Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Un Amor Real - 14. kapitola

Z Jasperova deníčku


Un Amor Real - 14. kapitolaMáme tu ďalší deň strávený u Cullenovcov. Čo si Emmett pripravil? Užívajte si pokojné chvíľky, kým sa ešte dá. :)

Príjemné čítanie prajem.

Bella:

Ráno som sa zobudila v tých najmäkších perinách, ktoré zároveň voňali ako čerstvé lúčne kvety. Zívla som si a poriadne som sa ponaťahovala. Otvorila som oči a až teraz som si uvedomila, že nie som u seba v izbe. Takže to nebol iba sen. Naozaj ma Charlie spútal a doniesol k Edwardovej rodine. Ale ak je to skutočne takto, tak potom by mal vedľa mňa ležať môj miláčik. Natočila som hlavu na pravú stranu a niečo tu chýbalo. On tu chýbal. Miesto neho tu bol papier a na ňom položená jedna biela ľalia. Vzala som do jednej ruky lístoček a druhej ľaliu. Najprv som si k nej privoňala a potom sa ponorila do úhľadne napísaných riadkov.

 

Moja najkrajšia Bells.


Vedela si, že ľalia sa niekedy považovala aj za symbol alebo vlajku? Vieš prečo? Pretože ľalia ukazovala správnu cestu, používali ju šľachtické rody a dodnes je považovaná za symbol čistoty. Ľalia je taká čistá ako aj ty, tvoja duša, tvoje srdce. Si to najčistejšie stvorenie, tá najčistejšia bytosť, ktorá kedy kráčala po tomto svete. A ver, že viem o čom hovorím. Tri lupene znázorňujú sľub. A ja mám pre teba tiež tri sľuby.


Prvý je, že ťa budem stále ľúbiť.


Druhý, že ťa nikdy neopustím.


A ten tretí, že si pre mňa celým mojím vesmírom a jedinou na tomto svete.


Páska svornosti spája lupene a znázorňuje spolupatričnosť. Strelka, tá ukazuje správny smer a hviezdy, ktoré sú po okraji, symbolizujú ďalších päť sľubov. No nesmiem zabudnúť, že bielu ľaliu obopína povraz ukončený uzlom, ktorý symbolicky spája celý svet. A môj svet spojil s tým tvojím.


Teraz sa otoč, láska...


Dočítala som týchto pár riadkov a tvár mi zalial úsmev. Nič krajšie som nikdy v živote nečítala. Tak ako ma požiadal, som aj urobila. Otočila som sa a za mojím chrbtom stál Edward. Mal na sebe biele tričko, rifle a v rukách držal tácku plnú jedla. Položil ju vedľa mňa na posteľ a venoval mi bozk na čelo.

„Takto by som sa chcela zobúdzať každý deň. No s tou výnimkou, že ty budeš tu a raňajky nám donesie niekto iný,“ povedala som a vrátila som mu pusinku, ale nie na čelo, na líčko. Nedočiahnem mu na čelo. Hold som malá.

„Chceš mi povedať, že sa ti list nepáčil?“ spýtal sa posmutnelo. Ako ho mohlo napadnúť? Moje trdielko.

„Ty si ale šišino. Samozrejme, že áno. Ale chýbal si mi. Bála som sa, že si ušiel,“ fňukla som a nahodila smutné očká. Zasmial sa a na každé mi dal jednu pusinku. Je neuveriteľný. Pozrela som sa na tácku, ktorú mi priniesol. Bol tam ovocný šalát, džús z čerstvého ovocia, aj omeleta. Zvolila som ovocný šalát, pretože ovocie mám rada a vie mi dodať energiu. Potom som zaliezla do kúpeľne a dala som si rannú sprchu, umyla zuby a obliekla som si niečo športové. Zvolila som voľné tričko a rifle. Vrátila som sa späť do izby a na chvíľu som hľadela na Edwarda, ktorý nehybne ležal na posteli. Oči zatvorené a ruky mal položené za hlavou. Prišla som k nemu a opatrne som si k nemu ľahla. Fascinoval ma. Neviem prečo, ale mala som taký zvláštny pocit pri pohľade na neho. Svojím spôsobom bol krásny. A teraz nehovorím len o vnútornej kráse, ktorú u neho vidím, ale hovorím aj o tej vonkajšej. Je na ňom niečo, vidím v ňom niečo. Nedokážem to opísať ani charakterizovať. Som asi čistý blázon. Ležala som na pravom boku a ľavou rukou som mu prechádzala po tvári. Oči neotvoril, ale úsmev hovoril, že vie, že som tu.

