Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Underworld - 18. kapitola - Návrat


Underworld - 18. kapitola - NávratJak se všichni poperou s návratem domů? V téhle kapitole se objeví i staro-nová postava... Kdo to asi bude? Vaše Stregoni

18. kapitola

Návrat

Pohled Edwarda:

Stála tam. V celé své kráse. Byla ještě mnohem krásnější, než jsem si ji pamatoval. Jen kdyby se netvářila tak moc kysele, že nás vidí.

„A sakra!“ zaklela potichu. Slyšel jsem několik zasmání, dokonce i od samotného Marcuse.

„Isabell, máme návštěvu, o které jsem ti říkal,“ promluvil na ni Aro. Ale Bella se mi dívala tak intenzivně do očí, že vypadalo, jako by nevnímala nic okolo sebe.

„Ehm... Jo, no... Já vlastně... Vlastně jsem si vzpomněla, že... že...,“ koktala.

„Že co?“ zeptal se pochybovačně Aro.

Bella už se nadechovala, že něco řekne, když vtom z druhého vchodu vyletěla Jane.

„Paní, paní!“ křičela zadýchaně.

„Jane, co se děje?“ zeptal se otráveně Caius.

„Jack! On je tady!“ V okamžiku byla Bella pryč.

 

Pohled Belly:

„Jacku!“ zaječela jsem.

Osoba, která stála ke mně zády se najednou otočila.

„Bells!“ usmál se radostně a okamžitě se ke mně rozeběhl a popadl mě do náruče.

Štěstím jsem začala vzlykat.

„Jacku,“ šeptala jsem mezi vzlyky a pevně jej objímala.

„Bello, dusíš mě,“ zasmál se, ale taky mě pevně objímal.

Poodstoupila jsem od něj, ale pořád ho držela. Vypadal trochu jinak, než když jsem ho viděla naposledy. Přes obličej se mu táhla dlouhá jizva.

„Žiješ,“ vydechla jsem v úžasu.

„Jo,“ usmál se. Ještě jednou jsem ho pořádně objala.

„Jacku,“ vítal jej radostně Aro.

„Tati,“ objal se i s ním.

„Připravte oslavu!“ zakřičela jsem radostně. Všichni se na mě podívali jako na blázna. Hlavně Cullenovi vypadali trošku mimo.

„No tak! Musím jít nakupovat. Jane!“ Nevšímala jsem si těch pohledů a odcházela.

 

Pohled Edwarda:

Nevěřícně jsem se díval na její záda.

„Tak to teda hledím,“ zakroutil Emmett hlavou.

„Proč?“ otočil se na nás Jack.

„Takovou ji teda neznám. Byla na nás pořád protivná a vůbec... Nemáš být náhodou mrtvý?!“

„Náhodou jo. Ale Bells byla vždycky taková... hyperaktivní,“ zasmál se.

„Já jsem pořád tady!“ zakřičela Bella. Znovu se zasmál.

„Asi bychom si měli promluvit, Jacku,“ přerušil tuhle zábavnou chvilku Aro.

 

Pohled Belly:

Zrovna jsem vběhla do garáže s tím, že pojedu nakupovat na tu oslavu, když se vedle mě objevila Alice, Rosalie a Edward.

„Kam jedeš?“ zeptala se nenápadně Alice.

„Nakupovat... Proč?“ Podívala jsem se na ni podezřívavě.

„A můžeme jet s tebou?“ zeptala se pro změnu Rosalie.

„Ne!“ odpověděla jsem tvrdě. „Mám sporťák a tam se všichni nevejdete,“ dodala jsem, když jsem viděla Alicin zklamaný obličej.

„Aha,“ povzdychl si smutně Edward.

„Ale můžete si půjčit od Michaela auto. Sice je to taky sporťák, ale to už se vlezeme, ne?“ usmála jsem se na ně. Alice zavýskla radostí.

„Dobře, tak já pojedu s Rose a ty pojedeš s Edwardem, nevadí?“ Ale ani se nezeptala na odpověď a už nasedala do auta.

Nastala chvíle trapného ticha.

„Tak...“

„Tak?“ zeptal se.

„Měli bychom vyrazit, nemyslíš?“ povytáhla jsem obočí a čekala, až nastoupí do auta.

 

Pohled Edwarda:

„Na co tak koukáš?“ zeptala se mě Bella asi podesáté, když mě načapala, jak na ni civím.

„Nemůžu se na tebe dívat?“ zeptal jsem se drze. Nervózně se ošila.

„Je mi to nepříjemný,“ pípla nesměle.

„Stejně nepřestanu.“ Pohodlně jsem se opřel do sedadla a dál na ni koukal. Bella pouze našpulila pusu, čímž mě dokonale odrovnala, ale jinak to nekomentovala.

...

