Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Týraná 20. kapitola


Týraná  20. kapitolaTak, rychlostí blesku jsme se dostali k dvacáté kapitolce...
No, dozvíte se velmi zajímavé věci a jak vše dopadne, kdybyste měli otázky, neváhejte a pište je do komentářů, přeci jenom je to rychlé.
Další info na začátku.
Kim

Info!

Tak, v minulé kapitolce padlo několik dotazů, které bych si troufla momentálně zodpovědět...


No, při scéně v obýváku, kdy Artemis začala bojovat s Mariou, tam padla otázka, jak to bylo s Cullenovými?

-> No, oni měli již upravované vzpomínky, proto věřili Marie, ta jim nakonec vrátila původní vzpomínky, které jim předtím smazala a ukázala jim, kdo ona vlastně byla a vše, co pod vlivem jejího kouzla přehlíželi.

Byl Edwrad uvězněný taky?

->Ne, nebyl. Edward tam s nimi žil, více se dozvíte v této kapitole.

Rosalinino těhotenství, jak to bude probíhat? Povedlo se to vůbec?

-> Povedlo, Rose bude mím miminko, vysvětlení a další najdete na mém shrnutí, nebo později v povídce Zázračné  dítě.


Tak, zbytek dotazů bude zodpovězeno touto kapitolou. A kdyby přeci jen ještě nějaké dotazy byly, ráda Vám na ně odpovím prostřednictvím komentářů.

 

Kim ♥

 

Přeji příjemné čtení a ješt jedna malá připomínka, konec je rozdělený pro verzi SE i HE...

 


 

 

fghjkl

Ztráty a nálezy

 

Jak slíbil, tak také učinil. Večer, což nebylo od našeho posledního setkání zas tak dlouho, se objevil s taškou v ruce.

„Tady máš oblečení, rychle se obleč.“ Podívala jsem se na něj, pochopil, a tak se otočil.

„Jen, mimochodem, nemáš nějaký klíč k těm poutům?“

„Iligrias.“ Pouta povolila.

„Díky.“ V rychlosti jsem si oblékla to, co mi přinesl. Byly to obyčejné džíny a bílé triko. „Tebe tady taky vězní?“ Usmál se.

„Ne, jen mě nebaví být jejich loutkou.“ Přikývla jsem, nic jiného jsem na srdci neměla. Tiše, avšak rychle, jsme procházeli spletitými uličkami tohoto veledíla. Tento dům, zámek, či co to bylo, musel být postaveno velmi dávno, podle slohu bych si tipla tak patnácté století.

„Teď musíme být velmi opatrní, budeme procházet kolem jejich komnat.“ Přikývla jsem. Byla jsem z toho vyděšená, doufala jsem, že se to povede.

Procházeli jsme potichu kolem nespočtu dveří, až jsme se dostali do úzkého černého tunelu bez světel i bez pochodní.

„Nic nevidím!“ postěžovala jsem si. Najednou jsem do něčeho narazila a žuchla jsem sebou na zem. „Díky moc.“ Uvědomila jsem si, že to byl Edward.

„Podej mi ruku, je to tady samý tunel a žádné světlo.“ Neměla jsem potřebu mu nevěřit, spíše naopak jsem mu věřila až přes příliš. Projel námi rychlý elektrický záchvěv, tak silný, až mě to málem položilo, ale tentokrát jsem se rozhodla být silná, možná to tak taky cítil.

Nic neřekl a vydal se rychlými kroky dále, do černé tmy.

Zničehonic se zastavil a ohlédl se někam za mě, nejspíše, netušila jsem to, protože jsem stále neměla přizpůsobené oči, nějak jsem se nemohla soustředit, něco viděl.

„Sledují nás, už ví, že jsme pryč, ale neví kde hledat, protože jsem nás vedl spoustou cest, ne přímo východu.“ Jen jsem přikývla.

„Proč to děláš?“

„Co?“ Připadal mi dotčený.

„Já nevím třeba, proč mi pomáháš?“ Slyšela jsem, jak se uchechtnul.

