Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Understanding of life - 3. kapitolka

natáčení


Understanding of life - 3. kapitolkaDruhá schůzka s Jasperem, dopadne lépe jak ta předchozí?

 

Teprve potom Alice usnula. Když se ráno probudila, na nebi svítilo slunce, venku bylo přes 25 stupňů.

Vzala si na sebe černé, krátké kraťasy a bílé tričko s krátkým rukávem. Školu měla jen dva bloky od domu, ráda se po ránu prošla a nadýchala se čerstvého vzduchu. Ve třídě byla jako obvykle nuda. O jediné zpestření, jinak obvyklého mučení, se postaral Peter, který přišel v nemožném, růžovo-modrém svetru, který mu ušila jeho mamka a Peter, aby dokázal, jak má svou matku rád, a také proto, že nechtěl, aby byla jeho mamka smutná, si ho vzal rovnou do školy. Učitelé se také bavili jeho vzhledem, ale nedali to na sobě moc znát.

Alice si začala malovat, kreslila ráda, navíc jí to docela dobře šlo. Den utekl rychleji. Zazvonilo, konec školy. Konečně. Jásala Alicina mysl, ale určitě nebyla jediná. Venku začalo drobně, ale usilovně pršet, no skvělý, budu celá mokrá, myslela si. V tom se za ní ozval krásný hlas, který ji zval na oběd. Byl to jeho hlas, Jaspera. Že by změna k lepšímu?

Jasper měl na sobě černé kalhoty a bílé triko s krátkým rukávem. Alice si poprvé všimla, jak má vypracovanou postavu, musel určitě hodně posilovat. Ale nebyl zase až tak svalnatý, byl i štíhlý, což se Alici zamlouvalo. Jasper vzal Alici do blízké, malinkaté, ale útulné restaurace.

Dali si pouze pití, Alice na jídlo neměl ani pomyšlení. Nijak spolu nemluvili, jen se na sebe tiše dívali. Jasper Alici opět doprovodil až domů, tentokrát ho pustila dál, bylo to zvláštní, nikdy k sobě domů, alespoň když byla doma sama, nepustila žádného kluka, ale Jasperovi, sama nechápajíc věřila.

„Můžu ti něco nabídnout, jestli chceš?"

„Kafe, prosím, jestli máš."

„Jistě."

Jasper:

Odcupitala do kuchyně, ještě dlouho se za ní díval. Jasper nechápal, proč sem vůbec šel, ke škole přišel, protože ji chtěl znovu vidět a omluvit se jí za ten včerejšek. Ale když zjistil, že možná dnes nebude uzavřená do sebe, tak jako včera, pozval ji do restaurace. Posadila se vedle něj, byla roztomile rozpačitá. To se mu líbilo. Potom položila otázku, kterou nijak obzvlášť, slyšet nechtěl.

„Proč si pro mě přišel ke škole? A jak si věděl, že chodím na tuto školu?" Byla zmatená, včera mi na žádnou z těchto otázek neodpověděla. Jak bych to asi mohl vědět, že? Odpověděl popravdě.

„Nevím, proč jsem pro tebe přišel ke škole, prostě jsem tě chtěl zase vidět. A na jakou školu chodíš, mi řekl můj bratr, také tam chodí. A jak on sám řekl, rozvrhy jsou každý rok stejné."

„Aha, tím se to vysvětluje..."

Alice:

Ptal se jí na spoustu věcí. Na to, co ji baví, co studuje, jakou muziku ráda poslouchá, na oblíbený film, barvu, květiny. Odpovídala mu automaticky. Potom se ptala ona, byly to podobné věci, na které se jí ptal on, ale ne stejné. K odchodu se zvedl až o půl deváté.

Vyprovodila ho ke dveřím, tam jí popřál dobrou noc a během chvilky odešel. Večer jí přišla další smska, byla ještě hezčí než ta, kterou dostala minulou noc.

„Děkuji za krásný den. Doufám, že si ho někdy zase zopakujeme. Jasper.“

Byla snad v sedmém nebi.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Understanding of life - 3. kapitolka:

 1
2. Leník
19.01.2012 [13:39]

čekám další kapitolky, prosím, prosím, nemohu se dočkat. Miluju tuhle dvojici, tak snad se brzy dočkáme pokračování.díky Emoticon Emoticon

1. Hanča
31.07.2011 [7:52]

Nádherná kapča, honem další dílek!! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!