 

Do nákupního centra jsem dojeli v rekordním čase. Asi to bylo tím, že Bella ze mě byla nervózní. A to se mi vzápětí potvrdilo, když z auta vyletěla jako raketa a ani se na mě nepodívala.

„Tak co?“ Přicupitala ke mně Alice.

„Nic,“ zavrčel jsem a chystal se odejít, ale ten malý skřet pořád poskakoval vedle mě.

„Jak nic?!“

„Proboha, cos čekala?! Že se na ni vrhnu?“ Chtěl jsem se zasmát, ale její výraz mě zarazil.

„To by vůbec nebyl špatný nápad,“ zamumlala a zmizela. Jenom jsem nevěřícně zakroutil hlavou a vešel do centra.

...

 

„Edwarde?!“ Otočil jsem se za hlasem. Bella stála za mnou a dívala se na mě velmi pochybovačně.

„Co je?“ zeptal jsem se nevinně.

„Co tady děláš?“ Podupávala nohou, a přitom se mračila.

„Nakupuji,“ odpověděl jsem jednoduše. Ono by na tom nebylo nic divného, kdybych se ovšem zrovna teď nenacházel v obchodě s dámským spodním prádlem. No, tak jsem Tě sledoval, Bello. Stačí?!

Bella už se nadechovala, že něco řekne, když k nám přiběhla Alice.

„Kam jsi mi dal ty věci, které jsem ti teď dala do ruky?“ Podívala se na mě a mrkla. „No, to je vlastně jedno. Bello, nepotřebuješ s něčím pomoct?“ Podívala se na moji krásku.

„No, vlastně ano. Ale od Edwarda.“ Podívala se na mě. „Potřebuji, abys vzal nějaké krabice. Vzala bych je sama, ale váží čyřicet kilo a bylo by asi divné, kdybych je nosila sama,“ usmála se na mě a v tu chvíli bych skočil i do pekla, kdyby to chtěla.

 

Celé odpoledne jsem jí dělal poskoka, jen abych s ní mohl pořád být. Rose si už ťukala na čelo, jak jsem za ní pořád chodil jako pejsek. Ale nijak mi to nevadilo.

Po příjezdu z nákupního centra jsem nestačil ani mrknout a Bella už byla pryč. Když jsem se někoho zeptal, kde je, tak mi odpověděli, že tady někde běhá.

Už jsem to chtěl vzdát, když se z jednoho ze sálů ozval výkřik.

Všichni nechali své práce a okamžitě se tam rozběhli.

Naskytl se mi zvláštní výjev. Bella ležela na zemi a hrozně sebou škubala a křičela. Jack klečel u ní a uklidňoval ji.

„Tak něco udělejte!“ zakřičel jsem na něj, ale odpovědí mi bylo pouze zavrčení.

„Co se to tady děje?“ Do sálu vstoupil naštvaný Aro. Ale když uviděl svou dceru, okamžitě se k ní rozběhl.

„Proč nic neděláte?!“ zakřičel jsem znova.

„Není co udělat!“ zakřičel na mě Jack. Ale to už se k nám hrnula naše rodina a snad i zbytek hradu.

„Nechte mě, abych se na ni podíval,“ promluvil na Ara Carlisle.

„Ne!“ zakřičel Jack. „Tati! Odneseme ji do jejího pokoje.“ Vstal s Bellou v náručí a už ji odnášel pryč.

Všichni se ptali, co se stalo a chtěli po Arovi vysvětlení. Ten všechny uklidňoval, že se nic neděje. Prý se Bella napila krve vlkodlaka, a to jí prostě neudělalo dobře. Ale do večera bude v pořádku.

Jasně, takové kecy!

Nepozorovaně jsem Jacka sledoval do Bellina pokoje, abych viděl, jak na tom je.

Dveře byly pootevřené, takže jsem je mohl sledovat tajně. Ovšem to, co jsem viděl v pokoji mě dokonale odrovnalo...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Underworld - 18. kapitola - Návrat:

 1 2   Další »
14. schuchinka
03.12.2011 [11:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.12.2011 [21:15]

MayaMystery Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. BJaneVolturi
01.12.2011 [21:48]

Co viděl???Doufám že podáš brzy vysvětlené...

11. Elis
01.12.2011 [20:02]

nádherné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. incompertus
01.12.2011 [18:42]

co se jí stalo ?!..co viděl ???:D:D:D

9. Lola
30.11.2011 [21:01]

Úžasné.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Honem další kapitolku.. Emoticon

30.11.2011 [20:51]

leacullenfunzaujímavé... Emoticon Emoticon Emoticon

7. DeeC
30.11.2011 [20:38]

DeeC Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Bomba!

6. Hejly
30.11.2011 [20:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticonhonem další kapitolu, už se moc těším!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. ZuzunQa
30.11.2011 [20:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!