„Povedz mi niečo o tvojej rodine. Myslím tým o Esme, Carlisleovi a tak.“ Chcela som sa dozvedieť viac. O jeho otcovi viem, o tom sme hovorili, ale neviem, prečo Esme adoptovala toľko detí.

„Neviem čím by som začal. Čo konkrétne by ťa zaujímalo?“ spýtal sa a ja som mykla ramenami.

„Neviem, napríklad mi povedz, ako to je vlastne s Esme a Carlisleom. Sú takí mladí a majú adoptovaných štyroch teenagerov. Čo ich k tomu viedlo?“ Pochopila som, že Esme má obrovské srdce a hlavne pevné nervy, keď má doma štyri pubertálne deti, ale zároveň ju obdivujem za jej odvahu. Ja by som to asi nedokázala. Vlastne ja som nikdy neuvažovala nad deťmi. Som na to príliš mladá. Vždy som si hovorila po škole si treba užiť, potom nájsť dobrú prácu. Zabezpečiť najprv seba a potom myslieť na založenie rodiny. Podľa výpočtov to tipujem na tridsiatku. Rozumný vek a hlavne už nebudem dieťa.

„Vieš, ako by som začal. Esme sa spoznala s Carlisleom v nemocnici. Potratila a už viac nemohla mať deti. Veľmi sa zblížili, až tak, že sa do seba bláznivo zamilovali a vzali sa. Esme bola vždy smutná, niečo jej chýbalo a tým niečím, vlastne niekým, bolo dieťa. Túžila po dieťati, túžila dať niekomu nie len lásku ženy, ktorá sa dáva svojmu partnerovi, ale chcela dávať materinskú lásku. Preto sa rozhodla pre adopciu. Prišla spolu s Carlisleom do detského domova a tam uvidela dvojčatá. Jaspera a Rosalie. Mali vtedy len trinásť rokov, no nikto ich už nechcel. Neboli to malé deti, práve prichádzali do puberty. No Esme to nevadilo. Hneď jej padli do oka a tak si ich vzali. Neskôr o rok mala Esme pocit, že jej stále niečo chýba. Carslisle sa rozhodol, že sa presťahujú. Možno by to pomohlo, ale zmýlil sa. Esme chýbali ďalšie deti a tak si opäť adoptovali ďalšie dve. Teraz však Alice a Emmetta. To je ich príbeh,“ rozprával to tak akoby to bola naučená rozprávka. Nehovoril to tak, ako som čakala. Tak bez citu? Tým nechcem povedať, že necíti, ale proste ako naučené repliky. Možno sa mi to iba zdalo.

„A ako to je medzi Alice a Jasperom, Rose a Emmettom. Mala som pocit, že to nie je iba súrodenecký vzťah.“ Pozrel na mňa a mierne sa uškrnul.

„Si všímavá. Alice chodí s Jasperom a Emmett zase s Rose. Niekto ich za to súdi a hovorí, že to nie je správne, ale ja mám na to iný názor. Nie sú pokrvní súrodenci, majú rovnaké iba priezvisko po Carlisleovi a preto to chápem.“ Mal pravdu v tom, že som všímavá, ale aj v tom, žeby ich nemal nikto súdiť. Láske sa nedá rozkázať. Príde, keď to človek najmenej očakáva. A nevyberá si koho budeme milovať.

„Máš pravdu. Nesúdim ich, skôr ich obdivujem. Sú spolu celé dni. Chodia do tej istej školy a nelezú si na nervy. Patrí im obdiv. Iní by z toho mali ponorkovú chorobu. Chcela by som život ako oni. Byť s niekým stále...“

 

Edward:


