, lebo tie by ťa vraj skazili,“ povedal som, aby sa upokojila.

„Hej, lebo tie by ťa tými svojimi handrami dokázali zničiť za pár sekúnd. Ony by si s teba spravili bábiku na obliekanie a česanie, preto sme tu my,“ povedal jej Emmett s víťazným úsmevom.

„Obleč sa. Alebo tu chceš pred nami chodiť v uteráku? My ťa zatiaľ počkáme dole v obývačke,“ povedal som jej. A už som sa otáčal k odchodu.

„Ešte mi povedzte, prečo by som tam mala chodiť?“ opýtala sa nás a dala si ruky v bok.

„No, lebo s nami si užiješ veľa srandy, kým tu Edward nebude,“ povedal jej Emm a ona sa pousmiala.

„Ja chcem ísť domov. Odveziete ma?“ opýtala sa nás s úsmevom.

„Nemôžeme, ale ak budeš dobrá prezlečieš sa, prídeš za nami dole a budeš sa s nami zabávať, tak sa možno nejako dohodneme,“ povedal som a natiahol som ku nej, aby sme to spečatili.

„Fajn, choďte preč, nech sa môžem prezliecť. Hneď som dole,“ povedala a chytila mi ruku. Potriasla mi ňou a pustila ju. Odišli sme z izby a išli dole do obývačky. Pustil som našu obrovskú plazmu a pustil do nej pesničky, nech to ide hlasnejšie. Ešteže sme ďaleko od mesta, lebo by sa sem chodili ľudia sťažovať. Bella zišla dole po schodoch a podišla k nám.

„Tak čo si zahráme?“ opýtal sa Emm.


 Tak čo poviete?

Čo myslíte, že budú hrať? 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Únos z lásky - 3. kapitola:

 1
9. BellaDemetri
14.12.2012 [16:52]

Je to bombaaa a súhlasím, jednoznačne fľašu budú hrať a pýtať sa na Edwarda :D

10.11.2012 [10:48]

KatarinaCullen Emoticon Ale čo... Emoticon Pekne, pekne... Som zvedavá, čo budú hrať a na čo Emm s Jasperom prídu, ak vôbec na niečo prídu... Emoticon Super kapitola... Neviem, čím to bude :DD No rýchlo ďalšiu.. Šup! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. pegi
09.11.2012 [12:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Rosana152
08.11.2012 [17:59]

Mohli by hrať vadí nevadí Emoticon

5. 1ajjka1
08.11.2012 [17:45]

super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. lala19941
08.11.2012 [17:31]

Náhodou som natrafila na túto poviedku, veľmi sa mi páči, už sa neviem dočkať pokračovania, tak prosííímm píš rýchlo ďalší dielik Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.11.2012 [16:50]

RuskaVodkaPravda alebo skutok? Či ako sa to volá??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Super, krása. Konečne ďalšia kapitolkaaaaa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Rýchlo ďalšiu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. nikca289
08.11.2012 [14:39]

hadam že asi flašu budu hrat Emoticon alebo nieco podobne Emoticon

1. martty555
07.11.2012 [23:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!