Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Underworld - 13. kapitola - Mrtvý

Vlastná tvorba


Underworld - 13. kapitola - MrtvýTak a je tady 13. kapitola. Kdopak je ona záhadná postava? To se dozvíte po přečtení. Doufám, že se Vám bude líbit. Vaše Stregoni

 

13. kapitola

 

Mrtvý

 

 

 

Pohled Belly:

 

Co se stalo?! Ne! Ne! Ne! Pane Bože, doufám, že to byl jenom sen. Ať se mi to jen zdálo. Chci se probudit ve své posteli ve Volteře.

Au, moje hlava! Nejspíš mě praštila Miranda, když jsem nedávala pozor.

 

„Už se pomalu probouzí,” slyšela jsem mužský hlas, ale zatím jsem jej nedokázala nikam zařadit.

„Tak já ji propleskám a uvidíš, že se probere hned,” navrhl dívčí hlas a okamžitě se ozvalo zavrčení.

„Dotkni se jí a sáhnu na tebe!” zavrčel zase ten mužský hlas. „Koťátko, vstávej,” promluvil najednou velmi sladce.

Pomalu jsem tedy otevírala oči, ale oslepilo mě slunce. Když jsem si na světlo zvykla, podívala jsem se do tváře osoby, která stála naproti mně.

„Ahoj, koťátko,” usmál se sladce.

„Thomasi?” zašeptala jsem nevěřícně. „Ne! To-to není možné! Ne!” Chtěla jsem couvnout dozadu, ale teprve teď jsem si uvědomila, že jsem připoutána ke kůlu. Rozhlédla jsem se kolem a všimla si, že i Cullenovi jsou také spoutáni.

„Snad sis nemyslela, miláčku, že se mě tak rychle zbavíš?” pronesl nevěřícně.

„Jak?” zeptala jsem se pouze.

„Co jak, koťátko?” Naklonil hlavu na stranu.

„Viděla jsem, jak tě to odtáhlo do města. Viděla jsem, jak jsi zemřel.” Nedokázala jsem tomu prostě uvěřit.

„Říkala jsi, že tak zemřel tvůj bratr,” řekl podivným tónem Jasper. Ostatní Cullenovi jenom mlčeli a sledovali nás. Jen Edward chvílemi sledoval nás a chvílemi sledoval Mirandu.

„Bratr?!” zasmál se Thomas. „Ne... Já nejsem její bratr. Jsem její manžel,” řekl vítězně.

Cullenovi jenom zalapali po dechu.

„Ty nejsi můj manžel!” vyštěkla jsem po něm. Ale to jsem neměla dělat, protože Thomas byl hned u mě a držel mě pod krkem.

„Nebuď na mě taková. Pověz mi, Bello... Jsi pořád tak vášnivá jako kdysi? Nebo se z tebe stala ledová socha, jak jsem sledoval od té doby, co jste tady.”

Odvrátila jsem tvář. Nemohla jsem se dívat do jeho temných očí. Kdysi jsem tyhle oči milovala, protože v nich bylo jen dobro. Teď se to dobro někam vytratilo.

„Copak?! Jsem ti odporný? Chtěla bys raději, aby tady místo mě stál Edward? Tak co?!” zařval. Začal mě hladit po obličeji, pak po rameni a zřejmě chtěl pokračovat níž, jenže jej zastavila Miranda.

„Aby ses z ní nezbláznil. Vždyť je to jenom nějaká štětka,” pronesla pohrdavě. V tom Thomas zavrčel a vrazil jí facku.

„Ještě jednou o ní takhle budeš mluvit, tak ti zpřelámu všechny kosti v těle. Je ti to jasný?!” řval na ni, zatímco Miranda ležela na zemi a držela se za tvář. Tohle nebyl můj Thomas. Můj Thomas mě nikdy ani nechytil hrubě za ruku, natož aby mi nějak víc ublížil.

„Tak, kde jsme to skončili?” otočil se zpět ke mně. „Víš, Bello, já tě opravdu miloval. Ale nechala jsi mě tady. Ale vlastně bych ti za to měl poděkovat. Teď jsem mnohem silnější a mocnější, než kdokoliv... Tedy kromě tebe. Ale to se taky brzy změní, protože tě teď zabiju.”

„Chci to udělat já,” ozvala se Miranda.

Počkej! Nejdříve zabijeme její přátele. Ať ví, jaké to je trpět,” řekl pomstychtivě Thomas. S hrůzou jsem se podívala na Cullenovy, tedy spíš na Edwarda. Thomas si mého pohledu všiml a přistoupil k Edwardovi.

Takže tenhle bude první,” řekl potěšeně. Čekala jsem nějakou reakci od Mirandy, ale marně. Ta jen stála a vypadala, že si to spíše užívá.

Thomas se už chystal Edwarda zabít, když v tom jej něco strhlo stranou. Jenže Thomas byl dobrý bojovník a hned protivníka setřásl.

Ty?! Jak se opovažuješ stavět se mi na odpor?” zařval. Až teď jsem si všimla, že útočníkem byl Jack.

Říkala jsem, že se na něj nesmíme spoléhat,” řekla vševědoucně Miranda a zaútočila na něj.

Nééé! Jacku!” zakřičela jsem, ale bylo pozdě. Nestihl se bránit před dvěma útoky a proto padl k zemi.

Začala jsem vzlykat. A najednou jsem ucítila na obličeji něčí ruku.

Neplakej, koťátko,” hladil mě Thomas po obličeji. Znechuceně jsem se na něj podívala.

Stejně sis do dnes myslela, že je mrtvý,” řekl uklidňujícím tónem.

To jsem si myslela i o tobě. Bohužel to také nebyla pravda,” řekla jsem znechuceně. Thomas se jenom zasmál.

A to jsi mě vždycky tolik milovala.” A já, ač nerada, začala vzpomínat.

 

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Underworld - 13. kapitola - Mrtvý:

 1
04.06.2011 [18:18]

MARKY616 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.06.2011 [13:14]

Simiik Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.06.2011 [11:48]

RoDiLiCh Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.06.2011 [23:40]

marketasakyWoW Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.06.2011 [21:39]

leacullenfunjedno slovo - Nádhera. bože, to nemalo chybu. prosím, rýchlo dalej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. eMuska
03.06.2011 [21:35]

velmo pekné, velmo velmo! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lelus
03.06.2011 [21:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.06.2011 [20:07]

HanulkaAhojky,
Článek jsem ti opravila, ale pamatuj si, že velké písmeno u oslovení ti, vám apod. se píše pouze v dopise, nikolv v povídce. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!