Keď vyslovila, žeby chcela byť s niekým stále, preľakol som sa. Nie preto, žeby som s ňou nechcel byť navždy, ale teraz ma to prinútilo sa zamyslieť nad niečím, nad čím som ešte do teraz neuvažoval. Čo sa stane, keď sa dozvie kým som? Čo ak sa ma bude báť? Alebo čo ak sa báť nebude a bude sa chcieť stať upírom? Nedokážem jej vziať život a nikdy nedopustím, aby to urobil ani nikto z mojej rodiny. Viem, ako ženy v našej rodine trpia, že nemôžu mať deti a predsa by som ju o to dobrovoľne nepripravil. Chcem, aby žila šťastne, aby mala krásny ľudský život a nie, aby musela myslieť na to, čo si má uloviť. Jediné, na čo by myslela, by bola krv. Proste je tu toho mnoho, o čo ju nechcem pripraviť. Nikdy by už nemohla vidieť svoju rodinu, svojich priateľov. Nie, dosť, nesmiem na to myslieť. Aspoň teraz nie. Potom ma určite pochopí a sama uzná, že nechce takýto život. Verím tomu.

„Edward, stalo sa niečo? Si zamyslený.“ Prerušila tok mojich myšlienok Bella.

„Nie, nič sa nestalo. Premýšľam, čo by si dnes chcela robiť.“ Už som sa nevracal k mojim myšlienkam. Bella mi nestihla ani odpovedať a už k sa k nám prirútila Alice.

„Dobré ránko, hrdličky. Dneska sa ide do mesta. Ideme na nákupy a na obed. Všetci. Večer si urobíme filmový maratón, lebo Esme a Carlisle idú preč. Chcú mať trochu súkromia. Takže dom je iba náš,“ oboznámila nás so svojim plánom Alice. Vôbec sa mi to nepáčilo, lebo som chcel byť s Bellou sám. Aj keby som mal iba ležať v posteli a mať ju pri sebe, tak by to bolo stokrát lepšie ako nákupy s ňou. Keď začne nakupovať, nikdy nevie, že už stačí.

„Alice, bola si na nákupoch včera. Čo ti treba zase kúpiť? Chcel som byť s Bellou sám,“ priznal som a Bella ma pohladila po tvári. Jej dotyk bol taký upokojujúci, taký nežný. Nedokázal by som jej nič odmietnuť. Dokonca s ňou by som šiel aj na mesačné nákupy, keby to vyžadovala.

„Zlatko, to je skvelý plán. Naozaj sa mi to páči. Jeden deň predsa môžeme stráviť s tvojou rodinou. Aspoň ich trošku spoznám. Keď tak vezmeš, ani neviem, akí v skutočnosti sú. A potrebujem už nejaké oblečenie. O tri mesiace tu bude školský ples a ja nemám predstavu o šatách a tak priebežne chodím obzerať. No tak, zlatko, urob to pre mňa. Prosím.“ Môžem odolať? No kto by odolal, keď vaša láska vyšpúli papuľku ako malé dievčatko a pritom klipká dlhými čiernymi mihalnicami. Som slaboch. Uznávam.

„Dobre teda, pôjdem,“ rezignoval som. Alice sa zasmiala a tiež mi poslala v myšlienke, že som slaboch. Ale že konečne vidím ako ona pôsobí na Jaspera a prečo jej nikdy nič neodmietne. Proste ženským zbraniam podľahne aj samotný upír. Dali sme sa s Bellou dokopy, pretože o hodinu sme mali vyraziť. Dole nás čakala celá rodina ešte spolu s Esme a Carlisleom. Esme nám všetkým chcela povedať pár slov pred tým ako pôjdu preč.

„Dobre teda. My s Carlisleom odchádzame. Pevne verím, že sa budete správať slušne. Nebudete robiť žiadne vylomeniny. Viete, že to zistíme. Ste už dosť starí na to, aby ste tu nerobili žiadne bláznivé párty, ani nič podobné. Budete dávať pozor na nášho hosťa. Takže žiadny sex, drogy ani alkohol.“ Tvárila sa vážne, ale všetko bolo divadielko pred Bellou. Jediný postrach tu bol Emmett, ale tým, že je tu Bella vedeli, že sa bude krotiť a tým pádom si mohli pokojne odísť a vedeli, že dom bude stáť. Nie ako minule. Odišli a o pár hodín Emmett s Jasperom zbúrali celý trojposchodový dom na Aljaške. Potom sa Esme ešte otočila na Bellu.