„Protože mě nebaví pořád být zavřený uvnitř těch zdí, nemoci odejít a být jejím poskokem a pokusným králíkem.“ Zamračila jsem se, neříkal mi pravdu, něco se snažil skrýt.

„Dobře, protentokrát ti to budu věřit.“

„Dobře, to beru.“ Dále jsme šli bez zbytečného mluvení.

Po nějaké době, co jsme různě zabočovali a kde co překračovali, či podlézali, jsem uviděla světlo.

„Už budeme venku,“řekl a zastavil se. Podíval se mi zpříma do očí. „Teď už nezáleží na tom, abychom to přežili oba dva, nyní je nejdůležitější, aby alespoň jeden z nás přežil, Artemis.“

„Nesouhlasím.“ Zvedla jsem pohled k jeho krásným očím. „Oba nebo ani jeden.“ Sklonil se ke mně a jemně se svými rty otřel o ty mé.

„Jak myslíš, ale nezastavuj se.“ Otočil se k východu. „Běž!“ Zařval.


Věci se seběhly velmi rychle, netušila jsem, kde mi z toho všeho hlava stojí. Viděla jsem rozmazaně a nemohla jsem běžet upíří rychlostí.

„Teď už nezáleží na tom, abychom to přežili oba dva, nyní je nejdůležitější, aby alespoň jeden z nás přežil, Artemis.“ Bzučelo mi pořád hlavou. Ohlédla jsem se. Edward stál ve vchodu do těch katakomb a smutně se na mě díval. Až nyní mi to došlo, on se mnou neodejde, jen mi pomůže v útěku.

Zastavila jsem se a dívala jsem se na něj, viděla jsem jeho oči, jeho strach o mě, on se nebál o svůj život, byl se svou smrtí smířen, on se bál o mě.

Jeho obličej se změnil v bolestivou grimasu. Otevřel ústa a doširoka rozevřel oči.

„Běž!“ To bylo to poslední, co řekl, než se rozpadl v prach. Za ním stála ona a dívala se mi zpříma do očí.

 

Vyšel několik kroků směrem ke mně, než jsem se rozpomněla a vzala jsem do zaječích.

Les, kterým jsem utíkala, byl tmavý a mé upíří schopnosti stále ještě nefungovali přesně tak, jak by měly. Byla jsem kvůli tomu všemu hezky podrážděná, kdyby mé schopnosti fungovaly, tak bych se jim postavila, jsem dvakrát tak silná, jako oni, ale momentálně jsem neměla šanci.

 

Nevím, jak dlouho už jsem utíkala, ale narazila jsem na malý srub, který musel být velmi hluboko v lese. Prozkoumala jsem okolí, zdálo se mi, že v chatce nikdo není. Vstoupila jsem opatrně do pootevřených dveří.

Vevnitř bylo celkem uklizeno, nedalo se ale říct, že by se zde dalo jíst ze země. Prošla jsem chatku, až jsem narazila na koupelnu, byla tady příšerně zastaralá sprcha, ale myslím, že svým účelům by mohla sloužit. Bylo tady také velké zrcadlo a pod ním kufřík. Zvědavě jsem na něj z počátku koukala, až mě to nakonec přemohlo a já ho otevřela. Nahoře ležel kus papíru, který byl popsaný, dopis!

 

Milá Artemis,

Asi se divíš, proč jsem momentálně mrtvý a nejsem tady s tebou, ale jinak to nešlo. Oni vědí jak mě najít a vědí, jak najít tebe.

Tvé schopnosti nejspíše nefungují, jelikož kouzlo, které na tebe Maria použila, bylo velmi silné a svázalo tvé schopnosti. V tomto kufříku máš věci na převlečení a úplně na spodu jsou tři sáčky s krví, která je zředěná jakýmsi lektvarem na opětovné obnovení tvých schopností.

Nikdy ti to již nebudu moci říct.