„Bella, zlatíčko, mrzí ma, že ťa tu necháme jeden deň v rukách týchto tu, ale neboj sa. Edward dá na teba pozor. Ako si si všimla, je tu jediný dospelý a rozumný. Cíť sa tu ako doma a neboj sa, zajtra sme tu ako na koni.“ Bella sa iba usmievala. Nebála sa tu ostať. A to ani netušila, žeby som nedovolil, aby sa jej niečo stalo. So mnou bude v bezpečí, aj keď sme rodinka upírov. Nikto by jej neublížil.

„Neboj sa, Esme, všetko bude v poriadku. Aj tak tu celý deň nebudeme. Alice urobila plány, takže prídeme až večer,“ snažil som sa ju naoko upokojiť. Všetci krivili tvár, lebo sa im nechcelo na nákupy a už vôbec nie predstierať v reštaurácii ako im chutí. No čo už, vymyslela si to Alice. Ja za to nemôžem. Rozlúčili sme sa s nimi a pobrali sme sa preč. Bella veľmi chcela riadiť Emmettov Jeep a na moje počudovanie jej to dovolil. Samozrejme, že celú cestu sedel vedľa nej a ja som bol vzadu s Rosalie. Bol som tak blízko a predsa tak ďaleko. No radosť na jej tvári ma hladila pri srdci. Všetci mali z nás radosť. Alice, lebo má niekoho, kto s ňou chce ísť nakupovať. Jasper, pretože dúfa, že mu raz Alice dá pokoj, keď s ňou bude Bella chodiť. Rosalie, že má s kým hovoriť o autách a nie je to mužského rodu. Emmett dúfal, že s ňou bude sranda. Ja som mal ženu, ktorú milujem a rodičia mali novú dcéru. Proste dokonalá idylka, ktorá raz skončí, ale na to som nechcel myslieť. Zaparkovali sme pred obchodným domom v Seattli a Alice schmatla Rosalie a Bellu a už ich ťahala do prvého obchodu s oblečením. Nenápadne som Alice strčil svoju platinovú kartu, aby kúpila Belle všetko, čo sa jej bude páčiť. Nech to stojí čokoľvek. My sme sa zatiaľ vybrali do dvd požičovne, aby sme vybrali nejaký film. Emmett chcel niečo o upíroch, aby sa na tom dalo zasmiať, Jasper chcel niečo vojnové a ja? Mne to bolo jedno. Ja som vedel ako to dopadne. Určite budem celý čas ticho obdivovať moju lásku.

Po troch hodinách naše polovičky prišli. Bella vôbec nevyzerala, žeby bola uťahaná z toho nakupovania, ale mračila sa. Alice sa zase vyškierala. Určite ju nútila si toho veľa skúšať.

„Alice, čo si jej urobila?“ spýtal som sa trochu nahnevane. Bella prišla ku mne a pritúlila sa.

„Ja? Veď som jej kúpila len pár vecí,“ povedala pokojne. Videl som, že mala len tri tašky, takže u nej to vážne znamená len pár.

„Pár? Dvadsať tašiek plných oblečenia je pre teba pár? Alice, ty si blázon. Ten chudák poslíček to ani nevedel odniesť na jedenkrát. Musel sa otočiť tri razy. Chápeš?“ Moja láska zvyšovala hlas. Mohol som si to myslieť. Ako som mohol dúfať, že by sa krotila pri Belle.

„Alice?“ skríkol som a ona sa skrčila pri Jasperovi.

„Ty si mi kázal kúpiť všetko, čo sa jej páči. A nevedela sa rozhodnúť, tak po mne neštekaj.“ Mala pravdu. Pozrel som na ňu s ospravedlnením a ona prikývla, že chápe a že sa nič nestalo.

„Ideme domov?“ spýtal sa rýchlo Emmett, lebo sa chcel vyhnúť obedu.

„Ešte sme nejedli a ja už cítim celkom hlad,“ povedala Bella a zaškvŕkalo jej v brušku.

„My sme jedli. Dali sme si hamburger s chalanmi,“ ozval sa Jasper. Kto by to bol povedal, že ešte aj on je zradca.

„Ale my tri sme nejedli,“ bránila sa Bella. Alice a Rosalie skrivili ústa do grimasy a nám bolo do smiechu. Aspoň takto Bella potrestá Alice.

„Ja som na diéte. Takže jesť môžem až o tretej a teraz je dvanásť. No Alice s tebou rada pôjde a my ostaní si skočíme ešte niečo popozerať.“ Rosalie to vymyslela skvele. Bude mi Bella chýbať, ale nech si to Alice vyžerie sama. Bella ku mne pricupkala a pobozkala ma tak, akoby to mal byť náš posledný bozk dneska. Nedokázal som sa od nej odtrhnúť a tak mi pomohli moji bratia. Začali ma odťahovať a to sa mi nepáčilo. Trochu som zavrčal a Bella si to všimla. Odtiahla sa odo mňa, ale zašepkala mi do ucha.

„Dúfam, že takto budeš vrčať aj keď uvidíš, čo mi Alice kúpila.“ Jazykom mi prešla po ušnom lalôčiku a ja som div nespadol na tie kachličky podo mnou. Moja rodina to dobre počula, ale nekomentovali. Bella kráčala s Alice do reštaurácie. Po pol hodine sa vrátili a moja sestra nás prepaľovala pohľadom. Vraj za to s ňou budeme chodiť na nákupy celé tri mesiace. Mne to je jedno. Pokojne aj tri roky, len ak moja láska bude šťastná. Prišli sme domov a Bella sa hneď zvalila na sedačku a vyložila si nohy.

„Dnes sa už ani nepohnem. Tento gauč je obsadený až kým nezaspím,“ povedala a hlavu si oprela o mňa, keď som si k nej prisadol. 

„Ja tu môžem byť? Či tiež mám odísť?“ spýtal som sa a ona sa ku mne viac privinula.

„Ty tu nemôžeš byť. Ty tu musíš byť, zlatko.“ Schúlila sa mi v náručí a oddychovala.

„Čo by ste povedali, keby sme si už niečo pustili teraz? Dá sa povedať, že som dosť uťahaný po tých nákupoch.“ Emmett sa hral ako ho tie nákupy strašne zmorili. Pozrel som na Bellu a ona len prikývla. Alice šla zatiahnuť závesy, aby urobila prítmie a atmosféru na film. Rosalie urobila pukance pre Bellu a doniesla aj chipsy.

„A čo chcete pozerať?“ spýtala sa Bella. Emmett sa k nej prirútil a ukázal všetko, čo dnes kúpil.

„Si hosť. Môžeš si vybrať.“ Bella prechádzala pre názvoch.

„Vlkolak, Van Helsing, Underworld, Interview s upírom, Hodina vlkov...“ Bella krútila hlavou sprava doľava.

„Si zaťažený na vlkov a upírov?“ spýtala sa a ja som dostal strach. Vedel som presne, kam týmto Emmett mieri. Na jednej strane ma zaujímalo, čo si o tom všetkom Bella pomyslí a aký bude mať názor, ale nechcel som, aby jej toho povedal priveľa. Síce, aj tak tým rečiam veriť nebude. Ani ja by som neveril, keby som to počul prvýkrát.

„Som rád, že môžem mať tú česť ti to povedať. Áno. Mám rád upírov a som na to právom hrdý. No Lykantropov nemusím...“ začal a Bella mu skočila do reči.

„Lyka... čo? Čo to je?“

„Lykantrop, vlkolak, menič. Nechaj tak. Proste človek, ktorý sa mení na vlka. Na takú veľkú, chlpatú, zablšenú potvoru, ktorá meria viac ako dve metre. Myslí si o sebe, že je lepšia a silnejšia ako upír, ale mýli sa. Vlka vždy zabiješ, ale upíra nie.“ Bella sa zasmiala.

„Emmett, to sú výmysly. Nič také neexistuje. A aj keby, tak na vlka si vezmem strieborné guľky a na upíra kríž, svätenú vodu a cesnak.“ Teraz sa zasmial Emmett.

„Ty si hotová Buffy premožiteľka upírov.“

„Kto?“ spýtala sa opäť Bella. To už nevydržali ani moji súrodenci. Nepoznám nikoho, kto by nepoznal Buffy. Bella asi nepozerá televízor. Nevadí, aj na toto jej Emmett chcel poskytnúť výklad.