Miluji tě, každý den, z těch několika měsíců, cos byla uvězněna, jsem se na tebe chodil dívat, mé city k tobě zesílily v tu chvíli, kdy ses mi podívala do očí, Artemis, nenech se zabít, jinak by má smrt byla doopravdy zbytečná.

Navždy tvůj,

Edward

 

Rozbrečela jsem se, možná ho nemiluji, ale rozhodně mi nebyl lhostejný.

„Pomstím tě, to ti slibuji, Edwarde.“ V odpověď mi bylo ticho pokoje.

Věděla jsem, že nemám moc času. Rychle jsem se osprchovala, převlékla se a vypila jsem ty tři konzervy té krve. Cítila jsem, jak mé tělo nabývá znovu mých schopností, jak se do něj s každým douškem vrací život a radost, přesto jsem byla smutná.

Vyšla jsem ihned, jak jen to bylo možné. Cítila jsem, že nemám v pořádku kotník a několik mých žeber bylo stále zlomených, jelikož jsem zase měla své schopnost, mezi která mimo jiné, patřilo i sebe uzdravování, rychle jsem se snažila vše napravit. Bohužel jsem stále byla slabá, abych vyhojila úplně vše. Kotník, nekotník, rozeběhla jsem se dále, do hlubin tmavého nočního lesa.



 

Verze první – Sad Ending

 

Běžela jsem dlouho a začínala jsem být unavená, noc již dávno vystřídalo poledne a já jsem konečně vyběhla z lesa. Stála jsem před branou do nějakého nevelkého města.

Doběhla jsem dovnitř a zjistila jsem, že se nacházím kdesi v jižní Americe v Brazílii, všichni zde mluvili španělsky. Naštěstí, pro mě, protože mé znalosti španělštiny byly velmi, velmi dobré.

„Dobrý den, mohla bych se zeptat, jak se jmenuje toto městečko?“ Mluvila jsem plynule, takže mi rozuměla.

„Vítej, cizinko, tohle je Quajabo. Upíří městečko, které slouží naší vládkyni, Marie!“ Všichni se k ní přidali a skandovali, její jméno.

„Vítej a přidej se k nám.“ Ta stará žena mě vzala za ruku a posadila mě ke stolu, kde se na mě zvědavě dívali nějací upíři.

„Já nejsem vaše jídlo!“ Žena se zarazila a pozorně si mě prohlédla. Poté něco prohodila s nějakým mužem, bylo to tak rychle, že jsem to nestihla. Muž vytáhnul z kapsy mobilní telefon a někam volal. Mluvil rychle, nebylo mu rozumět.

„Tvé jméno?“ Upřeně jsem se na ni dívala.

„Lilian.“  Přikývla, ale nic neříkala. Muž domluvil, podíval se na všechny okolo a poté zase na mě.

„Matar!“ A jéje! Aniž bych si to uvědomila, rozmnožila jsem se, tedy spíše nakopírovala.

Dívali se na mě s opovržením a nenávistí. Doufala jsem, že mě nepoznají, ale zdálo se, že jsou si jistí, kdo jsem já, a kdo jsou kopie.

Najednou z davu vystoupila ona. Měla na sobě dlouhou bílou robu s rozparkem až k pasu.

„Och, dcerko.“ Jedna z mých kopií jí odpověděla.

„Matko.“

„Nemluv se mnou, jsi jen kopie, jak se opovažuješ!“ Obrátila se ke mně. „Nejvyšší čas na smrt!“ Podívala jsem se na ni.

„Neumřu bez boje.“ Přikývla. Neměla jsem proti ní šanci, přesto jsem však byla odhodlaná bojovat, do posledního dechu. Vrhla jsem se proti ní.



Verze druhá – Happy End

Noc se střídala s následujícími dny a mě přibývalo energie. Vždy několikrát za den či noc, jsem si ulovila nějaké to zvíře, které jsem vysála. Běžela jsem, až jsem doběhla někam na silnici. Všude svítily velké transparenty, které ukazovaly jedním směrem.

„Potřebuji auto.“ Začala jsem stopovat. Zastavil mi černý sedan, ve kterém seděl nagelovaný kluk, ještě s dvěma kamarády.