„Dievča, neviem v ktorej dobe síce žiješ, ale Buffy je blondínka, ktorá zabíja upírov. Pozri. Pôjdem na teba pomalšie. Pustím ti teda Buffy. Náhodou mám všetky časti a vďaka mne potom budeš vedieť všetko o upíroch. Sú milí, krásni a niektorí možno aj vtipní ako ja,“ povedal hrdo a ukázal na seba. Potom sa postavil a rýchlo zapol Buffy. Bella sa pohodlne usadila a konečne prestala protestovať. Vyzerala po prvých častiach, že ju to baví. Emmett to patrične komentoval. Vysvetlil jej, kto je kto a čo robia.

„Tak, tu to stopneme. Začína výklad. Never tomu, že upír k tebe môže vstúpiť do domu len vtedy, keď ho ty sama pozveš. To je hlúposť. Upír príde aj bez toho, aby si ho pozvala.“ Stlačil play a o chvíľu zase stopol.

„Slnko. Vidíš? Ďalšia sprostosť. Upír zhorí, len keď ho zapáliš. Urobíš iba škrt a je po ňom.“ Bella sa smiala. Nedokázala pochopiť ako nočný tvor môže prežiť na slnku. Začínal som byť na práškoch. Emmetta by som najradšej prerazil. No bol som jediný. Zvyšok rodiny sa skvele zabával na tom, aký bol pri tom vážny. Dokonca ma vyhostil z gauča a vzal si miesto vedľa Belly. Rozmachoval sa rukami až tak, že mu dvakrát vyletel ovládač z ruky.

„Vidíš, ďalšia hlúposť. Akoby takáto malá dievčinka dokázala zabiť upíra. Upír je rýchly a nie pomalý ako zombie, upír je taký rýchly, že blesk je jeho pomalší brat. A že drevený kôl do srdca? Blbosť. Maximálne by sa stupil na tvrdosti upírieho tela. Svätená voda tiež. Čo ho chce okúpať? To upír nepotrebuje. Od prírody krásne vonia. A pozri tu. No vidíš? Myslí si, že upír by mohol mať monokel? Veď ten, ktorý by mu ho chcel urobiť, tak si jedine tak sám ublíži...“ Bože, už nech je ticho. Ja ho prerazím.

„Emmett, tvoj výklad je síce poučný a ja som vďačná, že si sa ma takto ujal, ale som unavená,“ prerušila ho moja láska. Vôbec mu neverila. Vraj inak by takto filmy netočili. Museli sa vraj niečím inšpirovať. Ale neverí, že upíri existujú.

„Bells, ešte nás čaká asi sto častí. Nerob mi to. Vráť sa, prosííím,“ prosíkal ju a chcel si dokonca aj kľaknúť. Veľmi ho bavilo niekomu vysvetľovať niečo takéto. Pripadal si konečne dôležitý.

„Emmett, sľubujem, že budeme pokračovať, ale na dnes to stačilo. Chcem spať.“ Videl som na nej, že je vážne unavená a tak som ju odviedol do izby. Ešte chvíľku sme vedľa seba ležali a obdarúvali sa sladkými božtekmi, až mi zaspala v náručí. Zakryl som ju a sledoval ten skvost pred mojimi očami. Tú nevinnú krásu. Moju lásku. Lásku mojej existencie, môjho bytia. 



Dúfam, že sa vám aj táto oddychová kapitolka páčila. Už len chvíľku a máme tu odhalenie skutočného výzoru Edwarda. 

Ďakujem za všetky nádherné komentáre, ktorými mi robíte neuveriteľnú radosť. Zbožňujem vás. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Un Amor Real - 14. kapitola:

 1 2   Další »
11. Lucka
21.11.2012 [20:02]

naprosto úžasná kapitola. Bella neví kdo je Buffy. No to snad ne. Ale jak jí to Emmett tak pěkně vysvětlil. Moc se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Ivka77
21.11.2012 [18:05]

Ivka77Ahoj, cica,
Neskoro, ale predsa. Nejak som cez deň nestíhala komentovať, ale už ma tu máš úplne nažhavenú a pripravenú. Čo si budeme rozprávať. Ty vieš, ako mám takéto pohodové kapitolky rada. Žiadny stres a panika. Žiadne hádky a podobné škareé veci, ktorých je dosť vo svete. Takže ti, cicuška, znovu raz ďakujem za vyčarovanie úsmevu na perách. Dnes mi to docela bodlo.

Muhehe, začnem asi na začiatku. By ma zaujímalo, ako by sa Charliemu páčilo, keby vedel, kde mu hajá dcéra. Neviem, prečo ma to napadlo. Ten by bol asi šťastím bez seba. Tss, že ich Esme nechala. Emoticon Mala ich na noc pekne zamknúť na samotky.

Edward sa ráno prejavil ako pravý romantik. A Bella z neho, samozrejme, bola celá mok... myslela som na mäkko. Emoticon Kto by sa jej čudoval. Ja som nedostala taký romantický ani mail, nie ešte list. Emoticon Začínam chcieť nejakého podobného chlapa. Zase, kto by nechcel. Možno preto tu poviedky čítame a píšeme, aby nám dala relita dve tri po hube. Emoticon

Neviem, z akého dôvodu, ale ich rozhovor ma pobavil. To je rodinka. Ak si to tak vezmeme z pohľadu nestranného pozorovateľa, tak sa maloleté deti Esme a Carlisla pekne spolu všetky pelešia. Za ich podpory. Samozrejme, kto vie súvislosti, tak to chápe, ale... Mňa dnes napádajú samé divné veci. Emoticon Žeby som zabudla na svoje sedatíva? Emoticon Dobre, tri kávy za deň som mala naposledy. Sľubujem. *za chrbtom nenápadne prekrižujem dva prsty*

A aby som náhodou nezabudla. Pohľad pán slunce našich dní a sen našich nocí, Edward. Zase tie blbé kecy o ľudskom živote. Ten upír je nepoučiteľný. Pekne, šup, kusanec do krku a má ju naveky. Milú, prítulnú upírku. No neber to. Ozaj ona, keď ju premení (ak ju premení), tak bude vlastne od neho silnejšia. Hehe, mužské ego dostane do držky. Dve či tri.

Rosalie a jej diéta ma pobavila. Emoticon Ale najviac som sa zabávala na Emmettiatku rozkošnom a jeho výklade. Aký je on múdry a vyzná sa. Čím to asi bude. Nejak tuším. Emoticon

Každopádne nás veľmi skoro čaká koniec pohody a romantiky a ty plánuješ odhaliť Edwardov skutočný výzor a ja sa toho bojím. Fňuk. Pohoda skončí a začne peklo. Dúfam, že Bella bude mať rozum a pochopí ho. Láska je mocná a pomôže im prekonať prekážky. Ja tomu verím... ja to viem.

Krásna kapitolka, cica, ďakujem. Budem sa veľmi tešiť na ďlšiu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. AngieCullen
21.11.2012 [17:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.11.2012 [16:29]

kiki1Krása! Příjemná oddechová kapitolka na odreagování. A ten Emmettův výklad o upírech... Aby Bella za chvíli nezačala něco tušit. Emoticon
Nádherná kapitola, těším se na pokráčko. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.11.2012 [16:15]

RobertKristenJéééé Emoticon Táto kapitola bola prekrásna! Ten list na začiatku! Uuuhhh! Krásne!
Rozosmiala ma Rosaliena výhovorka Emoticon Vraj na diéte. Asi na tom v skutočnosti nie je nič vtipné, no dostalo ma to.
Emmett, Emmett... to je taká trubka Emoticon Bella si o ňom bude myslieť, že je jeden z tých, čo majú na nočnom stolíku položené figúrky akčných hrdinov Emoticon Teda... ak to nie je pravda Emoticon No, takto som si istá, že na to Bella príde ovela skôr, než keby jej to nepovedal. Teším sa na ten moment. Zarazili ma slová, že si máme užiť posledné pohodové chvíle. To už náš chceš obrať o tieto úžasné chvíle? Emoticon Zlá Jarka, zlá, zlá Emoticon Tak teda ja dúfam, že tie chvíle nešťastia pominú rýchlejšie, ako to v skutočnosti bude Emoticon
A, samozrejme, kapitola bola krásna. Úžasný oddych ti poviem. Nádhera, teším sa na ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. DAlice
21.11.2012 [14:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.11.2012 [14:26]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. marcela
21.11.2012 [8:55]

Nezná Buffy??Základní nedostatek. Emoticon EmoticonNádherná kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon

3. martty555
21.11.2012 [8:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. hellokitty
20.11.2012 [23:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!