„Ahoj, dáš nám?“ Mluvil plynule španělsky.

„S radostí!“ Vlezla jsem do auta, do zadu, kde seděl jeden z nich a zakousla jsem se mu do krku, působilo mu to nepopsatelnou rozkoš. Když byl vypitý, udělala jsem to samé s ostatními. Mysleli si, že je uspokojím, naopak, já uspokojila jen sebe.

Těla jsem hodila do příkopu a spálila. Sama jsem nasedla do auta a jela jsem, kam ty transparenty ukazovaly.

Dojela jsem někam do nějakého argentinského velkoměsta. Zastavila jsem u motelu a pronajala jsem si jeden z jejich pokojů.

Musím se uzdravit. Nechala jsem si na pokoj donést jídlo a poté jsem jim řekla, aby mě nerušili.

Jídlo jsem snědla a rozhodla jsem se, že jen léčivou meditací se vyléčím, dobiji a budu připravená. Začala jsem tedy levitovat a přitom meditovat.

 

Za osmnáct hodin jsem se probudila z transu. Byla jsem vyléčena a moje schopnosti fungovaly přesně tak, jak měly. Byla jsem odhodlaná zabít ji, i kdybych měla při tom sama umřít.

 

Přenesla jsem se zpět na hrad. Bylo tam ticho. Klid, děsivě ledový klid, prosakující ze zdí byl cítit nervozitou a napětím, čekala na mě, věděla, že přijdu. Otočila jsem se, stála za mnou v rudé robě sahající až na zem, s rozparkem až k pasu.

„Artemis.“

„Mario.“ Usmála se.

„Jaké nečekané překvapení.“ Uchechtla jsem se.

„Jako bys to nečekala.“ Přikývla.

„Do jisté míry ano, dítě.“ Cítila jsem, že na mě jde někdo ze zadu a jediným plynulým otočením, s kopem vysoko ke krku, jsem dotyčnému zlomila vaz. „Chudák.“ Pronesla bez špetky lítosti.

„Jsi na řadě.“ Přikývla, opět s ledově klidným výrazem.

„Jsem připravena.“ Udělala jsem první výpad bohužel dosti nevyvážený, takže jsem letěla na protější stěnu. „Neříkej mi, že to je vše, co dokážeš.“

„Mrcho.“ Zasmála se, čehož jsem využila a jediným odrazem, skokem a napražením jsem jí zarazila velký, ostrý nůž přímo do srdce.

„Tys,“ koktala, „tys mě,“ řekla, z pusy jí tekla krev, „mě zab,“ pronesla a vytřeštila oči, „zabila.“ Padla k zemi mrtvá s posledním slovem.

„Vždyť jsem ti to slíbila.“

 

the End

 


 

 

 

 

fghjkl

 

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Týraná 20. kapitola:

 1
11.02.2014 [2:06]

Acheron9Bože, v životě jsem nečetla větší blbost!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.08.2012 [21:54]

moc pěkná povídka, ikdyž ten konec mi přišl divný, ale děkuji Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Evík
03.02.2012 [20:21]

Tak jo, smířila jsem se jen s tím štastným koncem a jsme zvědavá na to pokráčko. Doufám, že budou všichni v pořádku a nakonec budou spolu a šťastný!!

2. SmileBigYouFk
18.09.2011 [15:42]

MNÓÓ... nerada to řikám .... ale .... já se v tom naprosto nevyznám !! nevím co sis jako myslela Emoticon už od nějaký ... tý kapitoly co přišla Laura za Artemis Emoticon Emoticon je to hrůza... možná má někdo jiný názor.... ale to je mi úplně jedno ... prostě hrozná povídka .. tkovou hrůzu sem ještě nečetla Emoticon Emoticon Emoticon

17.05.2011 [16:57]

IwuushkaaTeda, fakt super povídka Emoticon Dlouho jsem nic nečetla, takže je to pro mě rozptýlení.. Pěkný Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!